1399-04-21 10:52
4741
0
69352
بررسی استخدام های بی ضابطه در دولت ؛

وقتی حضور در ستاد روحانی نون و آب دارد

گویا معاون وزارت تعاون که عضو حزب اتحاد ملت است زمینه ورود وی به یک کار دولتی را فراهم کرده است و خاندوزی با مدرک لیسانس بدون هیچ تجربه مفید در زمینه سرمایه گذاری یا عمرانی و .. رئیس هیئت مدیره پتروشیمی قشم شد .

به گزارش گلستان ما ؛ احمد خاندوزی از جوانان فعال سیاسی اصلاح طلب است که بعد از سال 92 و روی کار آمدن حسن روحانی بر شدت فعالیتهای سیاسی اش افزوده است ، وی پیشتر نیز در جریان انتخابات سال 88 ریاست جمهوری جزو ستاد 88 میرحسین موسوی بود و تندروی هایی هایی نیز در فتنه 88 داشت.

وی در سال 96 نیز ریاست کمیته جوانان دکتر حسن روحانی را بر عهده داشت بدون اینکه پاسخگوی عملکرد نامناسب دولت برای مردم استان و جوانانش باشد.

احمد خاندوزی که از جبهه مشارکت و تندروهای اصلاح طلب خیری ندید ، همچنان ارتباط خود را با سیاسیون این طیف حفظ کرد ، وی مدتی در سازمان پسماند استان به صورت حق الزحمه ای کار کرد تا اینکه با حمایت اصلاح طلبان گلستانی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در جهاد کشاورزی آق قلا مشغول بکار شد.

 خاندوزی در سالهای اخیر دست به دامان عضو حزب اتحاد ملت شد که در دولت نفوذ دارد تا بتواند با تقریبا 40 سال سن در اداره ای استخدام شود.

گویا معاون وزارت تعاون که عضو حزب اتحاد ملت است زمینه ورود وی یک کار دولتی را فراهم کرده است و احمد خاندوزی با مدرک لیسانس بدون هیچ تجربه مفید در زمینه سرمایه گذاری یا عمرانی و .. همزمان با کار در جهاد کشاورزی آق قلا رئیس هیئت مدیره پتروشیمی قشم شد .

صبا آذرپیک در توییتی افشاگرانه اسامی تعدادی از جوانان اصلاح طلب را منتشر کرد که هر کدام در شرکتهای مختلفی بکارگیری شده بودند که احمد خاندوزی یکی از آنها بود.

البته همقطاران احمد خاندوزی بعد از خرداد سال 92 کم نیستند که با سن و سال بالا و بدون تجربیات مفید کاری و تخصص و تعهد به نظام در مشاغل دولتی استخدام شدند تا مزد خدمات خود در ستاد روحانی را گرفته باشند .

صادق سالاری زارع عضو حزب اتحاد ملت علی آباد کتول  ، سید علی میرخاندوزی عضو اتحاد ملت رامیان ، صادق ساورعلیا ، نیکان آرخی ، حسن رضایی ، روح الله مهیمنی جزو افرادی هستند که بعد از روی کار امدن حسن روحانی همصدا با احمد خاندوزی از وی حمایت و چهره های پررنگی در حیاط سیاسی اصلاح طلبان استان بودند.

حال سوال اینجاست چرا باید جوانان تحصیلکرده مردم نتوانند در ادارات استخدام شوند و امثال این افراد وارد سیستم های دولتی شوند ؟ مگر خون انها رنگین تر است یا خدمت قابل توجهی به نظام و مردم کرده اند ؟ یا اختراع مهم علمی و کشف بزرگی انجام دادند ؟

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.