1399-04-05 10:15
3963
0
69148
جزییات هتک حرمت بخشدار کمالان به جانباز دفاع مقدس :

حواله نفت لمپا تو را هم من بدهم / برو نفتت را از رحمت نوروزی بگیر !

تیرآور جانباز جنگ تحمیلی در بیان جزئیات هتک حرمت خود توسط بخشدار کمالان گفت : آقای بیکی ابتدا گفت حواله لمپا تو را هم من بدهم و بعد گفت برو نفتت را از رحمت نوروزی بگیر .

به گزارش گلستان ما ؛ تیرآور جانباز دفاع مقدس علی آبادکتول در گفت وگو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: چند روز پیش ساعت یازده به بخشداری کمالان رفتم ، بخشدار در یکی از اتاق های پایین نشسته بود، خیلی مودبانه گفتم آقای بیکی کیست؟ گفت بنده هستم.

این جانباز جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: من گفتم حواله نفت می خواهم که این آقا در جواب من گفت حواله لمپا تو را هم من باید بدهم که در جواب گفتم مودب باش آقا اول بدان برای چه می خواهم سپس اینگونه با من صحبت کن.

وی، افزود: بخشدار گفت از اتاق بیرون برو که من گفتم اینجا صبر می کنم تا یک نفر جواب من را بدهد دست من را کشید گفت برو کثافت و از اتاق من را بیرون انداخت که من به فرمانداری علی آباد شکایت کردم که آن ها هم مرا به آقای فیضی در استانداری گلستان ارجاع دادند.

تیرآور، ابراز کرد: من استانداری رفتم و ما را رو در رو کردند و آن جا بخشدار به اشتباه خود پی برد و حتی از اینکه گفته بود حواله نفت خود را از رحمت نوروزی بگیرید عذرخواهی کرد.

این جانباز جنگ تحمیلی، یادآورشد: بخشدار در استانداری گفت که اعصابم خورد بود در صورتی که وقتی اعصاب آقایان خورد است باید مرخصی بگیرند، با همه این جریانات با توصیه های فیضی در استانداری بنده بدون اینکه حواله را به من بدهند بخشدار کمالان را بخشیدم.

گفتنی است این جانباز دفاع مقدس بازنشسته جهادکشاورزی و اهل روستای ریگ چشمه علی آبادکتول است که یک روستای ییلاقی و سرد به شمار می رود و نفت یکی از مواد مورد نیاز وی می باشد که متاسفانه اینگونه جواب شنید و به او فحش دادند اما نفت ندادند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.