1399-03-25 14:02
3909
0
69012
استخدام های خاموش اما برنگ سبز ؛

ژن خوب اصلاح طلبان گلستان در راه استخدام اداره کار + سوابق

منابع موثق خبر دادند که معاون وزیر تعاون ، رفاه و کار مجوز استخدام نزدیک به 15 نفر را در استانهای مختلف داده که تنها سهمیه جذب استان گلستان آقای روح الله . م ژن خوب اصلاح طلبان می باشد .

به گزارش گلستان ما ؛ طبق گزارش منابع معتبر "روح الله . م " پسر رئیس حزب اتحاد ملت استان و از گردانندگان عشیره اصلاح طلبان گلستان قرار است به زودی در اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان جذب شود .

ژن خوب اصلاح طلب در حالی جذب این اداره کل می شود که فرزندان مردم با داشتن مدرک فوق لیسانس و دکتری در حال تامین معیشت خود در آژانس مسافرکشی ، اسنپ و ماکسیم هستند اما گویا خون این ژن خوب رنگین تر از مردم گرگان است .

ع . م رئیس حزب اتحاد ملت استان گلستان است که همیشه داعیه قانونمداری و مردام داری را داشته اما حالا برای استخدام فرزندش فرش قرمز پهن می می شود و معاون وزیر سفارش می کند.

دم خروس اصلاح طلبان مثل همیشه باز بیرون زد ، گویا استان گلستان باید با استخدام های بدون ضابطه در دوران ریاست جمهوری روحانی عادت کنند و این بار شاهدیم فردی که خود در فتنه 88 سوابق فعال داشته و مشروعیت نظام را زیر سوال می برده حالا در یکی از ادارات همان نظام می خواهد سر کار برود .

در همین رابطه ؛ منابع موثق خبر دادند که معاون وزیر تعاون ، رفاه و کار مجوز استخدام نزدیک به 15 نفر را در استانهای مختلف داده که تنها سهمیه جذب استان گلستان آقای روح الله . م ژن خوب اصلاح طلبان می باشد .

در سفر گذشته حسن روحانی رئیس جمهور در دیماه 97 نیز مناف هاشمی و برخی سیاسیون اصلاح طلب لیست 40 نفره ای را در قالب جذب نخبگان به رئیس جمهور دادند که این هم از خیانتهای اصلاح طلبان به مردم استان گلستان بود .

متاسفانه اصلاح طلبان همواره خود را مدعی قانونمداری و اصلاح امور کشور و مردمداری می نامند اما در عمل چهره واقعی خود را نشان داده و فقط به خود و فرزندان خود فکر می کنند و ضابطه را فدای منافع خویش می نمایند .

اصلاح طلبان بدانند همانطور که مردم به وعده های پوچ دولت و نمایندگان لیست امید در دوم اسفندماه 98 نه بزرگ گفتند در سال 1400 هم پاسخی به مراتب کوبنده تر دریافت خواهد کرد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.