1399-03-11 09:42
2471
0
68827
استاندار گلستان :

بیش از 50 درصد مصرف کنندگان در گلستان تفریحی مواد مخدر می کشند

استاندار گلستان گفت : بیش از ۵۰ درصد مصرف کنندگان در استان برای مصارف تفننی و خودنمایی به مواد مخدر گرایش دارند.

به گزارش گلستان ما ؛ هادی حق شناس استاندار گلستان با اشاره به اهمیت فناوری در زمینه مقابله با مواد مخدر اظهار کرد: پارک علم و فناوری با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دیگر دستگاه ها می توانند با استفاده از ظرفیت استارت آپ ها در درمان اعتیاد, اقدامات موثری را انجام دهد.

حق شناس که در دومین جلسه شورای هماهنگی با مواد مخدر استان در سالجاری سخن می گفت ، تصریح کرد: گلستان جزو استانهای پر خطر در شیوع مواد مخدر نیست اما توجه به پیشگیری و مقابله از اولویت های اجتماعی محسوب می شود.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت استارت آپ ها که بیشتر جوانان در آن فعالیت دارند و با بهره گیری از توان دستگاه هایی همچون ورزش و جوانان, بهزیستی, سازمان تبلیغات, نیروی انتظامی و سازمان های مردم نهاد می توان از اقدامات خلاقانه در راستای کنترل شیوع مواد مخدر, درمان معتادان و فعالیت های پس از ترک استفاده کرد و البته اعتبارات لازم را برای برگزاری این استارت آپ تامین خواهیم کرد.

استاندار گلستان با بیان نقش خانواده در مقابله با اعتیاد یادآور شد: بیش از ۵۰ درصد مصرف کنندگان در استان برای مصارف تفننی و خودنمایی به مواد مخدر گرایش دارند و خانواده و دستگاه های فرهنگی می توانند با آموزش های مناسب مانع جوانان در توجه به مواد مخدر شوند.

حق شناس ادامه داد: بیشترین تلاش ما معطوف به عدم گرایش به مواد مخدر است اما ترک معتادان و همچنین ممانعت از رجوع دوباره ترک کنندگان از اهدافی است که باید با استفاده از تمام توان دستگاه های متولی نسبت به آن اقدام کرد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.