1399-03-06 09:57
1677
0
68774
گزارش ؛

فصل حسابرسی و گزارش دهی شرکت تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی گرگان کی می رسد ؟

تصمیماتی در هیئت مدیره و بدون اطلاع‌رسانی به دهیاران که همگی از سهامداران آن مجموعه می باشند گرفته شده که موجب ناراحتی دهیاران گردیده است.

به گزارش گلستان ما ؛ شرکت تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی گرگان متشکل از 62 دهیاری روستاهای بخش مرکزی شهرستان گرگان تشکیل شده است .

روستاهای مختلف بنا به تعداد خانوار و جمعیتشان در این تعاونی سهم دارند و تعاونی نیز باید از راه درآمد زایی بتواند به امورات جاری خود ادامه دهد .

این تعاونی حدود 40 تا نیرو داشته که اخیرا با تعدیل بسیاری از نیروها به حدود 20 نفر رسیده است ، در حال حاضر هیات مدیره جدید در تولید ثروت و درآمدزایی ناتوان بوده و صرفا با بالابردن 30 درصدی هزینه جمع آوری زباله ها به دنبال جبران هزینه هاست .

سایه حواشی بر تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی گرگان از دوران گذشته نیز وجود داشته ولی هیچگاه به درستی و به دقت مورد بررسی قرار نگرفته است .

با توجه به نزدیک شدن پایان دوره ی هیئت مدیره و اعتراض  دهیاران از نحوه ی عملکرد ضعیف این هیئت مدیره تا به حال هیچگونه مجمع  عادی یا  فوق العاده ای در شرکت تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی  جهت ارائه گزارش عملکرد به دهیاران برگزار نشد .

 تصمیماتی در هیئت مدیره و بدون  اطلاع‌رسانی به دهیاران که همگی از سهامداران آن مجموعه می باشند گرفته شده  که موجب ناراحتی دهیاران گردیده است.

در این زمینه می توان به فروش دو دستگاه کامیون صفر کمپرسی ، فروش چندین دستگاه اسپیلت ، تخلیه قسمتی از ساختمان اداری و تبدیل آن به خانه مسافر در میدان بسیج که چندین ماه از زمان آن میگذرد و هنوز ساختمان مورد نظر بلاتکلیف مانده است و مهم‌ترین از آن تعدیل نیروهای با سابقه شرکت به منظور عدم تامین اعتبار حقو اشاره کرد..

لازم بذکر از در انتخابات هیئت مدیره خانم صدیقه اسدی، علی اکبر رحیمی، رمضان سعادت آذر،حمید کابلی و علی اکبر گرزین به عنوان نفرات اصلی انتخاب شدند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.