1398-07-23 14:00
3319
0
65889
مدیر گلستان ما خبر داد :

راه اندازی قالب جدید/ گلستان ما خبرنگار و عکاس افتخاری می پذیرد

مدیر پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما اعلام کرد : این رسانه بنا دارد جهت ترمیم و تکمیل کادر خبری خود خبرنگار و عکاس افتخاری بکارگیری نماید.

به گزارش گلستان ما ؛ جواد عموزاد صبح امروز سه شنبه 23 مهرماه با اعلام این خبر افزود : پایگاه خبری گلستان ما از سال 90 شروع بکار کرده و تاکنون در حوزه رسانه اقدامات بسیار خوبی در سطح استان و کشور و حتی بین المللی انجام داده است که نمونه هایی از این واکنش ها را می توان در کانال های معاندی چون آمدنیوز ، العربیه و ... مشاهده کرد .

عموزاد افزود : ارائه گزارشات مردمی در قالب کمک به مردم نیازمند و توسعه استان در کنار حفظ ارزشهای انقلاب ، تربیت کادر خبرنگاری متناسب با آموزه های انقلاب اسلامی ، ارتقا سواد رسانه ای ، مراقبت از سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی  از جمله اقداماتی بوده که طی سالهای گذشته توسط این رسانه انجام شده تا جایی که به عنوان رسانه مرجع در استان شناخته می شود.

وی تصریح کرد : در آستانه گام دوم انقلاب و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حضور جوانان در گفتمان سازی نوین اسلامی ، این پایگاه خبری در نظر دارد جهت تکمیل و ترمیم کادر خبری و تحلیلی خود تعدادی از جوانان علاقه مند را بکارگیری نماید .

وی بیان داشت : از جوانان علاقه مند به حوزه خبرنگاری و نویسندگی درخواست می شود جهت بکارگیری ، با شماره تلفن 01732236482 تماس حاصل نمایند ضمن اینکه در ادامه به آنها آموزش هم داده می شود .

مدیر پایگاه خبری گلستان ما در ادامه به رونمایی قالب جدید سایت اشاره کرد و افزود : یکی از درخواست هایی که مخاطبین عزیز سایت داشتند بحث کندی سرعت سایت بود که برای تامین نظر مخاطبین در قالب جدید سرعت باز شدن سایت خیلی بیشتر شده و به کمتر از 5 ثانیه رسیده است.

عموزاد تاکید کرد : بخش" گلستان شما" در قسمت چپ سایت برای بیان دیدگاه ها و مشکلات مردمی راه اندازی شده و در کنار آن بخش های جدید بنام "توییتر نما" و "تا انتخابات" نیز جانمایی شده است.

وی یادآور شد : زیر بخش منوی اصلی یک زیر منوی دیگر ایجاد شده که این منو بخش های موجود در صفحه اصلی سایت را نمایش می دهد که با کلیک کردن روی هر کدام از این قسمت ها سایت به صورت اتوماتیک به اون بخش منتقل می شود و یک پس زمینه رنگی به اون بخش می دهد.

وی در پایان از اصحاب رسانه ، اصحاب قلم و اندیشه و فعالان حوزه رسانه خواست با نظرات و پیام های خود این پایگاه خبری را که به اعتلای استان و شناختن آن در کشور و دنیا و همچنین انعکاس مشکلات مردم به مسئولین و توسعه استان همت گماشته ، یاری نمایند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.