1398-07-12 11:49
2363
0
65764
زیر پوست شهر گرگان چه می گذرد؟

ضربه زدن به تولید در گرگان در سال رونق تولید !

داستان بستن ورودی رستوران های جنب میدان مفتح در ابتدای کمربندی گرگان را همه مردم شهر می دانند ، واقعا چرا باید چندین مجموعه واحدهای خود را تعطیل کنند و بیش از ۵۰ نفر بیکار شوند ؟

به گزارش گلستان ما ؛ درست در سالی که به فرموده حضرت آقا باید تولید رونق داشته باشد و مقدمه تولید نیز دایر بودن واحدهای تولیدی و اشتغال پایدار است ، متاسفانه اجرای طرح های نسجیده و ناپخته باعث بسته شدن برخی از این واحدها شده است.

داستان بستن ورودی رستوران های جنب میدان مفتح در ابتدای کمربندی گرگان را همه مردم شهر می دانند ، واقعا چرا باید چندین مجموعه واحدهای خود را تعطیل کنند و بیش از ۵۰ نفر بیکار شوند ؟

براستی در سر شورای ترافیک و‌ برخی مسوولین شهر چه می گذرد و به چه فکر می کنند ؟ برخی طرح ها آنقدر واضح هستند که نیاز به توجیه ندارد ، رستورانها سمت راست جاده کمربندی قرار دارند و هر کسی که می خواهد از این مجموعه ها استفاده کند طبعا وارد لاین سمت راست شده و هر رستورانی را که بخواهد انتخاب می کند.

اما در گرگان همه چیز بر عکس می باشد ، همه ورودی ها از جلو بسته شده و در انتهای کمربندی چسبیده به میدان مفتح مقابل اکبرجوجه ، رستوران کریم و هتل درویش یک ورودی باز شده که در نهایت تعجب دوطرفه است !!!

هر کسی که از آخر وارد این لاین می شود همان چند رستوران ابتدایی را می رود و به سایر رستورانها نمی رسد .

علت تعطیلی و ورشکستگی این واحدها نیز همین بوده و به همین علت آنها یا کارکنان خود را اخراج کردند و یا واحدهای خود را به فروش گذاشتند .

براستی چه کسی باید از این واحدها حمایت کند ؟!

علت اینکه این ورودی جلوی رستوران خاصی باز شده ، چه می تواند باشد ؟ شورای ترافیک چرا پاسخی برای طرح های خود دارد ؟

چرا کسی این اشتباه را گردن نمی گیرد ، پلیس راهور که می گوید مخالف است ، معاون عمرانی شهردار و شهردار هم مه می گویند مخالف اند ، پس چه کسی پشت أین طرح ها قرار دارد؟

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.