1398-07-02 06:12
5058
0
65607
هوایی تازه در دیار کتول :

انتخابات در علی آباد کتول رقابتی تر می شود

با نزدیک شدن به ایام انتخابات و پیدا شدن گزینه های جدید به نظر می رسد انتخابات در حوزه انتخابیه علی آباد کتول رقابتی تر می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ کانال تلگرامی گرگان پرس نوشت :  سید یعقوب میرکتولی از مدیران و شخصیت های برجسته و ملی شهرستان علی آباد کتول است که در حال حاضر مدیر کل راهداری و خدمات جاده ای استان البرز می باشد .

او از چهره های شاخص قوم بزرگ کتول در شهرستان علی آباد می باشد که زمانی مدیریت راهداری استان گلستان را نیز به عهده داشته و به عنوان مدیری سالم ، پاکدست ، مردمی و عملگرا شناخته شده است.

گفته شده تعدادی از متنفذین شهرستان علی آباد کتول از او خواسته اند تا برای انتخابات آتی مجلس به میدان بیاید و هوای تازه ای در کالبد خسته دیار کتول تزریق کند .

به نظر می رسد با ضعف عملکرد نماینده فعلی و رویگردانی مردم منطقه به دلیل عدم تحقق وعده های چهار سال گذشته اقبال میرکتولی بیشتر از سایر گزینه ها باشد .

این پایگاه خبری اضافه می کند ؛ در کنار این گزینه جدید ، اسدالله قره خانی نماینده فعلی هم به شدت کار می کند و از طرفی رحمت الله نوروزی نماینده دوره قبلی این حوزه نیز بخاطر اقدامات مثبتی که انجام داده بود ، از اقبال خوبی برخوردار است .

همچنین شنیده هایی هم وجود دارد دکتر محمد مهدی نادری استاد خوشنام و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر نیز تمایل دارد از حوزه انتخابیه علی آباد کتول نامزد انتخابات مجلس بشود .

از دیگر گزینه هایی که نامشان جهت حضور در انتخابات مجلس زمزمه می شود اسفندیاری رئیس سابق صنعت ، معدن و تجارت علی آباد ، حسن اصلانی معاون پشتیبانی سازمان صمت استان و اسفندیاری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول اشاره کرد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.