1398-06-21 06:26
1592
0
65402
سردار سلامی در جمع مردم آق قلا :

قول می دهیم تا شرایط را بهتر از قبل نکنیم از پای نمی نشینیم / در هیچ شرایطی به اراده دشمن تن نمی دهیم / در سختی ها سینه پاسداران سپر بلای این ملت است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : ما از مردم آق قلا صبر ، شکیبایی ، تحمل و ظرفیت دیدیم ، در روزهای سخت به ما آرامش می دادند ، آنها بودند اما با مناعت طبع ، با سخاوت و نجابت همراهی کردند ، قول می دهیم تا شرایط را بهتر از قبل نکنیم از پای نمی نشینیم .

به گزارش گلستان ما ؛ سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه 21 شهریور ماه در مراسم افتتاح متمرکز 2860 واحد مسکونی تعمیری و احداثی در روستای محروم تازه اباد آق قلا اظهار کرد  :واقعیت های تلخ سیل با مجاهدت همه ملت ایران و تحت فرمان و فرماندهی رهبر عظیم الشان انقلاب که در ابتدای سیل ظاهری مصیبت بار و دردناک داشت ، با این عزم‌ ، ایمان و اراده به نعمتی بزرگ تبدیل شد که ما امروز آن را می بینیم.

سرلشکر سلامی افزود : ملت ما نشان دادند بزرگتر از تحریم و دشمنان ما هستند ، اراده ملت ایران بزرگتر از اراده دشمنان ماست ، مردم ما بزرگتر از سیل هستند ، آموخته اند که باید در جنگ به زیباترین صورت زندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه قرآن ما را به اخوت و برادری دعوت کرده ، تصریح کرد :  ما برادران یکدیگریم ،سیل نشانه زیبایی و تجسم دل انگیزی از وحدت و‌همدلی و برادری بود ، فراتر از مرزهای قومی و‌خط کشی های مذهبی ، همه مسلمان و‌پیرو قرآنیم ، یک پیامبر و یک کتاب و ‌قبله واحد داریم .

فرمانده کل سپاه بیان کرد : سپاه از این مردم است ، از درون این مردم جوشیده ، سپاهی ها فرزندان مردم و با مردم اند و در سختی ها سینه پاسداران سپر بلای این ملت است  ،آنچه در اختیار سپاه است متعلق به مردم است ، ما متتی نداریم ، امروز همین مردم از کشور دفاع می کنند ، پس ما هر چه به آنها خدمت کنیم اندک است  ، واقعا می گویم که این خدمات ناقابل است و‌ ما امر و فرمان داریم از رهبر معظم انقلاب که با همه وجود برای زدودن غبار محرومیت و‌فقر از سیمای شریف مردم تلاش کنیم.

سردار سلامی با اشاره به اینکه ابتدای سیل توفیق حضور در منطقه آق قلا را داشتم ، تاکید کرد : صحنه هایی که دیدم دردناک ‌و‌سخت بود ، به مردم قول دادیم که آنها را تنها نمی گذاریم و‌تا آخر می ایستیم ، امروز آمدیم باز هم تجدید عهد کنیم ، صادقانه و‌خالصانه می‌گوییم که با همه امکانات و توان در کنار مردمان  هستیم ، نمی گذاریم مردم ما ذره ای در سختی قرار بگیرند .

وی یادآور شد : باید در سختی ها به یاری هم بشتابیم ، وقتی سختی ها و غم ها را  تقسیم می کنیم کوچک می شوند و وقتی شادی ها تقسیم می شوند بزرگ می شوند .

سرلشکر سلامی با بیان اینکه راه خدمت رسانی ادامه دارد : ما از مردم آق قلا صبر ، شکیبایی ، تحمل و ظرفیت دیدیم ، در روزهای سخت به ما آرامش می دادند ، آنها بودند اما با مناعت طبع ، با سخاوت و نجابت همراهی کردند ، قول می دهیم تا شرایط را بهتر از قبل نکنیم از پای نمی نشینیم ، این مرام ما و آموزه های دینی ماست ، ما از پیامبر (ص) و ائمه اطهار(ع) و رهبر عزیزمان آموخته ایم که اینگونه باشیم .

وی گفت : آنچه مهم است این کشور در شرایط بخوبی در حال ساخته شدن است ، فشار دشمنان باعث قوی تر شدن  انگیزه ملت ایران برای قوی تر شدن ، قدرتمندتر شدن ، ‌مستقل تر شدن و‌خودکفاتر شدن شده و فشارها هیچ تاثیری دیگری نداشته است.

سردار سلامی در خاتمه اذعان کرد : ما در هیچ شرایطی به اراده دشمن تن نمی دهیم ، ما صاحب اراده و یک رهبر بزرگیم ، اسلام به ما قدرت و اقتدار و امنیت و پیشرفت و آزادی داده است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.