1398-06-10 06:45
1823
0
65222
آیت الله سعدی :

گام دوم دانشگاه امام صادق(ع) در مسیر گام دوم انقلاب / به دنبال مسأله‌شناسی برای حل مسائل مختلف مردم هستیم

رئیس دانشگاه امام صادق علیه‌السلام گفت: این دانشگاه با تأکید مقام معظم رهبری باید به پایگاه عظیم معارف اسلامی تبدیل شود که فعالیت‌های ما هم بر همین محور است، به طوری که به دنبال مسأله‌شناسی برای حل مسائل مختلف مردم هستیم.  

به گزارش گلستان ما ؛ آیت الله حسینعلی سعدی رئیس دانشگاه امام صادق (ع) گفت : هر یک از دانشگاه ها و مراکز علمی باتوجه به رسالت و اهدافی که برای خودشان تعریف می کنند فعالیت های مختلفی را در حوزه های آموزشی، علمی و پژوهشی انجام داده و از این طریق به طور نسبی سالانه درصد موفقیت و عملکردشان را در اختیار جامعه قرار می‌دهند، از این رو هدف و مأموریت هر دانشگاه مسیر حرکتش را مشخص می‌کند.

سعدی افزود : در میان تمام مراکز علمی و دانشگاهی در کشور، دانشگاه امام صادق علیه‌السلام که توسط آیت الله مهدوی کنی و مقام معظم رهبری تأسیس شد از اهداف و راهبردهای متفاوت تری نسبت به دیگر مراکز علمی برخوردار است به طوری مقوله های تمدن سازی، تولید علم، تحول در علوم انسانی و اسلامی و در نهایت تربیت نیروهای ممتاز و درجه یک برای قرار گرفتن در بدنه نظام جمهوری اسلامی از مواردی بوده که مسیر حرکت و فعالیت های این دانشگاه را مشخص کرده است.

وی تاکید کرد : پس از اعلام بیانیه گام دوم انقلاب، راهبردها و مأموریت های دانشگاه امام صادق علیه‌السلام از سوی مقام معظم رهبری به این دانشگاه ابلاغ شده است که نشان از اهمیت کاربردی و علمی این دانشگاه دارد.

آیت الله سعدی افزود : در واقع می توان گفت بسیاری از مسؤولان و کسانی که در بخش‌های مختلف کشور صاحب مقام و مسؤولیت اجرایی می شوند از فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادقعلیه‌السلام هستند چراکه تربیت دانشجویان در این دانشگاه نسبت به دیگر مراکز از یک کیفیت و شرایط خاصی برخوردار است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.