1398-04-25 02:46
3543
0
64405
علت مشاجرات در حوزه سیاسی امنیتی استانداری چیست؟

چراغعلی به وزارت کشور می رود

گفته می شود با حمایت علی اصغر احمدی عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان به وزارت کشور می رود .

 به گزارش گلستان ما ؛ بعد از حواشی بسیار در حوزه سیاسی امنیتی استانداری گلستان گویا قرعه رفتن بنام عبدالرضا چراغعلی افتاده است .

چند ماهی بود که حمید چوبداری مدیر کل سیاسی (که جانشین احسان مکتبی شده بود) و عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی با هم دچار مشکل شدند ، "درگیری چوبداری با سیفی "مدیر کل امنیتی چیزی نبود که از چشم رسانه ها پنهان بماند !

چوبداری مهمان ناخوانده حوزه سیاسی که اسفندماه گذشته با حکم مناف هاشمی جای مکتبی را گرفت به اذعان خیلی ها شایسته چنین جایگاهی نبود ، او با برخی از مدیران حوزه خود و برخی دیگر از مدیران استانداری درگیری لفظی و گاها شدید پیدا کرده است ، در جلساتی که در حوزه خود برگزار می کند در ابتدای جلسه قران خوانده نمی شود ، گاها شان حضار جلسه نیز رعایت نشده تا جایی که برخی از آنها به شدت به چوبداری (مدیر جلسه) انتقاد کرده و تهدید به خروج از جلسه کردند .

مشکل اصلی چوبداری اینست که متعلق به خودش نیست و افرادی هستند که او را مدیریت می کنند و دستوراتی را به او دیکته کرده که او هم انجام می دهد ، او دوست صمیمی "حسین رفعتی ، علیرضا عبداللهی و عبدالسلام مهیمنی" است و همین کافی است باور کنیم که او در چه فضایی سیر می کند و علت درگیری ها و مشاجرات حوزه سیاسی امنیتی استانداری چیست؟

از طرفی عبدالرضا چراغعلی اگر چه به عنوان یکی از چهره های جوان استان می توانست مطرح شود و آینده استان را از جهت مدیریتی تضمین کند اما او هم اسیر برخی سطحی نگری ها و استقلال بیش از حد و اتکا به قدرت تشخیص خود شد و نبود آنچه که می نمود .

او در برخی همایش ها سخنانی می گوید که نباید بگوید ، هنوز هم فکر می کند عضو شورای شهر است در حالی که جایگاه معاونت سیاسی امنیتی استانداری فرق می کند ، او ناخواسته به فعالان رسانه ای منتقد و جریان های سیاسی غیرهمسو با دولت حمله می کند ، از یکه تازی نامزدهای غیرهمسو با دولت در استان انتقاد و از اصلاح طلبان و اعتدالگراها برای شرکت در انتخابات دعوت به حضور می کند و با آنها عکس یادگاری می گیرد در حالیکه رئیس ستاد انتخابات نباید چنین کاری انجام دهد چون شائبه دخالت در انتخابات و حمایت از یک جریان خاص پیش می آید .

ترک مراسم سخنرانی آیت الله سعیدی نماینده سابق ولی فقیه در سپاه پاسداران که به مناسبت شهدای هفت تیر در مسجد جامع گرگان سخنرانی می کرد به بهانه سخنان سخنران در خصوص برجام نیز کار اشتباهی بود که چراغعلی انجام داد .

او هیچوقت سیاست طهماسبی را نداشت برای همین است که این روزها چپ و راست او را می زنند و برخی مدیران پاراف نامه هایش را جدی نمی گیرند ؛ امروز او در یک تنگنای سیاسی و مدیریتی قرار گرفته که احتمالا استان را به مقصد وزارت کشور ترک کند .

گفته می شود علی اصغر احمدی استاندار اسبق گلستان و معاون سابق سیاسی وزیر کشور مسیر حضور او را به عنوان یک مدیر گلستانی در وزارت کشور هموار می کند تا شاید انتقاد برخی فعالان سیاسی که چرا گلستان در سطح کشور مدیر ندارد هم پاسخ داده شود . 

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.