1398-04-03 06:11
2088
2
64046
نقدی بر یک مدیر :

مدیر کل ضعیف یا روابط عمومی ضعیف تر !

باید اذعان کنیم که یا مدیر کل آنقدر ضعیفه که نتوانسته با رسانه ها تعامل کند یا روابط عمومی این دستگاه ناتوان از تعامل با رسانه ها و خبرگزاری ها و سایت هاست .

به گزارش گلستان ما ؛ مدت سه ماه از سیل گلستان می گذرد ولی همچنان مشکلات شهرک صنعتی آق قلا مرتفع نشده است ، در واقع باید اولین انتقاد را متوجه مدیر کل شهرک های صنعتی استان نمود که چرا در بحث پدافند غیر عامل و حفر کانال در اطراف این شهرک تعلل کرده است.

این مورد با انتقاد شدید معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران روبرو شد .

فتحعلی محمدزاده در گفت‌وگو با 'شاتا' درخصوص اقدامات صورت گفته برای شهرک‌های صنعتی استان‌های سیل زده اظهار داشت: زیرساخت شهرک‌های صنعتی استان‌های دچار سیل در برآورد اولیه حدود 100 میلیارد تومان خسارت دیده‌اند، كه شامل تأسیسات، معابر، تصفیه‌خانه فاضلاب، شبکه‌های آب رسانی، گاز، فاضلاب و ... است.
 
وی با بیان این‌که اواخر سال 1397 به‌طور کتبی به شركت‌ شهرک‌های صنعتي استان‌ها درخصوص بارندگی و آب گرفتگی هشدار داده بودیم، اضافه كرد: این آمادگی میزان خسارت‌ها را کاهش داد، اما شهرک صنعتی آق قلا دچار آب گرفتگی و خسارت شد؛ به‌طوري كه حدود 80 درصد از شهرک صنعتی آق قلا زیر آب رفت و بیشترین میزان خسارت را در این شهرک داشتیم.

با این تفاسیر چرا مدیر کل شهرک های صنعتی استان گلستان هشدار مقام مافوق خود را جدی نگرفت و شهرک صنعتی آق قلا در بین شهرک های کشور بیشترین میزان خسارت یعنی خسارت 80 درصدی را دید .

نکته دوم عدم حضور میدانی خلیل زاده مدیر عامل بابلی شرکت شهرک های صنعتی گلستان در جریان سیل بود که باعث شد شدت خسارات سیل به شهرک صنعتی آق قلا چند برابر شود .

شاید وی چند دفعه ای به دلیل سفر وزیر صنعت و یا مدیر عامل شهرک های صنعتی کشور به منطقه رفته اما حضور موثری از وی دیده نشد در عوض قوانلو رییس سازمان صمت استان جورش را کشید تا میزان خسارت ها به شهرک صنعتی آق قلا کم شود .

باید اذعان کنیم که یا مدیر کل آنقدر ضعیفه که نتوانسته با رسانه ها تعامل کند یا روابط عمومی این دستگاه ناتوان از تعامل با رسانه ها و خبرگزاری ها و سایت هاست که نتوانسته حضور یا اقدامات مدیر کل در جریان سیل را اطلاع رسانی نماید .

منبع : گرگان پرس

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.