1398-01-20 08:10
2000
0
62441
واکنش طنزپرداز گلستانی به اقدام سخیف ترامپ:

اقدام سخیف ترامپ علیه سپاه را محکوم می‎کنم/ سپاه روزی حامی مردم در جنگ و امروز در سیل و زلزله/ #من_هم_یک_سپاهی‎ام

قارنلی طنزپرداز مشهور گلستانی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای تاریخی هشت سال دفاع مقدس در مقابله با صدام جنایتکار به حمایت از مردم ایران پرداخت و امروز هم در بحران های طبیعی همچون زلزله کرمانشاه و سیل گلستان و لرستان و شیراز و خوزستان کمک حال مردم این استانها است.

به گزارش گلستان ما؛ کاخ سفید در اقدامی خصمانه و مغایر با قوانین بین‌المللی نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رسما در لیست به اصطلاح تروریستی دولت آمریکا قرار داد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک اقدام غیرقانونی عصر امروز بیانیه‌ای را در این باره امضا کرد.

ترامپ در این بیانیه آورده است: "امروز به طور رسمی برنامه دولتم برای تروریستی اعلام کردن نیروهای سپاه پاسداران ایران از جمله نیروهای قدس را ذیل بند ۲۱۹ قانون مهاجرت و تابعیت اعلام می‌کنم. این گام بی‌مانند نشان‌گر آن است که ایران نه‌تنها یکی از حامیان اصلی تروریسم است بلکه فعالیت‌هایی که سپاه پاسداران در آن دخیل است، تروریسم را ترویج و حمایت مالی می‌کند. سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران وسیله اصلی این کشور برای اعمال و حمایت از کمپین جهانی تروریسم است. "

اقدام سخیف ترامپ علیه سپاه را محکوم می‎کنم

بنابراین گزارش؛ علیرضا گالش یا همان قارنلی هنرمند محبوب کشورمان در پاسخ به تصمیم و اظهارات ترامپ به خبرنگار ما گفت: بنده بعنوان یک هنرمند ایرانی با شناخت کامل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام سخیف و کوته بینانه رئیس جمهور قمارباز آمریکا را محکوم می کنم.

وی در ادامه افزود: چون شخصا با تعداد زیادی از نیروهای سپاه در بخش های مختلف ارتباط دارم و از نزدیک شاهد کمک های مردمی و انسان دوستانه این عزیزان هستم، تمام مطالب ارائه شده در بیانیه ترامپ علیه سپاه را کذب می دانم و آن محکوم می کنم.

قارنلی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی و دفاع از مردم بی گناه و مظلوم کشورهای اسلامی همواره پیش قدم بوده و حامی مردم ستمدیده جهان اسلام است.

این هنرمند محبوب گلستانی تأکید کرد: حضور قدرتمند و پیروز آفرین سپاه در مقابل تروریست ها دست نشانده آمریکا در کشورهای اسلامی و ستمدیده و شکست آمریکا و هم پیمانانش در خاورمیانه باعث شد تا از درد سوختن، چنین اقدام سخیفی را علیه سبزپوشان ولایت انجام دهند.

وی تأکیدکرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای تاریخی هشت سال دفاع مقدس در مقابله با صدام جنایتکار به حمایت از مردم ایران پرداخت و امروز هم در بحران های طبیعی همچون زلزله کرمانشاه و سیل گلستان و لرستان و شیراز و خوزستان کمک حال مردم این استانها است.

قارنلی اذعان کرد: من بعنوان بازیگر کاراکتر طنز "قارنلی" حمایت قاطع خود را از نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می کنم و در حمایت از این نهاد مقدس می گویم: "من هم یک سپاهی ام".

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.