1397-12-02 14:05
53604
0
61362
گزارش؛

آخرین خبر از حمایت مسئولین گلستان از ژن خوب گنبدی!

حدود یکسال است که یک سایت خبلی تحلیلی در شرق استان با ارائه اسناد و مدارک از تخلف یک ژن خوب گنبدی خبر می دهد، اما مسئولین استان واکنشی به این خبرها نشان نمی دهند. این خبر، آخرین خبر در خصوص تخلفات این ژن خوب گنبدی خواهد بود و امیدواریم بلاخره مسئولین اجرایی و مسئولین قضایی استان گلستان برای برپایی حق قیام کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، 02 بهمن 1397 بود که خبر «سکوت مسئولان و ادامه تخلفات ژن خوب گنبدی+سند» بر روی سایت رفت و مانند دیگر اخبار مستند تیتر آزاد مورد استقبال مردم و سایت‌های بزرگ استان و متعاقبا مورد بی اعتنایی مسئولین استان قرار گرفت. خبری که با مستندات زیاد از تخلفات این ژن خوب در تولید ضد یخ غیر مجاز با بر چسب استاندارد جعلی و جعل برچسب استاندارد بر روی رادیاتورهای آلومینیومی خبر می داد.

در آن خبر، تیتر آزاد اعلام کرد، مدارکی بدست آمده که نشان از بی اساس بودن ادعای اداره استاندارد گلستان مبنی بر اجباری نبودن استاندارد رادیاتورهای آلومینیومی ( رادیاتورهایی که برچسب جعلی استاندارد خورده بود و توسط این ژن خوب گنبدی به فروش می رسید) را نشان می دهد و اداره استاندارد برای برخورد نکردن با این ژن خوب گنبدی و شرکای وی ، این ادعا را بیان کرده است.

در ابتدا صورتجلسه اداره استاندارد گلستان در بررسی وضعیت محصولات رادیاتور ... با علامت استاندارد را ارائه و مورد بررسی قرار می دهیم.

 همان گونه که در سند زیر مشاهده می کنید، در این صورتجلسه که به امضای مدیر کل استاندارد، نماینده حقوقی اداره کل استاندارد گلستان  و ... رسیده است، اداره استاندارد گلستان مدعی شده که استاندارد رادیاتورهای آلومینیومی اجباری نیست و استاندارد خود اظهاری و زدن برچسب استاندارد اشتباهی بوده که باید هر چه سریعتر این شرکت آنها را از روی محصولات خود جمع آوری کند.

همچنین در این صورتجلسه از وجود تعداد زیادی ضد یخ غیر مجاز با علامت استاندارد جعلی در مغازه ژن خوب گنبدی خبر می دهند و این ژن خوب را موظف به معرفی عامل یا عاملین توزیع این ضدها می کنند.

04

نکته اول در مورد این صورتجلسه این است که مسئولین استاندارد استان گلستان از اجباری بودن استاندارد رادیاتورهای آلومینیومی خبر نداشته اند یا اینکه!

خبرنگار ما برای بررسی اجباری بودن یا نبودن استاندارد رادیاتورهای آلومینیومی ، به عنوان یک شهروند مکاتبه ای با اداره استاندارد گنبد کرده است که نتیجه جالب توجهی در پی داشته است.

بر اساس پاسخ اداره استاندارد گنبد، استاندارد این رادیاتورهای آلومینیومی از تاریخ 25 شهریور 96 اجباری شده و در روزنامه رسمی کشور آگهی شده است.

جای تعجب است که مدیرکل و مسئول حقوقی استاندارد گلستان از این موضوع بی اطلاع بوده اند و در تاریخ 26 آذر 96 در صورتجلسه خود از اجباری نبودن آن خبر می دهند!

002

نکته دوم در بند ۳ صورتجلسه مذکور است که این ژن خوب را به معرفی عاملین توزیع کننده این ضدیخ‌ها موظف می کند، اما بعد از گذشت یک سال، هیچ خبری از دستگیری افراد توزیع کننده یا شناسایی واحد تولیدی این ضد یخ‌های عیر مجاز منتشر نشد و این نشان از عدم معرفی عاملین توزیع توسط این ژن خوب به دلایلی خاص و پیگیری نکردن مسئولین استاندارد می دهد.

نکته جالب دیگر اینکه، همانگونه که در خبرهای گذشته با ارائه سند اعلام کردیم، عاملین توزیع ضد یخ‌های غیر مجاز که در دام پلیس افتادند، از خرید این ضد یخ‌ها از این ژن خوب گنبدی خبر دادند!

در پایان باید متذکر شوم، خبرهای پیشین چه در سایت تیتر آزاد و چه در سایت های بزرگ استان بیش از ۵۰ هزار بازدید داشته است و چگونه امکان دارد مسئولین استان (چه مسئولین قضایی و چه اجرایی ) از آن بی اطلاع باشند! امیدواریم این خبر مورد رصد مسئولین استان گلستان قرار گیرد و برای احقاق حق مردم قیام کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.