1395-11-27 22:50
2697
1
35328
به بهانه دیدار تندرو ها با استاندار گلستان ؛

استاندار "گلستان" یا استاندار "جریان خاص" ؟ / کدام جریان بیشترین ضربه را به استاندار زده است ؟

لذا از آنجا که خودتان بارها کفته اید "دوران زنده باد و مرده باد از شما گذشته" فتنه گران را همانند سالهای گذشته از خود برانید و آرامش را به استان برگردانید.

به گزارش گلستان ما ؛ در خصوص دیدار اخیر حزب اتحاد ملت گلستان با استاندار و اصرار بر فشار به مسئولان استانی در پی اقدام قانونی دادستان علی آباد کتول و بندرگز در لغو برخی سخنرانی ها در استان گلستان لازم است به رفتار این نحله سیاسی شکست خورده در سالهای اخیر توجه شود .

کانون تخریب این نحله سیاسی تندرو اصلاح طلب در سالهای گذشته روی "سید علی طاهری" به عنوان نماینده اصولگرای مجلس و مرکز ثقل اصولگرایان استان گلستان و" استاندار گلستان" به عنوان کسی که فتنه گران را باج نداده استوار شده است .

جالب اینجاست که استاندار گلستان دکتر صادقلو در میان افراد معتدل ، چپ سنتی و اصلاح طلبان میانه رو و برخی اصولگرایان طرفداران زیادی دارد و تنها معدودی از بقایای عناصر سیاسی جریان چپ منحله در گرگان هستند که ساز مخالفت با ایشان را کوک می کنند.

حملات بی محابا در خصوص اینکه استان گلستان از نظر سرمایه گذاری خارجی رتبه آخر را دارد و استان خراسان شمالی به دلیل داشتن محمدرضا صالحی رتبه های نخست را دارد و توصیفاتی در خصوص اینکه صادقلو ضعیف ترین استاندار گلستان است ، در سالهای گذشته از طرف اصلاح طلبان تندرو زیاد شنیده و مشاهده شده است .

اینها بخش هایی است که رسانه ای شده و حرفهایی است که تندروهای سیاسی اصلاح طلب گرگان در پستوهای خود و در جلسات محفلی خود استاندار گلستان را با القابی نامناسب خطاب می کنند و به شدت زیر آب او را نزد مسئولین کشوری می زنند .

این خاصیت این جریان است که به هیچ کسی رحم نمی کند و حتی شخصیتهای همسو را اگر با خواسته های نابجای آنها همراهی نکند، له می کنند. در واقع این جریان از تحرکات سالهای گذشته درس نگرفته اند و همچنان به مشی تند و خودسرانه خود و زاویه گرفتن با انقلاب اسلامی مبادرت می ورزند در عین حال دم از آشتی ملی می زنند .

توصیه ما به استاندار گلستان اینست که نگاهی به کارنامه این افراد بیندازد ، افرادی که در دوران مدیریت شان علیرغم اینکه فرصتهای خوبی داشتند ، هیچ خدمتی به استان گلستان نکردند ، افرادی که ورشکسته اقتصادی اند و می خواهند با حضور در قدرت بدهی های خود را پرداخت کنند.

"جناب آقای صادقلو ؛ امروز استان گلستان به مدد فعالیتهایی که شما و مجموعه مدیران در استان انجام داده به سمتی می رود که آنها را به سرانجام برساند ، امروز مردم مشکل بیکاری و گرانی و تورم و رکود و ... دارند و این اولویتها بایستی مد نظر حضرتعالی قرار بگیرد و به هیچ وجه نباید عده ای خرده پای سیاسی تحت عنوان تشکل های چند نفره انرژی و وقت شما را بگیرند.

"جناب استاندار ؛ شما رئیس شورای سیاستگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان بودید و سخنان شما در باب شهدا یک راهبرد برای انقلاب اسلامی است ، حال درست است فضای بعد از اجلاسیه با ورود محکومان امنیتی و شاگردان سران فتنه دستخوش آلودگی ها شود ؟ و دل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران چرکین شود ؟

"جناب صادقلو ؛ شما استاندار استان گلستان و مردم آن هستید نه استاندار فتنه گران ، یک حزب و جناح خاص و چند نفری که هر از گاهی به بهانه های مختلف که ارتباطی به معیشت ، بیکاری و تورم و گرانی و دهها مشکلی مردمی ندارد ، می خواهند بر سر راه توسعه استان سنگ اندازی کنند .

"جناب استاندار ؛ شما خود بهتر می دانید که تحولات انقلاب اسلامی طی چهل سال گذشته نشان داده یک مسئول باید به نیروهای مردمی تکیه کند تا احزاب سیاسی در کمین نشسته تشنه قدرت ، لذا از آنجا که خودتان بارها کفته اید "دوران زنده باد و مرده باد از شما گذشته" فتنه گران را همانند سالهای گذشته از خود برانید و آرامش را به استان برگردانید .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

عبدالله

نیک به یاد دارم در فردای روزی که استاندارمحترم توسط مقام عالی وزارت در تالار فخرالدین اسعد گرگانی معارفه شد ند.توسط جمعی محدود از دوستان در معیت یکی از نمایندگان استان خدمت ایشان رسیدیم .در آنجا به صراحت به ایشان هشدار دادم که بعضی از نیروهای تندرو که جریان اصلاحات را منحرف ؛ وبه ناکجا آباد هدایت نموده اند. در استان گلستان میخواهند با نقاب اعتدال در کنار خیمه ی انقلاب ورهبری خیمه ی فتنه ی دیکری برپا نمایند که شایسته است به آنها این اجازه وفرصت را ندهید.جناب آقای استاندار امروز نشانه های اجرای آن هشدار مشاهده میشود .این تذهبون؟؟؟!!!

0
0
پاسخ
1395-11-28 05:32

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.