1394-08-05 03:54
8031
68
22651
جانی تازه در رگهای طرح تحول سلامت؛

قطار تغییرات در ایستگاه دانشگاه علوم پزشکی گلستان / سمنانی و مطهری گزینه های ریاست دانشگاه !

دو سال بعد از عمر دولت تدبیر و امید گویا متولیان سلامت قصد دارند تغییراتی را در ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان بوجود بیاورند و در این بین نام افرادی چون دکتر سمنانی و مطهری به چشم می خورد.

به گزارش گلستان ما ؛ معمولا هر دولتی در نیمه راه خود بعد از گذشت زمان معینی به ارزیابی عملکرد بخش های مختلف خود دست می زند و بعضا برای جبران کاستی ها نسبت به ترمیم بدنه دولت اقدام می کند.

بخش بهداشت و درمان هم از جمله موارد مهمی بود که دولت تدبیر و امید اگر چه در عمل موفق به انجام آن نشد اما در شعار بر طرح تحول سلامت خیلی تاکید کرد و این طرح اگر چه برای مردم ارمغان چشمگیری نداشت اما در بالابردن حقوق و مزایای پرسنل دانشگاه علوم پزشکی تاثیرات فراوانی داشت .

در عین حال زمزمه تغییراتی در راس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به گوش می رسد و گویا شنیده شده که وزارتخانه قصد دارد تا فردی جدید را سکاندار این بخش مهم در استان گلستان قرار دهد .

دکتر تقی ریاحی در 29 فروردین سال 92 سکاندار دانشگاه علوم پزشکی گلستان شده بود و اینک 30 ماه یعنی دو سال نیم از آن روز می گذرد .

دانشگاه علوم پزشکی گلستان در دو سال گذشته آبستن حوادث بسیاری بود که پر سر و صداترین آن سفر وزیر بهداشت به گلستان و شنیدن صدای معترضین در شهرستان مرزی مراوه تپه بعد از عمل جراحی بود که در آن سفر دکتر عظیمی یکی از منتقدان جدی ریاست فعلی سخنان مهمی را ایراد کرد .

از جمله موارد مهم دیگر این بود که مسئول حراست دانشگاه علوم پزشکی گلستان و مسئول حراست وزارتخانه بطور همزمان بر عهده یک نفر بود و این دوری جغرافیایی بعضا باعث بوجود آمدن مشکلاتی شد لذا بخش غالبی از انتقادات نیز به این ناحیه وارد می شد .

همچنین جابجایی های پرسنل و آوردن برخی نیروهای غیر بومی هم در لیست معترضین قرار داشت. همچنین چند تحصن پرستاران در بیمارستانهای 5 آذر و صیاد شیرازی گرگان نیز داشتیم که ناظر به توزیع نامناسب عواید طرح تحول بود .

هر چند نباید منکر زحمات دکتر ریاحی و معاونینش در ساخت وساز بیمارستانهای جدید مخصوصا در شهرستانها و آوردن امکانات مناسب در استان شد و از انها چشم پوشی کرد.

علیهذا گفته می شود دو نفر بطور جدی نامزد ریاست دانشگاه علوم پزشکی هستند . یکی دکتر مطهری چشم پزشک که از دوستان دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت می باشد و دیگری شهریار سمنانی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی که گفته می شود از کمند اتهامات و ناملایمات سابق گریخته است .

شنیده ها از عدم قبولی این سمت توسط مطهری و گرایش وزارتخانه به سمت دکتر سمنانی حکایت دارد اما باید دید در آینده نزدیک چه تحولاتی در بخش سلامت استان گلستان رخ خواهد داد .

 دکتر محمد مهدی مطهری فلوشیپ ویتره ورتین و متخصص چشم ، رئیس سازمان نظام پزشکی گرگان و آق قلا و  رئیس شورای هماهنگی سازمان نظام پزشکی استان گلستان می باشد.

همچنین دکتر شهریار سمنانی نیز در حالی 16 مهرماه سال 90 جای خود را به عبدالله عباسی داد که 9 سال و به قول خودش در زمان سه دولت بر دانشگاه ریاست کرد . حضور وی بعد از چهار سال می تواند پایانی باشد بر تمام شایعات پیرامون وی و فصل نوینی برای بخش سلامت استان و مخصوصا بیماران سرطانی که در مراسم تودیع وی اشک می ریختند.

گفته می شود در مراسم تودیع دکتر سمنانی در مهرماه 90 معاونین ، همکاران و دوستان وی 20 سکه به ایشان هدیه کردند که دکتر سمنانی همانجا اظهار کرد که دو تا را برای کار خیر بر می دارم و 18 عدد آن را به بیماران سرطانی می بخشم .

 انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پرستار

خدا را شکر ، هزاران هزار بار .امیدوارم این تغییر منشا خیر باشد برای ما .

0
0
پاسخ
1394-08-04 19:06
دوست

باسلامانشااله این اتفاق بیفته باروی کار امدن ریاحی کسانی روی کار آمدند که زمان دکتر عزیزمان سمنانی کسی نگاه شون نمی کرد ! امیدواریم این تغییر هر چی سریع تر اتفاق بیفته با کمک استاندار عزیز که می دونیم پیگیر این موضوع هستن. البته از نماینده هامون هم انتظاری بیشتری داریم .

0
0
پاسخ
1394-08-04 19:50
مهران مسلمی

سلام بر همه . ما منتظر افرادی هستیم که علیرغم داشتن هوش. مهربانی ،تعصب به استان ، انسان دوستی ، با رابطه اجتماعی درست ، که دست همه افراد را بگیرد و نام نیک و کردار نیک و پندار نیک داشته باشد، انشااله بهترین فرد انتخاب شود و باند بازی در کار نباشد تا سرنوشت مردم و دانشگاه به تباهی کشیده نشه و سر آمد باشد

0
0
پاسخ
1394-08-05 04:09
کارمند بیمارستان

سلام خدمت نویسنده محترمنی کاش کمی با مطالعه بیشتر این متن را می نوشتید.نوشته اید دولت در امر بهداشت و درمان موفق نبود حداقل به کاهش قیمت فرانشیز نیز اشاره ای می کرد .مردمی که برای 3شب بستری بودن در بیمارستان دولتی سال90 برای یک بیماری عفونی حدود 300هزار تومان میداد حالا با تعرفه های جدید کمتر از 60هزار تومان می پردازد.در ضمن نوشته اید افزایش حقوق پرسنل علوم پزشکی :میزان حقوق یک پرسنل اداری حدود یک ملیون تومان است که بنظر نمی آید مبلغ زیادی باشد.اگر منظورتان طرح قاصدک است که مبلغ کارانه و مبلغ اضافه کار است که کارمندان اداری از حدود 200هزار تومان دریافتی دارند و فقط دریافتی کادر درمان تغییر شدید داشته است.....درضمن منبع خبرتان از کجاست؟هر چند که بنده بعنوان کارمند بیمارستان تغییر را در حال حاضر بخاطر برخی دلایل بالا لازم میدانم.

0
0
پاسخ
1394-08-05 04:44
پرسنل دانشگاه

هیچکس مثل سمنانی نمبتونه دانشگاه رو نجات بده .

0
0
پاسخ
1394-08-05 05:30
رمضانعلی

هيچ تغييري پيدا نخواهد كرد و صادقانه عرض مي كنم كه گلستان ما به واسطه چند نيروي بجا مانده از دوران احمدي نژاد داره شانتاژ مي كنه و همين وزير بهداشت با قدرت تمام از دكتر رياحي حمايت داشته و دارد.

0
0
پاسخ
1394-08-05 05:34
علی

سلام حقیقتت را بخواهید از خواندن خبر تغییرات خیلی خوشحال شدم اما از انجائیکه چشم از این دولت با اون استاندار ملاحضه کار که از موقعیت و ...ی که از .... دارد و هم چنین حمایت متعصابانه ریاست ... وزارت خانه بخاطر هم محلی با ایشان و بعضی نمایدنگان ... استان و بالاخره نیروی نظارتی ظاهرا قسم خوردن تا سقوط بهداشت و درمان استان تا اخر با خاطیان باشند در پایان دعا میکنم این اتفاق خوب بیافتد فقط خدا میداند در این دانشگاه چه اتفاقات بد سو مدیریتی داره میافته که جای این بحث در این جا نیست دانشگاه از هم پاشیده سو مدیریت تصمیم گیری قبلیه ای داره فریاد میزند

0
0
پاسخ
1394-08-05 05:55
پرستار صیاد

سلام خدا را شکر که زحمات دلسوزان دانشگاه که خاک آباد شدن سیستم سلامت استان را خورده اند با پیگیری استاندار محترم ، ... و بزرگانی چون حاج اقا کبیر مدیر کل بیمه سلامت کشور (افتخار استان ) و تمامی مدیرانی که ناعادلانه و با کمال بی احترامی توسط سیستم بیمار موجود برکنار و تحقیر شدند به ثمر نشست و پایان حکومت ...ها و ...ها بر دانشگاه رقم خورد و شاهد دمیدن روح تازگی و سر سبزی بر کالبد بی روح دانشگاه و پرسنل زحمت کش بهداشت و درمان که در تمام ناملایمات این 30 ماهه سیاه که شاهد جو امنیتی سنگین و تبعید و برکناری به دلیل حتی یک انتقاد کوچک بودیم باشیم زحمات شما از این به بعد با برچسب قومیت و شهر محل تولد سنجیده نمی شود عاقبت شب سیاه به پایان رسید و صیح روشن نوید بخش خدمت موثر به مردم استان خواهد بود و پرداخت های میلیونی به تمام هم باند های بعضی ها قطع می شود .

0
0
پاسخ
1394-08-05 05:57
رضا

به امید روزی که شایسته سالاری جای خود را به قومیت گرایی و باند بازی بدهد و مردم استان شاهد شکوفایی مجدد خدمت رسانی در بهداشت و درمان باشند , و دانشگاه از این دلمردگی رهایی یابد . یاران صبح نزدیک است .

0
0
پاسخ
1394-08-05 06:19
دکتر

سلام ما چندین سال در دانشگاه علوم پزشکی کار میکنیم تا با حال مدیرانی به دلسوزی جناب آقای دکتر ریاحی و دکتر عموزاد برای دانشگاه نیامده و نخواهد آمد پس بهتر بعضی ها همچون این سایت که با گذاشتن عکس از مراکز درمانی در صدد دادن ذهنیت برای مردم می باشد دست از کارهای خود بردارند

0
0
پاسخ
1394-08-05 09:05
حمید

انشالله صحت داشته باشد تا دریافتی میلیونی اقایون از محل طرح تحول قطع شود و در جای واقعی اش که همانا سلامتی مردم است هزینه شود و این باند قومی قبیله ای ... برچیده شود و هر کس بر اساس صلاحیت هایش به کار گمارده شود . بعضی از اینها حتی به معاینه فنی خودرو هم رحم نکردند و از گلوگاه بصورت صوری گرفته اند .

0
0
پاسخ
1394-08-05 10:33
حسن

سلام.لازم است به استحضار همه هم استانیهای عزیز برسانم تمامی مشکلات و نابسامانیها وتبعیض وتفاوت های موجود در دانشگاه علوم پزشکی که توسط دکتر ... و تیم مدیریتی ... در حال جریان است توسط شخص دکتر ... مسئول ... دانشگاه و وزارتخانه که بطور همزمان متصدی دو شغل حساس ومهم در این وزارتخانه عریض وطویل میباشد که از لحاض قانونی هم ممنوع میباشد نادیده گرفته میشود وهمچنین مانع انعکاس آن به وزیر محترم میشود و همه مسائل ومشکلات را معکوس جلوه میدهد.از همین جا از وزیر محترم بهداشت تقاضامندیم خام صحبتها وگزارشات وارونه ... نشود وهرچه سریعتر اقدامی انقلابی وشایسته و در خور وشان مردم استان گلستان انجام دهد.

0
0
پاسخ
1394-08-05 11:41
جهانی

امیدواریم هرچه زودتر این تغییرات اتفاق بیفتد و کشتی به گل نشسته دانشگاه علوم پزشکی حرکت کند زیرا بنده از نزدیک شاهد موج نارضایتی از جو ... ، امنیتی، سرگردانی و بی برنامگی،رواج شایعات،بی عدالتی در پرداخت نظام نوین و برخی رابطه بازی در دادن جایگاهها هستم

0
0
پاسخ
1394-08-05 11:51
دوست

ببین عزیز من از چی داری حرف میزنی کاهش فرانشیز وقتی ما پزشکی داریم که تو دو ساعت هشتاد تا بیمار میبینه صدسال بیمارمون رو بیاریم تو بیمارستانی که میخواد هزینه کمتر پرداخت کنم بابا حاضریم میلیونی پرداخت کنیم اما پزشک محترم تشخیص درست بده کیفیت اومده پایین همراه با هزینه کجای دنیا این مدلیه، ترکیه نمیگم اروپا 25 سال پیش این طرح رو اجرا کرد،در مورد مزایای طرح قاصدک باید بگم نیروهایی داریم که شاید در طول روز یک ساعت کار مفید نداشته باشند اما میلیونی میگیرن پس عملکرد دانشگاه رو با دید بازتر نگاه کن

0
0
پاسخ
1394-08-05 14:37
آلا

فروشگاه آلا موبایلو در یابید قراردادبسته با شرکت تعاونی دانشگاه طرفش کیه از اقوام واحد ....

0
0
پاسخ
1394-08-05 15:34
علی

سلام مرقوم فرمودید دوستان خیلی زحمت کشیدند .بله . اینها زحمات وتلاش زیادی جهت حذف نیروهای کارآمد و کاشناسان شایسته کشیده اند وهرکس حرف کارشناسی زد که مطابق نظرات شان نبود به بهترین وجه حذف شد .تعداد افراد معدودی هرکدام با چند ابلاغ مختلف مشغول کارهستند باید طرح ممنوعیت بیش از چند شغل را دردانشگاه اجرا کرد .دانشگاه شده کلوپ دوستان که بیش از انگشتان دست نیستند .خدا به خیر کنه

0
0
پاسخ
1394-08-05 15:39
laleh

با سلام خبر خوبی بود واقعا سو مدیریت اقابان در دانشگاه بیداد میکند و دانشگاه متاسفانه با بدترین شکل ممکن اداره میشود نیروهای متعهد و با سابقه کنار زده میشوند و حکومت دانشگاه دست یک فرد خاص است و رئیس دانشگاه هم هیچ اختیاری ندارد و خدا عاقبت بیماران را بخیر کند با این مدیران ستاد دانشگاه

0
0
پاسخ
1394-08-05 18:07
علی

سرکارخانم یا آقای دکتر ای کاش فقط جرائت داشتی فقط نام و فامیل واقعی خود اعلام کنی راستی نگفتی ساکن کدام استان شهر یا اصلا نیازی به معرفی خودت نیست فقط ای کاش یک کار مثبت آقایان به اصطلاح دل سوز نام می بردید شاید منظورت دریافت میلیونی ... هست . راستی قرار بود تو ستاد ایشان مسئول جه کاری بشی نگفتی چرا حتی جرائت حتی ثبت نام را نداره چون مقبولیت نداره ای کاش خودش را در معرض امتحان حداقل در شهر خودش می گذاشت حداقل عیار برای شما روشن می شد ضمنا تنها دل سوزی مهم نیست تصیم عاقلا گرفتن منافع مردم و استان را در نظر گرفتن برابر قانون کار کردن خیلی بهتر از دل سوزی هسته ایشان مثل دایه بهتر از مادر شده .

0
0
پاسخ
1394-08-06 05:07
مطلع

انشااله این اقدام انجام بشود تا این گروه از کار برکنار نشوند کسی جرات نداره حرفی بزنه. بعد مشخص میشه چه سوئ استفاده هایی انجام شده والبته پیشنهاد ما کارکنان این است که برخی نهاد های نظارتی قبل از آن با بررسی و رسیدگی لااقل خود را تطهیر نمایند از همراهی با برخی سوئ مدیریت های فعلی .

0
0
پاسخ
1394-08-06 05:45
مطلع

اگر دلسوزند و سالم چرا اینقدر از بیان مطالب و انتقاد وحشت دارند آقایان اجازه بدهند همین بازرسی خودشان که تعیین شده همین آقایان هست برخی تخلفات شان را بررسی کند نه اینکه از ورود به معاونت پ ترس داشته باشند حتی یک پرونده را هم تاکنون به ایشان نداده اند ابهام در عقد قرار دادها... در خرید های متمرکز و ... به صورت گسترده که دیگر آش اونقدر شور شده که صدای خودشان هم درآمده (سایر معاونتها و مدیران شهرستانها)

0
0
پاسخ
1394-08-06 08:19
دوست دوست

من نمی دانم چرا دوستان با نقطه چین و حروف الفبا افراد را معرفی می کنند همین ترسیدن ها باعث شده که کار دانشگاه ما به اینجا بکشه . راحت بفرمائید دکتر ... ، دکتر ... ، دکتر ... ، ....

0
0
پاسخ
1394-08-06 20:11
دوست

با سلاماین گروه که تو دانشگاه مشغول هستن چند هفته پیش یکی دیگه از مدیران دلسوز و کارآمد مجموعه رو حذف کردن از یک سال پیش پیگیر این موضوع بودن بالاخره موفق شدن مرد شریف و بزرگوار دکتر حسینی رو از گزینش برداشتن و جای ایشون آقای ... رو گذاشتن

0
0
پاسخ
1394-08-07 06:38
دوست

دوستان همه قبول دارن که دکتر ریاحی آدم فعال و دلسوزی اما متاسفانه اطرافیانش مثل مسول روابط عمومی و معاون توسعه دارن عملکرد مثبت شو خراب میکنن ایشون اگه میخوان یاد و نام خیر ازش بمونه باید ... اطرافیان شو بچینه . چاشنی قدرت و اختیار باید اضافه کنه ، مدیران و کارمندانی بودن که واقعا مفید بودن و دلسوز اما متاسفانه با روی کارآمدن دکتر ... برچیده شدند

0
0
پاسخ
1394-08-08 07:06
دکتر

آقایان تحمل یک تعریف خشک و خالی را از زحمات این دلسوزان مردم ندارند و بعد در صدد حمایت افرادی هستند که پول سیستم را جهت مصارف شخصی در یکی از بانکهای استان در موقع ریاست قبلی روسای دانشگاه سپرده گذاری نموداند هستند از همینجا به مدیران دانشگاه اعلام مینماییم با همین قدرت بکار خویش ادامه داده و از این جو سازی ها دلسرد نشوید چرا که شما برای مردم کار میکند و اجرتان با خداست چرا که شما دست عده ای سو استفاده گر را از اموال بیت المال دور کردید و در این مسیر هر تغییری لازم است را بدون هرگونه تردید و با قدرت اعمال نمایید دعای ما کارکنان تنها سرمایه ای است که بدرقه رهتان میباشد درود بر شما

0
0
پاسخ
1394-08-08 18:52
دکتر

جو امنیتی و پلیسی دانشگاه اگر به گفته آقایان وجود دارد برای دانشگاهی که ااگر کارمندان سوء استفاده گر آن زیاد باشد لازم نه اجباری است. آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است

0
0
پاسخ
1394-08-08 18:55
دوست

با سلام خدمت دکتر عزیز اره همه میدونیم در دوره قبلی ول سیستم به حساب شخصی رفت اما برگشت اما در دوره کسی که شما دارید حمایت میکنید این پول میره و بر نمیگرده در قالب طرح تحول سلامت چند میلیون به مسئول ر دادند خوب شد این طرح تحول راه افتاد ، مورد دستگاهی که یکی از بهترین پزشکان ما در پنج آذر راه اندازی کرد و مدیرانی که شما حمایت میکنید مجبورشون کردن بدون هماهنگی شرکت راه اندازی بشود و در نهایت دستگاه خراب شد و شرکت گارانتی نکرد و رای دادگاه به نفع اون پزشک صادر شد و سه برابر قیمت دستگاه به ایشون پرداخت کردند!!دکتر عزیز اطلاع داری نیروهایی که تو صیاد کار میکنند بصورت روز مزد کجایی هستند ؟ اطلاع داری تو اکثر قراردادهای پیمانکاری دانشگاه نیروهایی که مشغول بکار هستند کجایی هستند؟ شما تشریف ببرید مثلا تاسیسات بیمارستان کردکوی...بازم هست بگم دارید از کی یا چه کسانی حمایت میکنید اگر اون بنده خدا پول سیستم برد تو بانک ، آورد اما اینا پول سیستم تو بانک (ر) بردند و دیگه نیاوردن خدا پدرتو بیامرزه درد یکی دوتا نیست بی اطلاع حمایت نکن خواهشا اون دنیا باید جواب بدی گلستان ما خواهشا تایید کن

0
0
پاسخ
1394-08-09 03:38
حسینی

یک پیشنهاد: ما ادعای مان این است که دوستان نشسته بر مسند ریاست دربین کارکنان هیچ جایگاهی ندارند و تخلفات مای ... و تخلفات مدیریت بسیا فاحشی دارند که گویا کمر دانشگاه را شکسته است اگر خلاف این است از سازمان بازرسی جهت بررسی و تحقیق درخواست نمایند در دانشگاه حضور یابند نه اینکه ب دانشگاه که دست نشانده خودشان هم است از تخلفات شان به تنگ آمده باشد و جرات نظارت را نداشته باشد

0
0
پاسخ
1394-08-09 05:05
دکتر

با سلام گیرم داخل تاسسات بیمارستان کردکوی اتفاقی افتاد یا فلان بیمارستان استان فلان کار اشتباهی کرد آیا نه اینکه این واحدها برا خودشان مسئول دارند به دکتر ریاحی چه ربطی دارد واقعا اگر فکر میکنید دکتر سمنانی در این 8 سالی که رئیس بود در جریان ریز مسائل همه واحدها بوده کاملا فکر اشتباهی چرا که جریانهای را از مسائل مختلف معاونانش به ایشان گزارش میشد قبول نداشت که بعدا پای سازمانهای قضایی را به دانشگاه باز کرد شما یا در جریان مسائل و مشکلات دوران قبل نیستید یا خودتان را به خواب زدید که البته برای خواب آشفته شما افرادی مثل مدیران فعلی لازم است تا همه بداند که کجا و برای که کار میکنندو خدمت به مردم روز و شب نمیشناسد

0
0
پاسخ
1394-08-09 10:18
دکتر

ادعای شما مبنی بر نداشتن جایگاهی در میان کارکنان برای مسئولان آنقدر خنده دار است که قابل بحث نیست .در کدام سال پرسنل بطور مستمر حق و حقوق خود را گرفته و در کدام دوره هزینه رفاهی یکصد هزار تومانی برای همه پرسنل دانشگاه در دو مرحله پرداخت گردید حداقل اینجانب میدانم که این هزینه ها در سنوات قبل صرف چه کسانی میگردید و کجا خرج میشد سازمان بازرسی نیز از قوه قضاییه هر وقت دوست داشت لطفا تشریف بیاورن و بررسی نمایند آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است .البته سازمان بازرسی هم اکنون در دانشگاه حضور دارند جهت اطلاع آقایان

0
0
پاسخ
1394-08-09 10:28
یک دوست

دکتر یه چیزی میگم تمام به این منفی و مثبت ها هر نظر نگاه کن کلهم جوابتو میگیری پس بیهوده ازین قوم حمایت نکن چشم هاتو واکن پیشنهاد میکنم برو پیش دکتر مطهری ویزیت بشو

0
0
پاسخ
1394-08-09 15:28
حسین

با سلام. با این کلاسی که جناب سمنانی برای وقت دادن به بیماران جهت ویزیت می گذارند و اینکه کمتر از 6 ماه به کسی نوبت نمیدن. با این همه مریضی و پولی که از مریضان دریافت میشه . فکرنمی کنم چند سکه برای ایشان و امثال ایشان مهم باشه. البته کار ایشان قابل تقدیره. ولی امیدواریم روزی برسه که اکثر پزشکان ما به درجه ای از علم برسند که بیمار بیچاره مجبور نباشه جهت ویزیت منت منشی امثال دکتر ... و ... را بکشه . انگار که رایگان می خوان معاینه کنند. برای 6 ماه به بعد نوبت معاینه دادن فکر می کنم در کشور و حتی در دنیا بی نظیر یا حداقلش کم نظیر باشه.

0
0
پاسخ
1394-08-09 21:42
مهدی

قابل توجه کسایی که از این قوم حمایت می کنند........دوستان درد ما این است که این قوم وقتی در دانشگاه به قدرت رسیدن به نیت خدمت نبود .چرا که بلافاصله مزایای خود را تا ... برابر افزایش دادند و در تمام پستای کلیدی از دوستان خودشان استفاده کردن .برای چندمین بار به اطلاع شما که خود را به خواب زده اید ......رئیس بازرسی دانشگاه کیه ؟ دکتر هاشمی از آموزش و پرورش بهشهر....رئیس دانشگاه کیه ؟ دکتر ریاحی از توابع بهشهر.... معاون توسعه کیه ؟ دکتر عموزاد از بهشهر....مدیر خدمات کیه ؟ شاهرخ رضایی از بهشهر..... مسئول تجهیزات پزشکی کیه ؟ آقای امیرخانلو از گلوگاه .....رئیس حراست کیه ؟ دکتر شریعتی از بهشهر .....رئیس دانشکده پرستاری کی شده ؛ ظاهرا خانم یکی از ... که از دوستان آقای ع

0
0
پاسخ
1394-08-10 05:00
احمد

خدا را شکر بالاخره یکی پیدا شد و یک خط خبر زد .نمی دانم چرا رسانه ها به مسائل و مشکلات مختلف موجود در دانشگاه علوم پزشکی گلستان نمی پردازند ؟اینجا لازم است تا رسانه ها برای اصلاح روند و مناسبات نادرست موجود در فضای مدیریتی داتشگاه ورود جدی پیدا کنند .موضوع سلامت و درمان مردم و جامعه شوخی بردار نیست که ملعبه دست بعضی افراد انگار سیاسی کار و یا قدرت طلب شود !!!

0
0
پاسخ
1394-08-10 09:02
محمد

با سلام و خسته نباشی خدمت دست اندر کاران سایت خوب گلستان مامن نمیدانم دستگاههای نظارتی دارند چکار میکنند چون سه سال است که ما انگار قسمت حراست نداریم ... و یک فرد دیپلمه داره این قسمت را می چرخانه سوال این است که شاید یکنفر اینجا داره نفع میبره که اجازه نمیدهد مدیر حراست دانشگاه معرفی کنند .و همین طور اقای دکتر ... هم انگار برای رسیدن به اهداف خود داره بیشتر از این قسمت مایه میذاره و میگه ما همه چیز را با دکتر ... در وزارتخانه بستیم و هیچ کس نمیتواند کاری بکند جز اینکه با ما کنار بیاید .

0
0
پاسخ
1394-08-10 09:02
حسین

واقعا بی حرمتی و زورگویی و فشار تا کجا ؟قرار است بکحا برسند ؟انتخاب برخی مدیران وابسته به ...ها که رنگ جبهه و جنگ و شهادت رو ندیدن در پست های مهم مدیریتی مرکز استان و حذف ایثارگران و فرزندان شهدا وتنزل پست این عزیزان و....فقط از دست آدمهای ... و ... برآمد و بس ..!!خدا انشالله به داد ما برسد و ریشه هر چه ظلم است را هر چه زودتر برداردآمین

0
0
پاسخ
1394-08-10 09:03
حسین

اينكه كه برأي همه مشخص و واضح است : تصميم سازي توسط مثلث در دانشگاه است ، در واقع رياست تصميم گروه مثلثي رو اجرا ميكنه .ولي اينكه سيستم نظارتي از كنارش ميگذره از نظر كلي پاتوژنز داره !قديمي ترها بايد يادشان باشه علت چيست .ولي متاسفانه برو بچه هاي IT دنبال ip نويسندگان مطلب هستند شايد فليترشكن كمك كنه ،

0
0
پاسخ
1394-08-10 09:04
ali

برای من اتفاق افتاده برای بیماری چند باری پیش دکتر ... رفتم اقای دکتر برای هر بیماری بیست دقیقه وقت میگذاره البته فقط داخل اتاق نگه می داره نوزده دقیقه مشغول صحبت کردن با موبایل و سرچ تو اینترنت و یک دقیقه برای بیمار اگه پنج دقیقه از ساعت کارش مانده باشه شش هفت بیمار را با هم می فرستند داخل اتاق دو دفعه برا خودم و همچنین این موضوع برای بیماران دیگه اتفاق افتاد

0
0
پاسخ
1394-08-10 09:08
علیرضا

تجربه میگه اوضاع با اومدن یکی دیگه بهتر خواهد شد

0
0
پاسخ
1394-08-10 10:12
جهانی

باسلام و ارادتریشه بسیاری از مشکلات ناشی از این است که برخی از واحدهای نظارتی حساس دانشگاه که می بایست افراد را برای تصدی پستها و جایگاهها مورد تایید قرار دهند بد عمل می کنند.به جای آنکه مسئولیتها را به نیروهای ارزشی ، دلسوز و کاردان بسپارند برعکس عمل می کنند، به جای آنکه ملاک و معیارشان حق و عدالت باشد ، انگار بیشتر منافع فردی و گروهی را معیار قرار می دهند .زیرا به نظر می رسد خودشان انگار صلاحیت چنان جایگاههای حساسی را که همان تقوا و خداترسی و عدالت می باشد مدتهاست که از دست داده اند .ولی انگار آنجاها را ارث پدری خود می دانند و حاضر به رها کردن آن نیستند.بنابر این حتی با عوض شدن رییس دانشگاه نیز اتفاق اساسی در دانشگاه نخواهد افتاد مگر اینکه در واحدهای نظارتی مورد اشاره نیز خانه تکانی صورت بگیرد.

0
0
پاسخ
1394-08-10 11:51
دلسوز

سلام..چشم آقایان ... و ...روشن....کسی که باد بکارد طوفان درو میکند...بعضی ها کاره ای در دانشگاه نیستند و متاسفانع ... و ... همه کاره اند

0
0
پاسخ
1394-08-10 17:33
دلسوز

سلام..یکی نیست از این آقایون سوال کنه چرا بیش از ... میلیارد تومان از پول بهداشت که حق ارتقا سلامت مردم محروم استانه چرا به جیب گشاد بیمارستانها و خریدهای گاها مساله دار ریخته اید...وای بر ما

0
0
پاسخ
1394-08-10 17:39
احمد

آقا مهدی از این قوم بهشهری یکی رو جا انداختی مدیر گزینش دانشگاه کیه؟ سید عابدین حسینی از بهشهر.....خیلی جالب مدیر سه اداره نظارتی دانشگاه گزینش ، حراست و بازرسی هر سه از بهشهر فقط برای حمایت از ....چه میکنه این دکتر .....؟؟؟!!

0
0
پاسخ
1394-08-11 04:15
رضایی

گلستان ما عزیز ماییکه نظرمونو مینویسیم از جان گذشته ایم چرا که آقایان آی پی همه مارا پیدا کرده اند واز تنبیه کسی هم ترسی ندارند چرا که بقولشان تمام نهادهای نظارتی با آن ها است واینکه بجایی نمیرسد فریاد است با این همه خطر اگر نظر مارا درج نکنی خیلی کم لطفیه تاحالاکه ننوشتی بعضی از این آقایان قدرت و بیت المال را به عناوین مختلف در جیب مبارک میریزند ومی خواهند با صد هزارتومان سرکارکنان را شیره بمالند البته طبق گفته خودشان با وجود آقای لیوانی و....موفق شدن حاج آقا نور روهم باخود همراه کنند و از هیچ کس باکشان نیست

0
0
پاسخ
1394-08-11 09:03
جهانی

هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک

0
0
پاسخ
1394-08-11 09:05
دوست

سلام دوستان نگران چی هستین IP شما محفوظه . هیچوقت گلستان ما نمیاد همچین کاری بکنه ،اصلا گیریم بکنه ردیابی از روی IP به این راحتی نیست که از عهده این بزرگواران خارج است و نیاز به هماهنگی چند سازمان داره،در نهایت اصلا ردیابی شدید خوب مگه حرف بدی زدین همه جز حقیقت چیز دیگه ای گفتیم از چی میترسین،ما همه منتظر تغییر این .... هستیم .و این مژده را میدم که بزودی زود Game Over می شوند .

0
0
پاسخ
1394-08-11 13:35
دوست دوست

عزیز جان بگو نون به نرخ روز از کجا تهیه کنیم ؟جناب آقای دکتر سید مهدی حسینی من از طرف دانشگاه از زحمات بی دریغ شما تشکر میکنم .

0
0
پاسخ
1394-08-11 18:53
بی باک

اینجانب به عنوان یک کارمند از شرق استان که در جریان نبودم این افراد بهشهری هستند ولی دمشان گرم که حداقل ما را از ... برخی مدیران غرب استان سنوات قبل که با ناسیولیستی تمام به دنبال حذف نیروهای مردمی همچون دکتر ... و تیمشان هستند نجات دادند. البته این گروه و علی الخصوص دکتر ... با کار کردن شبانه روزی برای مردم علی الخصوص محرومان شرق پاسخ تمام منتقدین را دادند .دورود خدا بر شما دعای خیر مستضعفین با شماست منتقدین شما کسانی هستند که قدرت دستشان بود و کاری برای ما نکردند والان که به گوشه ای پرتاب شده اند از ناراحتی به ... شما کار دارند. این هم استانیهای ما که کاری برای ما نکردند ولی شما کارها را تمام کردید. در ضمن در سنوات قبل و مدیران قبل از همین صد تومانی که در این سری پرداخت شد خبری نبود و .....

0
0
پاسخ
1394-08-11 18:53
دلسوز

باسلام حکم بعضیا در دانشگاه حکم غده سرطانی داره، جدای اینکه خودشون تو دانشگاه و واحدها نیروهای ... رو جانمایی میکنن بایکی از شرکتهای پیمانکاری هم بستن و قراردادهای تاسیسات و ...به این شرکت واگذار کردن و نیروهای خودشون رو تو اون شرکت و بیمارستان مشغول بکار کردن،واسه دل خوشی اون شرکت هم قول قراردادهای بیشتر رو دادن،متاسفم برای مدیر ... دانشگاه که زمانی فکر میکردیم پاک ترین و درست ترین آدم ، واسه صحت حرفای من تشریف ببرید بیمارستان کردکوی تاسیسات، برید بیمارستان بندرترکمن تاسیسات برید بیمارستان آزادشهر،برید بیمارستان مطهری گنبد،جالب اینجاست این شرکت در وجه نیروهاشم طبق قانون پرداخت نمیکنه اما متاسفانه کسی نیست بگه بالای چشمت ابرو مدیرعاملشم هر روز آخر وقت اداری تو اتاق مدیر ... دانشگاه نشسته، ازین زدو بندها تو دانشگاه زیاد مسول ... دانشگاه با یکی از پرسنل می بنده و یهویی فروشگاه آلا موبایل سبز میشه،

0
0
پاسخ
1394-08-11 18:58
رامین

احمد آقای عزیز مهمترین ارگان نظارتی را جا انداختی نماینده دیوان محاسبات در دانشگاه هم آقای یونسی بهشهری هستند البته انسان خوب ومتشخصی می باشند واینکه به وظایف خود عمل میکند یا خیر موضوع دیگری استومدیر فرهنگی آقای روحی بهشهری هستند چون ما گرگانی ها فرهنگ مان پایین است از بهشهر باید تشریف بیاورند وفرهنگ مارا مدیریت نمایند چشم آقای ... روشن ، ایشان که اینقد به اینکه مدیر شهری یا روستایی باشد حساس هستند چطور مدیران استان دیگر در این استان جولان میدهند وبا بچه های این استان توهین وبی احترامی میکنند

0
0
پاسخ
1394-08-12 04:34
شاهد

سلام ويژه به مديران محترم سايت و همكاران شريف بهداشت و درمان و آموزش دانشگاه به ليست مديران بهشهر و مازندران در دانشگاه چند قلم ديگر أضافه مي گردد : آقاي مهندس جعفر عموزاد خليلي - مدير گروه بهداشت محيط و حرفه اي استان آقاي دكتر اميرخانلو - معاون دارو دانشگاه آقاي دكتر اميرخانلو - رئيس بيمارستان صياد شيرازي آقاي دكتر حق شناس - بيمارستان طالقاني آقاي دكتري كه معاون دانشكده دندانپزشكي خوب موارد ديگر هم هست ،

0
0
پاسخ
1394-08-12 07:53
ماهیه سلاق

با تشکر از مدیران فعلی،بنده فکر میکنم مدیری مثل دکتر سمنانی که چند دوره توانسته خدمت کنه حتما قابلیتهایی داشته ،من که بدم نمیاد ایشون دوباره رییس دانشگاه بشن!

0
0
پاسخ
1394-08-12 22:10
جهانی

با سلامدعا میکنم که بچه های حراست دانشگاه به نماز جماعت اول وقت و مراسمات و مناسبتهای مذهبی توجه بیشتری داشته باشند زیرا اولا مثل بقیه خودشان به شدت به نماز و یاری خدا در کارشان نیازمندند و هم کارکنان به آنها نگاه می کنند.چرا باید افرادی در این جایگاه مارک جانباز یا رزمنده بودن را برای خودشان کافی و خودشان را از توجه به نماز جماعت اول وقت بی نیاز می بینند واقعا برایم سوال پیش می آید البته برخی دیگر از مسئولین ارشد دانشگاه هم در خصوص توجه به نماز جماعت اول وقت ضعیف یا بی توجه هستند ولی قبل از آنها ما از بچه های حراست انتظار داریم .مگر می شود آدم در حساس ترین جایگاهها در کشور اسلامی کار کند ولی به اساسی ترین اصول و ارزشهای آن که اولین تجلی آن در سبک نشمردن و اقامه نماز است بی توجه باشد.در پایان لازم می دانم از زحمات شما عزیزان در گلستان ما در پیگیری مطالبات و مشکلات واقعی مردم تشکر و سپاسگزاری نمایم.

0
0
پاسخ
1394-08-13 11:12
بهشهریها

بابا سرسلسله جنبان همه تحرکات و همه کاره دانشگاه را از لیست بهشهریها انداختین و آن کسی نیست جز مسئول خدمات دانشگاه آقای ش ردر ضمن در سطح کارشناسی (استخدام) نیز باجناق معاون پشتیبانی آقای دکتر را دریابید که آنهم از بهشهر می باشد

0
0
پاسخ
1394-08-14 10:29
وزیر دمت گرم

شاهرخ خان یواش تر ، چرا می سوزی ؟

0
0
پاسخ
1394-08-14 14:43
شاهد

با توجه به ابهامات ايجاد شده در فروش خودروهاي إسقاطي به خريدار مازندراني ، چند ابهام وجود دارد : خوب شايد رقم پيشنهادي بهتري داده برنده شده قبول ! علت تاخير در پروسه فروش و ابطال إسناد ( در واقع إسقاط كردن خودرو ها و جايگزيني جهت پلاك نمودن خودرو هاي خريداري شده ، ماموريت هاي متعدد به مازندران و پيگيري كار ها الزام به إسقاط خودرو حسب قانون !؟ ايراد دارايي در خصوص إسقاط در استان ، و مسائلي از اين دست حضور نماينده مركز إسقاط در محل إسقاط

0
0
پاسخ
1394-08-14 16:20
شناسایی دکتر

ای دوست برای کی از همشهری بازی و بهشهری بازی صحبت می کنی ؟! مگر خود این آقای ... که با نام مستعار دکتر از خودشان دفاع می کنه از مازندران بوده و جزء آن باند... است؟ باید هم با بهره ای که از رانت همشهری بازی و باند بازی عایدش شده دفاع کنه! وگرنه نونش آجر میشه. اگر آقای به قول معروف دکتر نیاد دفاع کنه پس چه کسی دفاع کنه ؟!!!

0
0
پاسخ
1394-08-14 19:29
دلسوز

با سلاممتاسفانه در اثر بی توجهی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر به تدریج جای ارزشها و ضد ارزشها در نزد عموم عوض می شود با تاسف بر اثر بی تفاوتی برخی از مسئولین و مدیران در قبال مسائل فرهنگی و اخلاقی برخی از کارکنان بعضی موارد ابتذال اخلاقی و فرهنگی و رفتارهای ضد دینی گاها در برخی گوشه و کنار دانشگاه علنا بروز و ظهور پیدا می کند وباز متاسفانه مسئولین .... یا خوابند که بعید می دانم ، خودشان را به خواب زده اند.

0
0
پاسخ
1394-08-16 10:19
همکار قدیمی

به دو نفر از دوستان اشاره کردی که بنده های خدا کاری به این موارد اشاره شده ندارند هر دوی این دوستان سرشون تو کار خودشون و از افراد صالح ، پاک و با اخلاق دانشگاه هستن من و سایر همکاران هیچ بدی از هر دوشون ندیدیم و حتی بارها شده که پیگیر مشکلات پیش اومده برای سایر همکاران بودن تا موانع و مشکلات برطرف شود.درست نیست پشت کسیکه نمیشناسید حرف بزنید

0
0
پاسخ
1394-08-17 03:32
شهمیری

چرا در سفر وزیر به گرگان دیداری با دانشجویان نذاشتن /؟؟؟/ما خیلییییییی حرف ها برای گفتن داشتیم از پرواضح ترین موارد ک برخی عین کبک سرشان را زیر برف کرده اند و هم از پوشیده و پنهان ترین موارداصلا نمیدانم چرا در دانشگاه ما ...اش هروقت بخواهد و به هرکس ک بخواهد ایراد ... میگیرد .. ان هم به دلخواه خودشدانشگاه ما داستان ها زیاد دارد...هروقت بخواهند قانون هست هروقت بخواهند قانون نیست...اینجا همه چیز بر محور اراده شخصی افراد میچرخد و قانون فقط بازیچه کلامشان است نه چیزی بیشتر....ولی همچنان به این فکر میکنم چرا با دانشجو دیدار نداشتید...قطعا میتوانستید افق بهتری نسبت به ذهنیت فعلیتون نسبت به دانشگاه علوم پزشکی گلستان میرسیدید

0
0
پاسخ
1395-01-31 06:50

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.