1393-11-17 20:20
8540
99
10008
گزارش وارده از نوده خاندوز :

فشار معاونت عمرانی استانداری گلستان برای بازنشست کردن اجباری شهردار نوده خاندوز !

معاونت عمرانی مرتبا شورای اسلامی شهر را تحت فشار قرار می دهد که برای شهرداری سرپرست انتخاب کند ولی طبق نظر شورای شهر نوده خاندوز شهردار هیچ مشکلی ندارد و خیلی هم زحمتکش است .

به گزارش گلستان ما ؛ طی گزارشی که از نوه خاندوز به سایت گلستان ما ارسال گردیده ، گفته شده که " چند ماهی است معاونت عمرانی استانداری گلستان و مدیر کل دفتر شهری و شوراها بدون دلیل و مدرک قانونی و احتمالا با مقاصد سیاسی به سید ولی حسینی  شهردار نوده خاندوز هشدار داده اند که خودش را بازنشسته کند.

و اگر شهردار خودش را بازنشست نکند ما یک طرفه این کار را انجام خواهیم داد و به این صورت است که شهرداری نوده خاندوز از برج 6 یعنی شهریور ماه به این طرف معلّق است . "

در این گزارش آمده است : معاونت عمرانی مرتبا شورای اسلامی شهر را تحت فشار قرار می دهد که برای شهرداری سرپرست انتخاب کند ولی طبق نظر شورای شهر نوده خاندوز شهردار هیچ مشکلی ندارد و خیلی هم زحمتکش است .

همچنین از لحاظ قانونی  4 نفر از 5 عضو شورای شهر نوده خاندوز رای به ماندن شهردار داده اند و صورتجلسه آن را نیز برای استانداری ، معاونت عمرانی و مدیر کل دفتر شهری فرستادند ولی گویا کسی به صورتجلسه نگاه نکرده و اعلام کردند که این صورتجلسه ارزشی ندارد.

همچنین در روز دوشنبه 13 بهمن سه نفر از اعضای شورای شهر نوده خاندوز برای دیدار و اعلام نظر قطعی خود برای ماندن شهردار به استانداری رفته و خواهان دیدار با مروتی معاون عمرانی و چراغعلی مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری می شوند.

این افراد از ساعت 12 تا 17 بعد از ظهر در راهروهای استانداری منتظر ماندند ولی گویا مروتی معاون عمرانی به آنان وقت نداده و به مسئول دفترش گفته که از اینجا بروند.

علی ایحال با ارسال چند نامه به شورای اسلامی شهر بدون استناد قانونی که شهردار شما نمی تواند بماند کلیه فعالیت های شهر را راکد کردند و مردم هم دچار اظطراب و نگرانی هستند.

 

انتهای پیام /


نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

نتاج

جالبه كه اين آقا در مورد شهردار گرگان معكوس عمل كرده يعنى مانع بركنارى صادقلو ميشه كه حتى وزارت كشور هم حكم به رفتنش داده

0
0
پاسخ
1393-11-16 11:20
shahab

http://shahedefarda.ir/?p=8461

0
0
پاسخ
1393-11-16 13:28
نوروزی

آقای فرامرز گلستانی مدیر محترم گلستان مابهتر است در خصوص شهردار نوده خاندوز بدانید:- اکثریت قریب به اتفاق اهالی شهر و حتی کارگران شهرداری خواستار برکناری شهردار هستند که توجه به میزان رای قاطع مردم به همان فرد مخالف شهردار همه چیز را مشخص می کند- شهردار نوده با مدرک دیپلم و بیش از 32 سال سابقه ادامه خدمتش غیر قانونی است نه بازنشسته شدنش- کارهای شهرداری نه از شهریور بلکه چند سال است تعطیل شده البته خدمات دهی به برخی ها تا روز آخر مسئولیت ادامه دارد- معاونت محترم عمرانی و مدیرکل دفتر شهری استانداری گلستان بسیار صحه صدر داشتند وگرنه با موارد متعدد برخی تخلفات شهرداری خیلی زودتر از اینها باید عذر شهردار را میخواستند- بعضی از اعضای شورا تا دیروز مخالف سر سخت شهردار بوده و عنوان می کردند اگر در دوره خدمتم بتوانم شهردار را عزل کنم بزرگترین خدمت را به مردم کرده ام حال برای همه مردم سوال پیش آمده که پشت صحنه چه اتفاقی افتاده که این چنین شاهد تغییر مواضع هستیم

0
0
پاسخ
1393-11-16 14:28
نوروزی

جناب آقای (ش) به اصطلاح نوروزی شما از کجا میدانی مردم خواهان کنار رفتن شهردار هستند مگر نه اینکه مردم شورای شهر را انتخاب کرده اند و از طریق آنها اظهار نظر میکنند .4 نفر از شورای شهر هم که اصرار بر ابقای شهردار دارند پس کو دموکراسی و احترام به نظر مردم شما مگه از پرسنل شهرداری رای گیری کرده ای که قاطعانه رای صادر میکنی .اگه بازنشستگی ملاک هست که در استانداری الاماشااله بازنشسته سر کار هستند که اگه بخواهید اسم همه اونها رو میشه آورد منجمله خود آقای (ح ص ) .اگه ملاک دیپلم هست که آقای صادقلو شهردار گرگان هم دیپلم داره هم بازنشسته هست .پس فرافکنی نکنید.انگار یک طایفه تو شهر نوده می خوان از روابطشون با استاندار سوء استفاده کنند و عقده های خفته چندین ساله شون رو سر مردم شهر نوده خاندوز خالی کنند بدانید این شیطان بازی ها آخر و عاقبت ندارد و این نیز بگذرد. . . . . . .

0
0
پاسخ
1393-11-16 17:40
نوروزی

جناب آقای ش 1-اگه شهردار تخلف کرده که معاونت عمرانی داره ... میکنه که صعه صدر نشان میدهباید جلوی تخلف گرفته بشه در هر سطح که باشه و فرد مسئول حق نداره صعه صدر ازخودش نشان بده .2- قانون مقررات استخدامی رو بخون شرایط بازنشستگی رو مطالعه کن قانون شهرداری ها را هم بخون و ببین شهردار برای 4 سال انتخاب می شه و تا 35 سال خدمت هم با نظر شورای شهر می تونه ادامه کار بده .

0
0
پاسخ
1393-11-16 17:51
زنجانی

شهردار نوده صلاحیت شهرداری نوده را ندارد و نظر دستگاههای نظرتی این است که این شهردار عوض شود

0
0
پاسخ
1393-11-16 17:52
عاشق نوده

آقای م زنجانی دستگاه نظارتی شهرداری ؛ شورای شهر هست که اکثریت مخالف یازنشستگی شهردار هستند بقیه دستگاههای بالادستی هم درصورت تخلف شهردار وارد می شوند که در مورد نوده خاندوز فکر نکنم این اتفاق افتاده باشد ؛ اگه غیر اینه بگید تا ما هم بدونیم

0
0
پاسخ
1393-11-16 19:39
صادق

یک بام و دوهوا در یکجا زور زده میشود شهرداری که ظاهر ااکثر شورا نمیخواهند و خواهان برکناری وی هستند نگهش میدارند (البته در موردعملکرداین شهردارمحترم اصلا اظهارنظری ندارم)ولی درجای دیگراکثراعضاشوراخواهان ماندگاری شهردارندولی تلاش بر کنارگذاشتن آن است!!!!!!!!!!!!!ماندیم چرابا افراد خدوم و تلاشگر اینگونه باید برخورد شود؟کارها وتلاشهای قابل تحسین شهردار محترم نوده خاندوزبرکسی پوشیده نیست وبهمین خاطر هم مردم و هم اکثراعضاشوراخواهان ابقا ایشان هستند/...مسولان محترم لطف کنندجای برخی مسایل،واقعیات را در نظربگیرندومصالح یک شهر و مردم را برمصالح دیگر ترجیح دهندو نه بالعکی..و تصمیم مبتنی برخواست اکثریت بگیرندوبه رای ونظرمردم احترام قایل شوند

0
0
پاسخ
1393-11-16 21:01
عاشق نوده

آقای نوروزی ما نمی خواهیم بگیم شهرداری نوده مشکل نداره ولی راهکار اون دست زدن به کارهای غیرقانونی نیست . اینکه معاون عمرانی به نمایندگان مردم نوده توهین کنه و پشت در نگه شون داره توهین به همه مردم شهر وغیر قابل بخشش هست . تازه یاد گفته یکی از دوستان می افتم که می گفت اصلاح طلبان فقط پز روشنفکری و جنتلمنی می دن جاش که برسه فقط به فکر منافع شونن مثل شورای شهر تهران که اون رو منحل کردند حالا نوده هم میخواد بازیچه دست آقایان بشه

0
0
پاسخ
1393-11-17 04:05
جفایی

بنده یک نوده خاندوزی هستم دل خوشی هم از شهرداری بخاطر بعضی مسائل مانند تعریض خیابان ما ندارم ولیکن وقتی به شهرهای دیگه میرم و وضعیت فضاحت بار کوچه خیابان های اونجا رو می بینم تازه متوجه میشم تو نوده که تاچند سال پیش روستا بوده چقدر کار شده است. واقعا باید درمورد دیگران با انصاف قضاوت کنیم البته چند وقتی هست که شهرداری مثل قبل نیست که فکر کنم بخاطر وضعیت اقتصادی کشور باشه .یکی از همکارانمان در یکی از شهر های همجوار میگفت الان 1 ساله که از ما برای آسفالت کوچه مان خودیاری گرفته اند ولی هنوز که هنوزه آسفالت نکرده اند.انصافا ما تو نوده خودیاری ندادیم

0
0
پاسخ
1393-11-17 09:14
صادق

چرا باید افراد دلسوز و کوشا را بخاطر برخی مسایل که بعضا شخصی است از گردونه خدمت خارج سازیم ؟ خدمات شهردار محترم نوده خاندوز قابل تقدیر و تحسین است. و ایشان از کارآمدی قابل توجه برخوردارند و مورد تایید اکثریت اعضا محترم شورای نوده خاندوزو مردم هستند.چرا سیاست یک بام و دم هوا در اینجا حاکم است ؟یک جا اعضا شورا مصر بر برکناری شهر دارند ولی مسولین محترم مانع برکناری ایشان ولی در جایی شورا موافق ماندن شهردار ولی مسولین مصر بر برکناری شهردار !!!

0
0
پاسخ
1393-11-17 10:39
kambiz

من نمی دونم چرا نظرات و اطلاعات صحیح رو چاپ نمیکنین شما خدایی اسم خوذتون رو گذاشتین شبکه اطلاع رسانی شما تا حالا از خوذ معاون عمرانی تحقیق مستقیم کردین ببینین اصل موضوع چیه که حداقل تشویش اذهان عمومی نکنین و موضوعات را جناحی نکین و مردم را ناراحت و خسته از سیاست بازی ها نکنین این اقای شهردار خودش درخواست بازنشستگی داده و بعد از یک ماه ایشان پذیرفته حال منافع کیا به خطر افتاده من نمیفهمم چرا با افکار عمومی بازی میکنین تازه شورای شهر اگر واقعا بخدنبال ایشان هستند مجددا ایشان را انتخاب کنن ببینن معاون عمرانی برای بازگشت ایشان مثل شهردار گرگان اقدام به اخذ مجوز میکنن یا خیردر هرصورت کلی جوان تحصیل کرده لایق در نوده عاشقانه منتظر فرصت خذمت به شهرشان هسستند و ابتکارات و خلاقیت های فراوانی هم دارند .تقوی پیشه کنید و از نفاق و تهمت بپرهیزیم که مثل اتش هم خوذمان و هم جامعه را میسوزاند

0
0
پاسخ
1393-11-17 14:17
حبيبي

شفائي ها از نوده چي ميخواهند چرا با سرنوشت مردم بازي ميكنند و همه چيز را معلق كردند وهمه چيز را قفل كردند حالا آخر سال را با هم مي بينيم كارگر هاي شهرداري نوده به فكر خودتان باشيد

0
0
پاسخ
1393-11-17 16:20
حسين حسيني

شما را بخدا اي شفائي ها با نوده بخاطر اغراض شخصي بازي نكنيد شهرداري را فداي سياست خودتان نكنيد

0
0
پاسخ
1393-11-17 16:25
حسين حسيني

اي مردم نوده كه راي اول به او داديد اين هم فكر او

0
0
پاسخ
1393-11-17 16:27
ali

پیشرفت قابل توجه نوده در این چندسال غیرقابل انکارهست.چرا باید جلوی این حرکت مثبت جلو رونده که نوده خاندوز را به جای خوبی رسانده بایدگرفته شود.؟؟تغییر مسولیت طبیعی است ولی چرا نباید قانونی انجام شود ؟چرابه نظراعضا محترم شورا که نمایندگان مردم هستند وخواهان ابقا شهردار هستند نباید توجه شود؟مردم به سن وسال فرد خدمتگزار توجه ندارند به فردی کارآمد نیازمندند حال جوان یا مسن فرقی ندارد.تجربه و کارآمدی مهم است..تجربه فرد بسیارمهم است که شهردارمحترم نوده نیز از آن برخوردار است.

0
0
پاسخ
1393-11-17 16:47
عباس

چقدر با هم دعوا میکنید آقای شهردار محترم 11 سال شهردار نوده بوده خودش هم رفته درخواست بازنشستگی داده و با درخواستشم موافقت شده. چرا همه چیزو سیاسی و طایفه بازی میکنید. ما از خدمات شهردار ممنونیم و منتظر یک شهردار قوی تر و سالم تر هستیم.

0
0
پاسخ
1393-11-17 17:23
عاشق نوده

آقای ر فکر نکنم شما رو شهردار بزارن هرچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند وهر چه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

0
0
پاسخ
1393-11-17 17:37
نوده ای مقیم گرگان

اقای سیدابوالفضل حسینی خواهشا شهردار گرگان را با شهردار نوده و پدرگرانقدر خود مقایسه نکن. آقای صادقلو شهردار گرگان اگر دیپلم دارد و بازنشسته هست برای ادامه کارش مصوبه هیئت دولت اخذ شده است. امیدوارم متوجه بشی منظور من چیه.

0
0
پاسخ
1393-11-17 19:33
کارگر شهرداری نوده

من نمیدونم اینایی که اینقدر حمایت از آقای شهردار میکنند یک بار بیایند حرف دل ما را بشنوند. اصلا شماها که اکثرا معلم هستید برای ما میخواهید تصمیم بگیرید. در کجای کشور سراغ دارید که معاون شهرداری برادر شهردار باشد و مسئول حراست هم برادر شهردار باشد و مسئول حسابداری هم پسرشهردار باشد. ما از برخوردهای اینا خسته شدیم. اصلا مگه شهرداری خانوادگی ایه.

0
0
پاسخ
1393-11-17 19:56
mohamad

شهردار خيلي خوب كاركرده و نظر شورا صحيح است اين شيطنت ها با هدايت اقاي ش كه رابطه خوبي با استاندار و معاون كه خانه زاد اقاي ص ميباشد هدايت مي گردد بهتر است اقاي ش به ارتباطات خود با بچه هاي ... و استاندار ننازد و خدا را در نظر بگيرد چرا دنبال تفرقه انداختن هستي اقا م شاينكه فكر كرديد يكي ديگه از اقوام شما مياد اشتباه فكر كرده ايد

0
0
پاسخ
1393-11-17 20:06
نوده ای .....

با سلامیکی از 29 تخلفی که مدنظر استانداری می باشد:چطور می شود که یک نفر که شهردار میشه ، برادرش میشه معاون مالی و پسرش میشه حسابدارش ؟سعی کنیید احساسی بر خورد نکنید. و منطقی پاسخ دهید...اتفاقا مردم نوده با رای اولی که به آقای شفایی دادن ( با 300 رای بیشتر نسبت به نفر دوم) مواضع شون را نسبت به شهردار اعلام نمودن..

0
0
پاسخ
1393-11-17 20:10
نوده ای .....

حسین جان عزیز دلم زیاد عصبانی نشو.چرا شماها همیشه فکر می کنید بهتر از بقیه می فهمید.

0
0
پاسخ
1393-11-17 20:21
دکتر حسینی

من با آقای حسینی شهردار محترم صحبت کردم ایشان گفت من خودم درخواست بازنشستگی داده ام و بسیار تمایل دارم که برم. عزیزان خوب نیست یکی از طایفه های محترم نوده را متهم کنیم. چرا بغض و کینه های قبلی خود را اینجا خالی میکنید. کمی منطقی باشیم و احساسی تصمیم نگیریم.

0
0
پاسخ
1393-11-17 20:35
شهروند

سلام دوستان و همشهريان گراميعلت حذف شهردار با توجه به حمايت 4 تا از شورا و مخالفت يك نفر و وابستگي و ارتباط ان فرد با استانداري خود نشان دهنده علل مخالفت استانداري با ادامه كار شهردار هستنكته جالب در شهر گرگان اعضا شوراي شهر مخالف ادامه كار شهردار هستند استاندار ميگه بايد باشه تو شهر نوده اعضا شوراي شهر ميگه حاجي ولي باشه استانداری ميگه نه ايشان برود بهتر تازه مروتي هم با اعضا شوراي شهر نوده صحبت كرده و گفته بي خيال شهردار بشينمطابق قانون شهرداري فرد ميتونه تا 35 سال ادامه كار بدهد ايشان قانونا ميتونه ادامه بدهداگه برادرش معاون و پسرش تو سيستم مشغول كار هستند وايراد داره دوستان قانوني رسيدگي كننداگه بحث بازنشستگي هست كه اين دولت محترم كم مدير باز نشسته رو از وجودشان استفاده نكرده است تو هم اين استان اسم دم دست كم نيستدوستان كه نماينده دولت تدبير و اميد هستند و خيلي هم مدعي شعارهاي با مضامين دموكراسي ايا در موضوعي كه بر اساس راي شورا هست دخالت كردن با اون اصول سازگار هست

0
0
پاسخ
1393-11-17 21:10
نوروزی

سلام خدمت همه دوستان - با احترامی که به همه نظرات دوستان قائل هستم باید بگم واقعا اقایان (ش) از موقعی که استاندار از خودشون هست دست به هر کاری دارن میزنن از برکناری بخشدار - سر کار بردن آشنایان خودشون - پسر (م ش) که استانداری مشغول به کار شده - بقیه هم در جهاد و صدا و سیما و ... - در مورد انتخاب شهردار هم سوالی که من از اعضای شورای پرسیدم - جواب دادن که شهردار به مدت چهار سال از سوی شورا انتخاب شده و حکم ایشان از سوی استانداری به مدت چهار می باشد - در خواست ایشان هم با توجه به فشار زیاد معاونت عمرانی و تهدیدات ایشان بوده است که پس از رای گیری مجدد اعضا شورای و بار ای اوردن 4 رای موافق ایشان طی نامه ای مستقیما درخواست انصراف خود را اعلام کردند . اما با ز هم معاونت عمرانی فشار بر بازنشست کردن ایشان دارد . واقعا باید جوانب مثبت رو در نظر بگیریم که آقای حسینی واقعا نوده رو آیاد کردن چند سال متوالی شورای شهر و شهر نمونه - حتی آقای حسینی به عنوان شهردار نمونه کشوری انتخاب شدند .

0
0
پاسخ
1393-11-18 04:47
رضایی

من سید حسین حسینی هستم. در نوده 2 تا سید حسین حسینی هست من با ایشان هم صحبت کردم گفت من اصلا با این بازی ها کار ندارم. چرا از اسم سادات استفاده ابزاری می کنید. شما که شجاعت بیان اسم خودتو نداری چرا با آبرو دیگران بازی می کنی. مثل اینکه با رفتن شهردار منافع این افراد سودجو بدجور به خطر افتاده که این طور به در دیوار می کوبند.

0
0
پاسخ
1393-11-18 04:48
نوروزی

دوست عزیز اگه شما سید حسین حسینی هستی چرا با نام رضایی اومدی

0
0
پاسخ
1393-11-18 06:22
ارگی

جناب آقای مهندس مروتی به نظر فردی با شخصیت است. چرا کاری که طبق روال و با درخواست خود نامبرده دارد انجام می شود را به جنجال می کشید. بوی درخطر افتادن منافع یک سری افراد خاص بدجور به مشام می رسد.

0
0
پاسخ
1393-11-18 08:07
پ

نظر مراجع ذی صلاح بازنشستگی شهردار محترم نوده خاندوز می باشد.این تصمیم قطعا با در نظر گرفتن تمام جوانب امر اتخاذ شده است.خواهشا همه دوستان به تصمیم کارشناسی نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز احترام بگذارند.

0
0
پاسخ
1393-11-18 08:11
نوروزی

آقای نوده ای اطلاعات خیلی قویه ((حتما به مرکز وصلی)) شما از کجا اطلاع پیدا کردی که استانداری 29 تخلف از شهرداری گرفته.اگه مسئولیت دادن به برادر تخلف هست که هاشمی رفسنجانی،خاتمی ، احمدی نژاد و روحانی متخلف هستند که همگی برادران شان را مسئولیت های مهم داده اندبعد هم در عرصه شورایی رای بالا ملاک نیست و رای فقط در زمان انتخابات هست بعد از آن همه اعضای شورا با هم برابر هستند((تازه به رای بالا هم نباید مغرور شد که اولین مغرور به رای بالا بنی صدر بود)).موضوع برادر شهردار مال 12 سال پیش است. اگه تخلف بوده آقای ((رای اول)) چرا تو دوره قبلی با اون مشکل نداشته نکنه اون موقع تخلف نبوده این آقا در سخنرانی های تبلیغاتی خودش که خیلی تعریف از عملکرد شهرداری و شهردار میکرد چی شد همین که رای گرفت شد مخالف شهردار خیلی ها اگه می دونستند که ایشان مخالف شهردار هست اصلا بهش رای نمی دادند

0
0
پاسخ
1393-11-18 10:13
menmen

سلام این آقایان به خاطر در راس بودن دست به هرکاری میزنند حتی مسجد جدید میسازند تا در راس باشند زیاد باهاشون کاری نداشته باشید که وقتی ببینند زورشون نمیرسه میرن یه شهرداری جدید میسازند مثل مسجدشون

0
0
پاسخ
1393-11-18 13:57
احمدی فر

واقعا باید تاسف خورد به حال این آدم که پای مسجد و خانه خدا را هم به این بازی های سیاسی باز می کنه. انشالله خود حضرت مهدی (عج) جواب این فرد خدانشناس را خواهد داد. الهی آمین

0
0
پاسخ
1393-11-18 18:49
محمد

سلام بر دوستی که میگه حقوق پرسنل تاخیر افتاده تحقیق کنید ببین چنین موردی هست .دیروز از پرسنل شهرداری سوال کردم گفتن تمام حقوق و مزایا پرداخت شده است . - در مورد بدهی هم تمام ادارات بدهی دارن .

0
0
پاسخ
1393-11-19 04:07
دوست دار نوده

خدمت محمد آقا عرض کنم که نکنه شما از پرسنل شهرداری دیگه ای سوال کردی که میگی حقوق داده شده یا این که ... ؟! جالب اینه که بگم من از خانواده پرسنل شهرداری نوده هستم و حقوق مطمئنا داده نشده است. در آینده نزدیک حقایقی رو براتون میگم که بدونید توی این شهرداری چی میگذره

0
0
پاسخ
1393-11-19 06:27
دکتر شیما حبیبی

با سلام به همه شهروندان نوده ای ، بنده با اینکه آنطور که باید نوده ای نیستم ولی هرگز به عنوان یک شهروند خدمات جناب آقای حسینی شهردار را فراموش نمی کنم . چرا که اگر نگاهی به ده ، دوازده سال قبل شهرتان بیندازید آن زمان بدون چکمه و حیوانات سواری دهنده امکان تردد در بیقوله های این دهات سخت بود و امکانات تفریحی اینجا صفر .اینک با خدمات شهردار نوده خاندوز امکان تردد به مناطق صعب العبور نوده هم میسر و محقق شده است و امکانات تفریحی و فرهنگی و اقتصادی هم از امتیازات اینجا به شمار می آید همین ها باعث ارزش و رشد این شهر شده است .آقای شفایی اگر بفکر مردم و به ویژه قشر کارگر این شهر هستید (واعتصموا بحبل الله و لا تفرقوا). با توجه به این آیه قران کریم باهم متحد شوید تا شاهد رشد و ترقی بیشتر این شهر باشیم . جناب آقای استاندار من به شخصه برای جناب آقای سید ولی حسینی احترام ویژه قائلم و از جناب عالی استدعا دارم طبق قانون تا چهار سال که شورا در خدمت این شهر هستند جناب حسینی هم در کنار ایشان به این مردم خدمت کنند . با تشکر

0
0
پاسخ
1393-11-19 12:51
شهروند نوده

حقوق پرسنل داده نشده این جای مخفی کردن نداره. امیدوارم شهردار حداقل دلش به حال خانواده پرسنل بسوزه ، اونها توی این دعواها تقصیری ندارند چرا باید دودش به چشم پرسنل بره ؟ ما شاهدیم که پرسنل شهرداری با چه سختی زندگی میکنند. و هیچ کدام شون توی این اظهار نظرها شرکت نکردند پس انصاف نیست آسیب ببینند.

0
0
پاسخ
1393-11-19 14:37
صابری

چرا یک طرفه قضاوت میکنید؟چرا نظرات افراد مخالف را انتشار نمی دهید؟چرا موارد تخلفات متعدد برادر شهردار را اجازه پخش نمی دهید؟

0
0
پاسخ
1393-11-19 20:21
نوده ای .....

دکتر......افاده ها طبق طبق .......

0
0
پاسخ
1393-11-19 22:10
دکتر شیما حبیبی

سلام همه دارن از تخلف صحبت میکنن . من نمیدونم چرا نیمه خالی لیوان را نگاه می کنید . اگه کتاب های رفتار سازمانی یا مدیریت را بخوانید متوجه می شوید که برای انتخاب کارمند بهترین گزینه انتخاب افراد خودی ست .حالا چون برادر آقای شهردار معاون ایشان است چه ایرادی دارد؟؟؟ مطمئن باشید اگر کسی دیگر نیز که شما سودای او را در سر دارید به این مقام برسد همین کار را خواهد کرد . پس بهتر است به دنبال ایرادگرفتن و فرافکنی نباشید. این کار شماها فقط لطمه به پرسنل شهرداری می زند و بس. اینقدر کوته بین نباشید و قدر زحماتی که برای این شهر کشیده شده است را بدانید .این شهر 180 درجه که نه بلکه 600 درجه فرق کرده است و آن هم اول به لطف خدا و سپس به لطف شهردارو بروبچ شهرداری است . یاحق

0
0
پاسخ
1393-11-20 03:54
صفری

خانم دکتر شیما حبیبی ما کتاب رفتار سازمانی را در کنار نهج البلاغه حضرت علی (ع) با هم مطالعه می کنیم.کتابی که عدالت در رفتار با کارکنان _ صداقت در گفتار - پاکدستی در عمل - فرق نگذاشتن بین خانواده و بقیه افراد و برخورد قاطع با متخلف حتی اگر برادر خود باشد را به ما آموخت.

0
0
پاسخ
1393-11-20 05:27
حسین

قابل توجه مسولین محترم استانی درخصوص نفوذ بعضی افراد فرصت طلب در برکناری شهردار محترم نوده.حضرت علی (ع) درخطبه 158نهج البلاغه میفرماید:معمولا کسی که به قدرت میرسد افراد سودجو و فرصت طلب اطراف او را میگیرند و باتملق و چاپلوسی سعی میکنند در پرتو قدرت ونفوذ او به منافع خود دست یابند واینجاست که مسولیت و حکومت انسان را بر لبه ی پرتگاه هلاکت و نابودی قرار می هد که نجات از آن برای هرکس ممکن نیست و می فرماید:آنکس که تو را ستود همانا تو را سربرید...نمونه ای از ویژگی های کاری شهردار نوده باتجربه / پرتلاش / خستگی ناپذیر / امانتدار/ مردم دار /

0
0
پاسخ
1393-11-20 06:11
جمعی از فرهنگیان

باسمه تعالیدهه ی فجر مبارک بادبا سلاماینکه در شرایط خاص پیش آمده اکثریت قریب به اتفاق (4نفر از 5 نفر)اعضای محترم شورای شهر نوده خاندوز از ادامه ی کار شهردار سید ولی حسینی حمایت می کنند ، نشانه ی سلامت کار و رضایت مندی مردم شهید پرور این شهر می باشد .امید است ، مسوولین سیاسی کاری نکرده و منافع مردم مظلوم این شهر کوچک که اغلب کشاورز هستند را در نظر بگیرند.جعی از فرهنگیان و کشاورزان شهر نوده خاندوز

0
0
پاسخ
1393-11-20 07:35
دكتر دوست

با سلام خدمت همه دوستان و همشهريان عزيزچند نكته با سركار خانم دكتر حبيبيببخشيد مدرك شما كه خداي ناكرده از هاوايي يا مدل مدرك ... و...نيست- چنان گفتيد ده دوازده سال پيش در مناطق صعب العبور نوده عبور و مرور جز با چكمه و حيوانات اهلي امكان نداشته كه تعجب كردم ..ببخشيد شما كتاب ها و فيلم هاي تخيلي و قديمي زياد نگاه مي كنيد- امكان تردد در ...اين دهات سخت بود اين چه ادبياتي هست البته نشان دهنده اوضاع مدارك بدون مطالب و تهي هم مي باشد خانم متواضع كسي اينقدر راحت خودش رو دكتر خطاب نمي كنه شما يه مقدار تواضع رو چاشني كار كنه غذا خوشمزه بشه-خانم دكتر تورو خدايا شما بي خيال حمايت ازين شهر باش كلاس كارت اسيب نبينه

0
0
پاسخ
1393-11-20 21:53
غریبه آشنا

سلام علیکمما از شهردار طبق گفته خانم دکتر حبیبی حمایت میکنیم والسلام

0
0
پاسخ
1393-11-21 04:02
دکتر شیما حبیبی

سلام .جناب ، شما حق دارید زیرا زمان زیادی از تبدیل دهات شما به شهر می گذرد لذا باید واقعیت را تخیل انگارید . چشم بینا می خواهد تا واقعیت زیبای فعلی را ببینید و حقیقت تلخ گذشته را تخیل بنامید . در رابطه با مدرکم نیز باید عرض کنم که دلیلی نمی بینم به شما توضیح دهم .دانشگاه مدرک من در سطح سواد شما نمی گنجد. حضرت علی علیه السلام می فرمایند:بالاترین صداقت وفای به پیمان است.از انتقاد شما بسیار خرسند شدم .

0
0
پاسخ
1393-11-21 04:13
حسین

صفری عزیز :شما بهتره نهج البلاغه را در کنار قران مطالعه کنید "نه در کنار کتاب رفتار سازمانی

0
0
پاسخ
1393-11-21 04:54
صفری

خانم دکتر حبیبی این که می فرمایید از انتقاد بسیار خرسندم از ادیبات گفتاری شما کاملا واضح است!شما که به بیان خودتون سالهل قبل از نوده رفتید و مناسبات و جهت گیری های جدید نوده را مطلع نیستید خواهشا قضاوتی عجولانه و از روی کم اطلاعی انجام ندهید.از فامیلی شما و همچنین از طرز تفکر شما مشخص استکه اهل غرور و ... هستید افراد زیادی در نوده ای که شما خیلی آن را نمی شناسید هستند که دارای مدرک phd و یا دانشجوی دکترا هستند پس خیلی به مدرک خود ننازید.و در پایان...72خواهر گرامی جای خوبی را برای مطرح کردن خودت رو انتخاب نکردی.

0
0
پاسخ
1393-11-21 05:23
نوده ای

جناب پرفسورصفری ؛احتمالا پرفسوری ,که دکترای دیگران پیش چشمت محقر ست,در ضمن ادبیات شما هم در شان پرفسوری شما نیست,

0
0
پاسخ
1393-11-21 08:35
دکتر شیما حبیبی

سلام.جناب ؟؟؟ 20 روز پیش بنده با استادم در مورد جریانات نوده مشورتی داشتم ایشان فرمودند خانم دکتر شیما ، قبل از هرچیز میزان ظرفیت مردم آنجا را ارزیابی کن و کامنت بگذار.امروز به حرف استادم پی بردم چون معلوم میشود ظرف ظرفیت جنابعالی خیلی کوچک است در ثانی اگرچه نوده ای گنبدی هستم ، به حبیبی بودنم ، مدرکم ، ادبیاتم و هرآنچه که مذاق شما را خوش نمی آید افتخار می کنم .به خود میبالم در شهری زندگی می کنم که اکثرا باسواد هستند و مدارک بالای دکتری هم کم ندارند ، خیلی دلم می خواهد تک تک افراد اینجا خیلی زود بالاترین مدارج علمی را اتخاذ نمونده و برترین باشند .القصه از بحث اصلی دور نشویم ، بحث ما چیز دیگری ست که باید با اتحاد و همفکری سعی کنیم به بهترین نحو صلح برقرار شود و خادمین شهر فرصت بیشتری برای خدمت به شهروندان داشته باشند . همه نوده ای ها برای من قابل احترام هستند .والسلام

0
0
پاسخ
1393-11-21 09:06
غریبه آشنا

کسی اینجا برای مطرح کردن خودش نمی آید . از موضوع بحث چرا اینهمه دور شدید آقا یا خانم صفری. این همه حرص‌خوردن ندارد که. شما هم به مدرک داشته یا نداشته ات افتخار کن .

0
0
پاسخ
1393-11-21 09:52
صفری

خانم دکتر شیما حبیبی به این گفته خود دقت کن: 20 روز پیش بنده با استادم در مورد جریانات نوده مشورتی داشتم ایشان فرمودند خانم دکتر شیما ، قبل از هرچیز میزان ظرفیت مردم آنجا را ارزیابی کن و کامنت بگذار.این مقاله کلا 5 روز است که بر روی سایت گلستان ما درج شده و افراد گوناگون در آن پیام میگذارند. شما چطور از 20 روز قبل با استادتون هماهنگ کردید که کامنت بگذارید یا نه که استادتون فرمودند خانم دکتر شیما!!! اول ظرفیت سنجی کن بعد پیام بگذار.بابا دیگه دروغ و خود برتر بینی هم یک حدی داره.روی همه رو شما سفید کردین.

0
0
پاسخ
1393-11-21 19:26
رضا

بحث حمایت یا عدم حمایت از شهردارواظهارنظر در این خصوص تبدیل شدبه مجادله دوطرفه بعضی کاربران محترم!!!!!!!!!!!!!

0
0
پاسخ
1393-11-21 21:12
آرمان

سلامدراینکه در عملکرد شهردار اشکالاتی هست شکی نیست ولی همه میدانند فشارها برای برکناری شهردار نه ربطی به ضعف عملکرد ، نه ربطی به تخلفات و نه ربطی به موعد باز نشستگی داره وتنها دلیلش اختلاف شهردار با مجید ش میباشد. و این آقا میخواهد از رابطه اش با استاندار در جهت برآورده شدن اعراض شخصی اش سو استفاده کند.زیرا اولا قانونا وظیفه نظارت برعملکرد شهرداری شورا شهر است که آن هم از 5 نفر 4 نفرشان شهردار را تایید کرده اندو عملکرد شهرداری هم که کاملا مشهود است به طوری که طی این 12سال آقای حسینی چند بار شهردار نمونه شده اند.ثانیا اگر بهانه بازنشتگی باشد از خود آقای استاندار گرفته نا مشاوران وبسیاری از مدیران ازشد کشور و استان بازنشسته میباشند هرچند از نظر قانونی ادامه خدمت شهردار منع قانونی ندارد.ثالثا اگر بهانه تخلف باشد که باید به دنبال محاکمه بود نه برکناری که اگر اینطور بود مطمئن هستیم تا حالا شهردار در زندان بود نه اینکه با هزار ترفند در پی برکناریش باشند. پس بیاییم واقع بینانه موضوع را برسی کنیم نه از روی اغراض یا علایق شخصی.

0
0
پاسخ
1393-11-22 15:01
دکتر شیما حبیبی

سلام.دوستان و همراهان گرامی در مدت کوتاهی که همراه شما بودم هدفم صرفا حمایت از شهردار نمونه نوده و خدمات ایشان بود و بس.متأسفانه به علت ضیق وقتی که دارم از ادامه همکاری معذور و و همه شما را به خدا میسپارم و برای تک تک شما از هر قشری که هستید آرزوی بهترین ها را دارم. سخنی چند با خانم یا آقای به ظاهر صفری :به عرض می رسانم که جریانات نوده و سرناسازگاری های جنابعالی و امثال شما از برج 6 شروع شده و شما تازه بیدار شدید کسی مقصر نیست، بی خبری شما از اخبار نوده دلیلی بر بی گناهی من می باشد .در ضمن در عصری که ما زندگی می کنیم خود برتربینی و به رخ کشیدن مدرک کاری عبث و بیهوده ست . زمانی مردم دیپلم خود را جشن می گرفتند اینک کمترین مدرک علمی کارشناسی می باشد غصه نخور ان شاء الله شما هم به مدرک دکتری نائل می شوید کمی همت بایدت . نظر و عقاید همه شما برای من محترم است .از همه تمنا دارم که بجای جبهه گیری باهم متحد شوید و شهر را آن طور که شایسته است بسازید .التماس دعا

0
0
پاسخ
1393-11-23 10:23
شهروند نوده

محض اطلاع آقا آرمان بگم متاسفانه بعضی از شوراها به دلیل منافع شخصی و قولهای غیر قانونی که به آنان داده میشود ( مثل تفکیک زمین های خارج از بافت شهری ) مصالح شهر و واقعیات را نادیده گرفته و از شهردار اجباراً طرفداری می کنند پس اینقدر به حمایت 4 نفر از شوراها از شهردار ننازید.در ضمن متاسفانه بعضی ها در حال جمع آوری یک ...نامه از پرسنل شهرداری مبنی بر حمایت از ماندن شهردار می باشند و گویا پرسنل هم اجباراً دارند امضا میکنند. واقعاً اینهمه چنگ و دندان زدن برای ماندن ؟!

0
0
پاسخ
1393-11-23 15:31
غریبه آشنا

ای ( ش ) هایی که میاین به حرفهای حق و حقیقت نمره منفی میدهید .یکی نیست به شما بگه شما دیگه حرف از حق نزنید که میاین مسجد میسازین اونم فقط واسه ریا کردن . حق چند تا از کارگرا رو تو همین مسجد خوردین ها. به چند تا از کارگر ها گفتین کار کنین واسه مسجد ثواب داره ها .شما فقط دنبال منافع خود هستید اما به آن نمی رسید .چشماتونو باز کنید حقیقتو ببینید.

0
0
پاسخ
1393-11-23 16:18
نوده

چقدر تاسف وارهست که بعضی ها دنبال نامه باشند یعنی این همه دست وپا زدن برای چی هست؟ یعنی اینقدر منفعت داره؟ یا اینقدر پول داره ؟ که نمیخوان شهرداری رو ول کنند !خانم دکتر حبیبی توهم ببین چقدر برات منفعت داشته که این طوری طرف داری میکنی! امیدوارم مسئول سایت نظرهای همه رو بذاره نه فقط موافق ها رو .............

0
0
پاسخ
1393-11-23 16:30
شهروند نوده

اعضای محترم شورای شهر نوده آیا تا به حال به این مطلب عمیقاً فکر کرده اید که شما نمایندگان مردم هستید و نه نماینده شهردار ؟! بیایید در محلات شهر جلسه بگذارید و نظرات و مشکلات مردم را گوش دهید و ببینید واقعاً دیدگاه مردم نسبت به شهردار و عملکردش چه میباشد ؟ آیا انصاف و عدالت در مورد همه مردم رعایت شده و یا برخوردها دوگانه بوده ؟ در بحث تعریض ها ، پروانه های ساختمانی و عوارض آن ، بذل و بخشش های بی مورد در مورد بعضی نورچشمیها و برعکس قاطعیت کامل و برخورد ناجوانمردانه نسبت به عده ای دیگر ، نرمش و دور زدن مقررات اداری در مورد عده ای از پرسنل ... وابسته و عدم رعایت انصاف در مورد سایر پرسنل و ...

0
0
پاسخ
1393-11-23 16:33
آرمان

سلام شهروند نوده شما یاعلم غیب دارید و از قواهای غیر قانونی با خبرید یا مصداق کافر همه را به کیش خود میپندارد هستید.

0
0
پاسخ
1393-11-23 20:23
آرمان

سلام ما خواهان مناظره بین آقای رای اول و شهردار در یک جمع با همه گرایش ها سلایق و انتشار آن در رسانه ها هستیم تا حقایق کاملا روشن شود.

0
0
پاسخ
1393-11-24 08:39
نیما

سلام.اصلا بحث بر این که ایشان بر حق است که بماند یا نماند نیست...سیاست است ..تصمیم شان بر این است که برود..نظرات شما هم هیچ اهمیتی برایشان ندارد..سیاست اداری و اجرایی که اجباری می باشد.

0
0
پاسخ
1393-11-24 12:10
بی طرف

سلام ،متاسفانه بحث جابه جایی شهردار نوده به یک بحث سیاسی تبدیل شده است .همه می دانیم که فشار معاونت عمرانی استانداری در خصوص برکناری آقای حسینی که به موعد بازنشستگی ایشان اشاره می نمایند یک بهانه است همه میدانند که اکثر کسانی که در این دولت مسئولیت گرفتند از وزیرش گرفته تا مسئولین شهرستانی بازنشسته چندین ساله هستند برای مثال در اداره کل آموزش و پرورش گلستان ما شاهد بازگشت طیف بازنشته بوده ایم فقط بخاطر نفوذ یکی از اعضای شورای شهر دراستانداری گلستان می باشد .ایشان چون با حضور شهردار مخالف است معاونت استانداری هم با شهردار مخالف است و اینکه معاون استانداری حتی حاضر به ملاقات اعضای شورای نوده نشده کمال ... می باشد.

0
0
پاسخ
1393-11-24 15:17
شهروند دلسوز

آقای حسینی شهردار نوده باید بداند که خدمت در شهرداری خدمت به تک تک شهروندان می باشد و نبایستی حتی تا آخرین دقیقه خدمتش ، کارها را رها کند.ایشان در ابتدای کار که بعنوان شهردار شروع به فعالیت کرد، شاهد دگرگونی در شهر بودیم منتهی دو سالی است که هیچ فعالیت خاصی در شهر مشاهده نمی کنیم نکته دیگری که آقای شهردار باید بداند این است در ابتدای حضور ش در شهرداری نزدیکان خود و دوستان نزدیکان خود را در شهرداری بکارگیری نمود که باعث اعتراضاتی گردید البته خسارت هایی که برخی از مهندسین شهرداری به اموال بیت المال زده اند بر کسی پوشیده نیست .ضمناً بر خی از افراد معدودی که در شهرداری کار می کنند در هیچ یک از برنامه های انقلابی و مذهبی در سطح شهر شرکت نمی کنند و افراد اجتماعی نیستند / نکته دیگر استفاده هر از چند وقت از اموال شهرداری در امورات شخصی است که خرید وسایل از بانه و انتقال آن با خودروی شهرداری برای برخی از کارمندان و اعضای شورای شهر هم بر کسی پوشیده نیست .ما از فعالیت های شهردار حمایت می کنیم منتهی می بایست بر خی از کارهای خود را اصلاح نماید .

0
0
پاسخ
1393-11-24 15:24
نوده ای

اقای حسینی , ماندن یا رفتن شما را 4 نفر از 5 نفر اعضای محترم شورای شهر تعیین می کند ,پس محکم بچسبيد به کارتان ,و بزرگوارانی که دلســــــــــوز نوده هستند,اگه می تونستند لحظه ای درنگ نمی کردند و حکم برکناری شما را می زدند,این دم عید دلت به حال کار گران زحمتکش شهرداری بسوزه

0
0
پاسخ
1393-11-25 06:02
رصد

سلاملطفا در شهرداری های استان به فامیلی بذرافشان توجه فرمایید که در تمامی آنها حضور دارند .

0
0
پاسخ
1393-11-25 09:13
جوان

این که ما حضرت علی را الگوی خود قرارداده و از نهج البلاغه امام علی(ع) در زندگی روز مره خود استفاده نماییم عالیست اما این که فقط جاهایی سخنان آن حضرت را مورد استفاده قرار دهیم که به نفع ماست نه تنها اشتباهه بلکه سوء استفاده هست.اینکه بعضی از دوستان از فشار برای برکناری شهرداری استفاده می کنند یا نه را کاری تداریم اما با فرض اینکه این ها صحیح باشد و دوست گرامی که این کار را با استناد به نهج البلاغه نفی می کنید آیا این که با آمدن شهردار برادرش معاون مالی و پسرش حسابدار میشود خطبه ای از نهج البلاغه برای تایید این کار پیذا می کنید .آیا حضرت علی(ع) هم چنین کارایی می کرد که شما همش برای نفی دوستان از نهج ابلاغه استفاده میکنید؟وای بر ما که دین شده ابزاری برای سرکوب مخالفین..

0
0
پاسخ
1393-11-25 14:12
آرمان

احتمالا مراجع ذی صلاح همان افراد نوده ای صاحب نفوذ در استانداری میباشند که از خودشان گرفته تا پسرو دخترشان ، برادر و پسر عمو و پسر پسر عمویشان و ... در استانداری و آموزش پرورش انواع واقسام پست های مشاور و مدیرت و معاونت را اشغال کرده اند. واصلا و ابدا هم ازاین موضوع استقاده شخصی نمی کنند. مثل دریافت امتیاز واگذاری ادره مدارس دولنی به بخش خصوصی

0
0
پاسخ
1393-11-25 14:18
ناشناس

جناب آقای به اصطلاح آرمانیک توصیه برادرانه:مواظب سلامتی خود باشید زیرا حسادت و بخیلی زیاد برای سلامتی مضر هست.همه افرادی که شما گفتید صاحب نفوذ هستند عین واقعیت است.پست هایی هم که فرمودید اشغال شده بر حسب صلاحیتی که داشتند عین واقعیت است. اگر بیکاری زیاد به شما فشار آورده که هر دقیقه تو این سایت ها پرسه میزنید و قولی از شهردار فعلی محترم گرفتید برای گرفتن شغل خیلی امید نداشته باشید که کار تمام شده است.باز هم به شما توصیه میکنم که مواظب سلامتی خود باشید.والسلام

0
0
پاسخ
1393-11-25 15:50
جوان

مدیر محتر سایتیه سوال واسم پیش اومده.....چرا فقط نظراتی که به طرفداری از شهردار است پخش می کنی .صادق یباش عزیز دل برادر . . . .

0
0
پاسخ
1393-11-25 19:10
نوروزی

کار بد از هرکس که سر بزند نکوهیده و بد است فاعل آن کار دلیل بر حسن یا قبح عمل نیست .خوب است به پیامی که گذاشته اید توجه کنید گرفتن پست هایی که اعتراف کرده اید اشغال شده را برحسب صلاحیت میدانید و عملی خوب و نیکو ، ولی همین عمل را از سوی دیگران بد و زشت حالا خداییش شما حسود و بخیل نیستید ، البته قضاوت شما کاملا واضح است. ولی دیگر خوانندگان حتما عادلانه قضاوت خواهند کرد

0
0
پاسخ
1393-11-26 04:54
نوده ای

دوست جوان فرمایش شما درسته , ولی نفرموده از نزدیکانت استخدام نکن , بلکه فرموده مواظب نزدیکان بیشتر باش , واگر جاسوسانت خبر خلاف انان را تایید کردن , به همین میزان قناعت کن و به شدت برخورد کن , حالا اگه پسر و برادر خلافی نکرده باشند , پس به چه جرمی محکوم می کنید,

0
0
پاسخ
1393-11-26 10:07
آرمان

سلام ممنون از توصیه شما ما مواظب سلامتی خودمان هستیم ولی به سلامتی افراد صاحب نفوذ و حسن نیتشان در تلاش برای برکناری شهردار مشکوکیم.

0
0
پاسخ
1393-11-26 13:01
شهرک شفا

پایان ماموریت شهردار نوده خاندوز و ده نکته از این داستان پراز فراز و نشیب1- تقدیر و تشکر از همه ی زحمت کشان و مدیرانی که برای ایران اسلامی خدمت میکنند و جایگاه برایشان مهم نبوده و نیست2-حاج ولی حسینی اولین شهردار شهر نوده خاندوز پس از 11سال خدمت و تلاش و کوشش در جهت عمران و ابادانی شهر با این عرصه برای همیشه خداحافظی ناخواسته کرد3- قطع و یقین در این مسیر در کنار نقاط ضعف و عیب و ایراد اما مدیر سالم ولایتمدار وپاک دست بود و چند بار به عنوان شهردار نمونه انتخاب شد4- ادامه مطلب....

0
0
پاسخ
1393-11-26 18:30
نوده ای ام فقط

سلام . یه روز به روستام افتخار میکردم . از اینکه هر جا اسمشو میبردم میگفتم مردم ش با ایمان یه پارچه و پولدارن . وقتی شنیدم میخوان شهرش کنن با خودم گفتم دیگه فاتحش خوانده شد . چون یقینا"یه عده سعی میکنن برای بدست آوردن منافع شخصی دست به هر کاری بزنن . متاسفانه همینطور شد یه عده تازه به دوران رسیده از دوستان قدیمی ، فامیلهای صمیمی ،ساز جدائی زدن از جدا کردن حبیبی ها شروع شد و رسید به محله های دیگه و شفاهی ها و رفتن سمت شهرک و همینطور ادامه دادن . دیگه محله ها همه جدا و غریبه شدن رسیده به اینکه افراد رو چطور از هم جدا کنن . حتی به اختلافات خانوادگی هم دامن میزنن . میخوام بگم آیا میشه آدم خاطرات خوش کودکیشو تو یه مدرسه فراموش کنه ،مگه دشمنی لذتش خیلی بیشتره . من از کسانی که مطلب منو میخوانن میخوام فقط یه ذره فکر کنن . یه کوچولو مقایسه ی شهردار ما با سایر شهردارها و شوراهها مشکل رو حل میکنه . نذاریم یه عده سود جو باعث اختلاف بشن . هر نوده ای که تو شهرداری استخدام بشه فامیل شهرداره . مگه ما تو این شهر غریبه داریم ؟

0
0
پاسخ
1393-11-27 06:02
کارمند شهرداری

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سید ولی حسینی شهردار نوده خاندوز انتصاب به جا و شایسته مهندس رجنی را به سمت سرپرستی شهرداری نوده خاندوز تبریک و تهنیت عرض می کنم. از طرف کارمندان شهرداری نوده خاندوز

0
0
پاسخ
1393-11-28 13:26
نوروزی

واقعا تا به حال فکر نمی کردم این آقایان ش اینقدر کینه ای و قدرت طلب باشند تازه مردم دارند می فهمند که اینها چند سالی مظلوم نمایی کردند و مردم را گول زدند این برادران اگر در قدرت باشند خیلی کارها میکنند . متاسفانه استاندار هم از آنها حمایت می کنه استانداری که باید مدافع قانون باشه با عمل غیر قانونی اطرافیانش برخورد نکرد اما باید تاکید کرد که این نیز بگذرد...............به امید آنروز

0
0
پاسخ
1393-11-29 09:49
بشیر

برادر نوروزی در روزهای آینده زوایای جدیدی از قدرت طلبی برخی آقایان ش روشن خواهد شد. این حضرات تنها به برکناری غیر فانونی شهردار اکتفا نخواهند کرد بلکه به فکرغصب پست شهرداری و انتقام جویی از بعضی ازکارکنان شهردار ری و در حال غصب پستهای بالاتر و... هستند ولی غافل از اینکه ومکرو ومکرالله والله خیرالماکرین.

0
0
پاسخ
1393-11-29 21:14
کارگر

ای بابا بیخیال بشید دیگه .به داد کارگرا برسید .این یعنی چه که حقوق کارگرا رو نمیدید .خودتون زن و بچه ندارید مگه ؟. کاری می کنید که کلا این ماجرا رو به گوش رئیس جمهور هم برسونیما . استانداری نمیخواد شهردار باشه به کارگرا چه ربطی داره که اونا اذیت بشن. دم عید شد هیچ خبری نیست. به شما هم میگن مسلمون ؟؟؟

0
0
پاسخ
1393-11-30 13:39
جوان

منظورت فرماندار شدن حاج حبیب شفایی رو میگی

0
0
پاسخ
1393-11-30 13:46
نوده

واقعا برااتون متاسفم که تا کارتون جایی گیر کنه اول میرذید سراغ همین اقایان شفایی اما حالا شدن بد پس معلوم شد کارتون به شهردار گیر بوده که حالا شده خوب !چطور میشه شهرداری با این همه پول و بودجه ای که داره نمیاد برای فقرای شهر در ماه رمضان کاری کنه اما همین اقایان شفایی از شب اول ماه رمضان کلی وسایل خوردنی و... بین فقرا تقسیم میکنند! ایا شما نمیدونید همین اقایان شفایی تا بحال برای چندتا از فقرا عروسی و جهیزیه گرفتن!پس شما یا شهروند نوده نیستسن و خبر ندارین که بد این اقایان رو میگین یا منتصب به بعضی ها هستین!

0
0
پاسخ
1393-12-09 06:20
م. شفایی

آقای حبیبیمنم شفاییم ولی نه از آن جنسی که شما میگیشنیدم یکی ازهمین ... ها یعنی آقای ... خان که عضو .... هم هست از دوستان تهرانی خود که جانباز و معلول هستند کلاهبرداری کرده خدا بداد شهر برسد

0
0
پاسخ
1394-01-05 19:36

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.