1401-12-23 13:58
552
0
84079
بوی تعفن بی‌عفتی شهرمان را مسموم کرده است؛

قانون‌گریزی بدحجابان یا بی‌تفاوتی مسئولان گلستان در اعمال قانون

بوی تعفن بی‌عفتی شهرمان را مسموم کرده است؛ قانون‌گریزی بدحجابان را باید ببینیم و تحمل کنیم یا از بی‌تفاوتی مسئولان گلستان در اعمال قانون چشم بپوشیم!

به گزارش گلستان ما، «هیس؛ مجریان قانون خوابند!» و در برابر بی‌عفتی جامعه سکوت اختیار کرده‌اند، اصلا هنجارشکنی در موضوع حجاب؛ دغدغه نخست ناظران قانون نیست، امر به معروف و نهی از منکر این روزها به انزوا کشیده شده؛ محافظه‌کاری مسئولان استان گلستان در این قضیه سوال‌برانگیز است!؛ این بی‌تفاوتی در مقابل سربرهنگی برخی دختران و زنان حتی بی‌غیرتی مردان واقعا دردآور است. 

در این میدان چه کسانی به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن باختند؟، آیا نیرو‌های خودجوش مردمی بدون پشتوانه قانونی؛ متهم به کم‌کاری هستند یا #مجریان_قانون در برابر پریشان حالی جامعه دچار خبط و خطا شده و فقط ببیننده این اوضاع و احوال نابسامان هستند!

 فتنه ۸۸ که عیار مسلمانی مردم و مسئولان را ارزش‌گذاری کرد، برخی به ساکتان فتنه نام گرفتند و حساب‌شان از دیگران جدا شد و عده‌ای هم عمار غافله بصیرت شدند؛ اینها را یادآور شدم تا بگویم حالا چه اتفاقی افتاده که عماران بصیرت در گوشه عزلت؛ مهر سکوت بر لب زدند و انگار که نه انگار در جامعه اسلامی فاسدان اجتماعی در نقش دزدان خانمان‌سوز فعال شدند و بنیان خانواده را هدف قرار دادند!

واقعا در شهر چه خبر است؟ بوی تعفن بی‌عفتی شهرمان را مسموم کرده است؛ مسئولان محافظه‌کار! آیا زمان آن نرسیده که وارد عمل شوید و یا به شما وعده ملک ری داده شده که اگر چنین باشد بدانید «وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ» که شما هرگز از آن گندم نخواهید خورد. 

اگر واقعا دغدغه اجرای قانون خدا را در جامعه اسلامی ندارید چه اصراری است که در حکومت جمهوری اسلامی مسئولیت بگیرید و اگر خیال می‌کنید با شل گرفتن اجرای قانون و احکام الهی نظر بخشی از جامعه را در انتخابات‌ها جلب کنید بدانید که این یک خیال واهی و توهم محض است. 

گویا یادتان رفته که به حرمت خون شهدا و امنیتی که به دست آمده پست و مقام گرفته‌اید؛ مگر نمی‌دانید به ازای هر کرسی مسئولیت کربلایی به پا شده است؟

در این جنگ ترکیبی و شناختی همانطور که با مفاسد اقتصادی برخورد می‌کنید باید با مفاسد فرهنگی نیز با قاطعیت برخورد کنید.

مسئولان شهر گویا صدای مطالبه‌گری بانوان را در اجتماع بزرگ عفاف و حجاب نشنیدند که هنوز اجازه عرضه اندام به هتاکان حجاب می‌دهند، این همه بی‌تفاوتی در برابر قانون خدا ناشی از چیست؟

بوی تعفن بی‌عفتی شهرمان را مسموم کرده است؛ قانون‌گریزی بدحجابان را باید ببینیم و تحمل کنیم یا از بی‌تفاوتی مسئولان گلستان در اعمال قانون چشم بپوشیم! اینجا چه خبر است آیا به کسی وعده ملک ری داده شده که به سکوت سوال‌برانگیز مبتلا شدند!.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.