1401-08-18 09:21
618
0
82202
یادداشت/ احمد ملاشاهی

مقابله با شبکه رسانه ای تروریسم 

تروریستی اعلام شدن شبکه اینترنشنال و همکاری با آن راه مبارزه را برای آحاد مردم ایران علیه این شبکه باز می کند و هزینه را برای مباشران این شبکه به شدت بالا می برد.

به گزارش گلستان ما، شبکه اینترنشنال سازمان تروریستی اعلام شد و افراد آن تحت تعقیب دستگاه امنیتی قرار می گیرند البته پیش از آنکه دستگاه اطلاعاتی ایران آن را تروریستی اعلام کند خود این شبکه آنقدر مستقیم و مستند اقدامات تروریستی خود را عرضه کرد که برای هیچ کس شبهه ای درباره تروریستی بودن آن نمی ماند.

حتي سازمان های تروریستی هم برای خود کمی وجاهت می گذارند و حمله به آمبولانس، آتش نشانی و اموال عمومی را کسر شان خود می داند اما اینترنشنال در رذالت گوی سبقت را از همه تروریست ها ربوده است.

معنای تروریستی اعلام شدن اینترنشنال سعودی اینست که همکاری با آن مثل همکاری با داعش و وهابیت است کسانی که بخاطر یک مشت دلار  با این شبکه ها ارتباط می گیرند و همچون کارمند این شبکه عمل می کنند بدانند که با این تصمیم مردم ایران دیگر  با آنها مثل مبارزه با داعش رفتار خواهند کرد.

مردم خیلی وقت منتطر این تصمیم بودند چون جامعه ما از شهروندان تا  بازاریان  هزینه ناامنی های این شبکه را می داد که نقش هماهنگی تروریست های میدانی را داشت.

بی شک زین پس کار برای کسانی  هزینه بر می شود که گرفتار وسوسه مالی این شبکه ی رسانه ای می شوند.

منطقی نیست که برخی پول توییت های ضد امنیتی این شبکه سعودی را بگیرند ولی خسارت آن بر گرده مردم ما باشد.

تروریستی اعلام شدن شبکه اینترنشنال و همکاری با آن راه مبارزه را برای آحاد مردم ایران علیه این شبکه باز می کند و هزینه را برای مباشران این شبکه به شدت بالا می برد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.