1399-07-24 11:54
801
0
71021
فعال رسانه ای گلستان:

تشکیل جبهه فرهنگی تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

محمدرضا بهرامی گفت: امروز تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی، تشکیل جبهه فرهنگی است.

به گزارش گلستان ما، محمدرضا بهرامی در این گفتگو افزود: نهادهای فرهنگی استان باید در کنار هم قرار گیرند تا ضمن جلوگیری از موازی کاری و خنثی کردن کار یکدیگر، باعث هم افزایی شوند.

وی تصریح کرد: با مدیریت زیرساخت های فرهنگی و ارزش های اسلامی و نیز قرار گرفتن کلیه نهادهای فرهنگی و انقلابی استان در کنار هم، می‌شود مانع از تهاجم بیگانگان و بالطبع کاهش آسیب های اجتماعی شد.

فعال رسانه ای استان تاکید کرد: ذائقه ها در فرهنگ متفاوت است و برای گسترش فرهنگ دینی ابتدا باید نیازسنجی و سپس با توجه به شرایط هر استان برنامه های متناسب با آن منطقه را شناسایی و احصا کرد.

مشاور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به دیربازده بودن کار فرهنگی گفت: در اجرای کار فرهنگی سختی ها و موانع زیادی وجود دارد که طولانی شدن طرح ها نباید از سرعت اجرای امور بکاهد.

بهرامی اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی و غیر دولتی است و برخاسته از متن جامعه که مستقیما زیر نظر مقام معظم رهبری اداره می‌شود و با داشتن دانشکده سوره، پژوهشکده باقرالعلوم، دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا، تولید نرم افزارهای دینی، تدوین بانک جامع داده های دینی، سایت تبیان، انتشارات سوره، امیر کبیر و نشر بین الملل و روزنامه تهران تایمز و... توانسته گام های مثبتی در عرصه فرهنگی و قرآنی بردارد.

مسئول دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله ها داریم و این می طلبد برای گسترش فرهنگ دینی و پیشرفت هرچه بیشتر در کاهش و پیشگیری آسیب های اجتماعی، منابع انسانی در این حوزه تقویت شوند و آموزش های تخصصی را نیز در این زمینه فرا گیرند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.