1399-02-17 13:49
1149
0
68520
یادداشت؛

موج سواری جدید رسانه های بیگانه

رسانه های بیگانه با استفاده از فضاسازی بازداشت دودانشجوی نخبه دانشگاه صنعتی شریف به موج سواری جدید پرداختند.

به گزارش گلستان ما؛ رسانه های بیگانه در روزهای گذشته خبر بازداشت علی یونسی و امیرحسین مرادی دو دانشجوی دانشگاه شریف را اعلام کردند و با دروغ سازی مدعی شدند این دو دانشجوی نخبه به دلیل همکاری نکردن با سازمانهای امنیتی و نظامی بدون ارائه هیچ حکمی و با ضرب و شتم باز داشت شدند.

این رسانه ها با ترفند ها و تکنیک های عملیات روانی سعی در برانگیختن  احساسات مخاطبان  میکنند و با برجسته کردن، دانشجو و نخبه بودنشان سعی دارند واقعیت را وارونه جلوه دهند

 آنها حتی برای باور پذیری این ادعا به تحلیل و بررسی قانون سربازی نخبگان در ایران پرداختند و بازداشت این دانشجویان را بی دلیل دانستند.

اما حقیقت ماجرا؟!

 مسئولین دانشگاه صنعتی شریف اعلام این دو دانشجو در هیچ یک از تشکلهای صنفی، سیاسی و نشریه های دانشگاه فعالیت نداشتند لذا بازداشت آنها به دلیل فعالیت‌های دانشگاهی دور از ذهن است.

 طبق گفته سخنگوی قو قضاییه این دو نفر متاسفانه به گروه‌های ضد انقلاب به ویژه گروهک تروریستی منافقین وصل شده بودند و ارتباطاتی با آنها برقرار کرده بودند و تحت تعلیمات این گروهک به دنبال انجام اقدامات خرابکارانه در کشور بودند و یکسری اقدامات ایذایی نیز انجام داده بودند. در بازرسی از منازل آنها اقلام انفجاری کشف شد

بی شک اگر اطلاع رسانی درست از رفتار و اهداف این افراد در کشور صورت گیرد موج رسانه ای دشمن به حداقل خواهد رسید و تجربه تلخ قضایای قبل تکرار نخواهد شد.

یادداشت: لیلا هاشمی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.