1399-01-09 16:03
3146
0
67956
به قلم جواد عموزاد؛

نمایندگان جدید گرگان و آق قلا و چالش انتخاب مسئول دفتر !

در واقع چالش مسئول دفتر در همه ادوار خاصه در مرکز استان چالش زا بوده و انتخاب این فرد و نحوه رفتار وی بر میزان رضایتمندی مردم تاثیر مستقیم داشته است .

به گزارش گلستان ما، حدود دو ماه دیگر به شروع مجلس یازدهم مانده و همه نگاه‌ها به مهندس سنگدوینی و دکتر منتظری است که سیر ورود به مجلس و ایجاد ساختارها و دفاتر خود را چگونه می چینند؟

در واقع چالش مسئول دفتر در همه ادوار خاصه در مرکز استان چالش زا بوده و انتخاب این فرد و نحوه رفتار وی بر میزان رضایتمندی مردم تاثیر مستقیم داشته است .

دفاتر نمایندگان در مجلس دهم یعنی مهندس هزارجریبی و دکتر تربتی نژاد در کنار ضعف این دو نماینده لیست امید باعث شد تا مردم بارها در شبکه های اجتماعی و محافل حقیقی از این دو نماینده ابراز نارضایتی کنند.

به عقب تر برگردیم یکی از انتقادات جدی به دکتر سیدعلی طاهری علیرغم عملکرد موثر در مجلس ، انتخاب مسوول دفتر مسن و کم تعامل با شخصیت ها ، رسانه ها و نهادها بود در حالیکه مسئول دفتر نماینده در اصل خود نماینده است و باید اینقدر قدرت داشته باشد که بتواند در غیاب نماینده امورات را به نحو‌درست انجام دهد.

حال همه نگاه‌ها به سنگدوینی و منتظری است ، عامه طرفداران و حامیان ستادی این دو نماینده متفق القولند که مسوول دفتر باید از قشر جوان ، تحصیلکرده ، اهل تعامل با همه گروههای اجتماعی، سیاسی ، کاریزما و زیرک باشد .

قطعا رویکرد های گذشته در انتخاب مسئول دفتر مورد قبول طرفداران سنگدوینی و منتظری و آحاد جامعه نیست و اگر این دو می خواهند در کار خود موفق باشند بدانند ۵۰ درصد این موفقیت در انتخاب مسول دفتر مناسب است.

به قلم ⁩جواد عموزاد ، مسوول کمیته رسانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.