1399-01-08 22:10
947
0
67949
به قلم حسن بیارجمندی؛

جامعه اطلاعاتی توحیدی ما و جامعه اطلاعاتی شیطانی آمریکا و ایادی آن / فلسفه بنیادین وزارت اطلاعات صد درصد انقلابی

نظام توحیدی جمهوری اسلامی( اصل دوم قانون اساسی) و قدرت آن متمایز از سایر نظام های غیرتوحیدی و در راس آن ایالات متحده آمریکا بعنوان شیطان بزرگ است؛ بلکه به تبع آن نیز جامعه اطلاعاتی توحیدی نظام جمهوری اسلامی نیز متمایز از جوامع اطلاعاتی آمریکا و ایادی آن هستند.

به گزارش گلستان ما، حسن بیارجمندی فعال رسانه ای گلستانی در یادداشت جدید خود نوشت: داشتن ظرفیت و توانمندی های ماوراء الطبیعی برای جوامع اطلاعاتی فی نفسه به معنی قدرت و اقتدار  آنان نیست چراکه بخشی از این توان ماوراء طبیعی _که امروزه بعنوان جاذبه های فعالیت های اطلاعاتی و اقتدار آفرین از آن یاد می شود _ مشترک بین تمامی انسان ها و جوامع آنان اعم از مؤمن و کافر است.

انسان به ما هو انسان قادر است با اهتمام به ریاضت های سخت به بخشی از توان ماوراء طبیعی نفس انسانی خود و صرف نظر از ایمان و کفر دست یابد(مکاشفات روحیّه) و در اختیار  گروه و جامعه وابسته به خود از جمله جوامع اطلاعاتی بعنوان مستخدم و یا عامل اطلاعاتی بگذارد

 اما وجه تمایز این دو ، ورود به عالم مطلق توحیدی و آثار حاصل از آن است که فقط و مختص برای انسان های موحد است و بطور قطع و یقین انسان های غیرموحد و جوامع آنها بدان عالم راهی ندارند و از همین رو به آثار و مکاشفات آن دسترسی نخواهند داشت.

چراکه قدرت مطلق از آن خداست و هر که با عبودیت حقیقی به این عالم برسد و به منبع اصلی آن نزدیک تر شود ، رنگ و اثر از آن می پذیرد و صاحب همت و اراده الهی در زمین می شود و تا زمانی که با حقیقت عبودیت در این عالم و تحت حمایت خداست ، این آثار نیز در او تداوم خواهد داشت. همچنانکه در حدیث قدسی آمده است: عبدی أطعنی أجعلک مثلی، انا اقول للاشیاء کن فیکون و انت تقول للاشیاء کن فیکون؛ بنده ی من! مرا اطاعت کن تا تو را مثل خود سازم. من هر چه را اراده کنم می شود، تو را هم چنان قرار دهم که هر چه بشود.

بنابراین شاخص تمیز این دو از یکدیگر نیز قرآن و سنت نبی(ص) و ائمه معصومین(ع) و نواب خاص و عام آنان (ولایت فقیه ، مراجع تقلید)است؛  یعنی هرچه از این ارتباط حاصل شود با شاخص های یاد شده تطبیق داشته باشد ؛ قدرت و مکاشفات آن توحیدی و دارای آثار حقیقی و نتایج مورد انتظار است والا منبع آن شیطان و مکاشفات آن توهم شیطانی و سراب و دارای آثار کاذب و منتهی به شکست خواهد گردید.

بر اساس همین مبانی و اصول یاد شده ، نه تنها نظام توحیدی جمهوری اسلامی( اصل دوم قانون اساسی) و قدرت آن متمایز از سایر نظام های غیرتوحیدی و در راس آن ایالات متحده آمریکا بعنوان شیطان بزرگ است؛ بلکه به تبع آن نیز جامعه اطلاعاتی توحیدی نظام جمهوری اسلامی نیز متمایز از جوامع اطلاعاتی آمریکا و ایادی آن هستند.

در یادداشت پیشین به استناد اسناد رسمی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، راجع به همکاری همه جانبه اعضای جامعه اطلاعاتی آمریکا با هم و با به خدمت گرفتن تمامی عناصر شیطانی انس و جنی خود برای راهبری عملیات عملیات طبس  تحلیلی ارائه نمودم. 

شکست سنگین و تاریخی جامعه اطلاعاتی شیطانی آمریکا علی رغم تمام محاسبات مادی حرفه ای و ماوراء طبیعی خود تنها یک نمونه آنهم در شرایطی که جامعه اطلاعاتی توحیدی ما از جمله وزارت اطلاعات شکل نگرفته بود و اگر مجاهدت های خاموش آن در آوردگاه جنگ اطلاعاتی _ که در تمام این سالها استمرار داشته است _ مورد بررسی تطبیقی قرار بگیرد ،اذعان خواهیم نمود که تک تک مدیران و کارکنان انقلابی و مخلصی که براساس مبانی و اصول صدرالاشاره حقیقتا رنگ و بوی  سربازی گمنام امام زمان (عج) را تحت منویات امامین انقلاب اسلامی گرفتند؛  صاحب همت و اراده ولایت و قدرت برای درهم شکستن همکاری های انس و جنی جامعه اطلاعاتی آمریکا و ایادی عبری ،غربی و عربی آن شدند و یکی از نمونه های اخیر آن، دستگیری عبدالمالک ریگی است.

این رمز قدرت و اقتدار جامعه اطلاعاتی توحیدی ما و از جمله وزارت اطلاعات در دوره های مختلف با وجود حفظ این ویژگی منحصر به فرد یاد شده در برابر صف آرایی جوامع اطلاعاتی شیطانی غربی ،عبری و عربی و با وجود همکاری های انس و جنی آنان بوده است.

نتیجه اینکه جامعه اطلاعاتی ما ضمن حفظ صد درصد روحیه و جهت گیری انقلابی خود (توحیدی و ولایت مدار خود )؛در این آوردگاه اطلاعاتی بالاخص بعد از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی می بایست بطور خاص به این دو راهبرد اهتمام ویژه ای داشته باشد:

اولا : همچنانکه امام رضا(ع) خطاب به حضرت عبدالعظیم حسنی و برای انتقال به محبان خود فرمودند: "انسان عاقل اگر نسبت به راه‌های نفوذی شیطان آگاهی یابد به طور قطع سدی در برابر شیطان ایجاد می‌کند تا مانع تحقق و عملی شدن اهداف شیطان شود"

ثانیا : همچنانکه به ابوسعید ابی‌الخیر گفتند که : «فلان کس در یک لحظه از شهری به شهری می‌رود» و او جواب داد: "شیطان نیز در یک نفس از مشرق به مغرب می‌رود. این چیزها قیمتی ندارند." و تاکید نمود که :" مرد آن است که میان مردم زندگی کند و با آنها رفت و آمد و داد و ستد کند؛ زن بگیرد و با دیگران معاشرت داشته باشد و یک لحظه از خدای خود غافل نباشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.