1398-11-25 10:26
1212
0
67518
به مناسبت سالروز صدور بیانیه گام دوم؛

پیوند معنادار آغاز گام دوم با سردار آسمانی/ مکتب حاج قاسم الگوی عملی پیشبرد بیانیه گام دوم

سربازان جهانی ولایت و مکتب آنان به الگوی عملی پیشبرد گام دوم و ورود به مرحله دوم خودسازی ،جامعه پردازی و تمدن سازی و البته آمادگی برای ظهور مبدل شدند و بعد از این باید شاهد هجمه های گسترده به این مکتب و تحریف آن از سوی جریان لیبرال باشیم.

به گزارش گلستان ما، حسن بیارجمندی فعال سیاسی اول و میانه و آخر سال اول اجرای بیانیه گام دوم (از ۲۲بهمن ۹۷الی ۲۲بهمن ۹۸)_ که به تصریح امام خامنه ای فرایند بزرگ و جهانیِ چهل سال دوّم است _ با یک تصویر دونفره از قهرمانان جهانی و شناخته شده دو ملت ایران و عراق یعنی حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس با آن پیشینه مبارزاتی ۴۰ساله پیوند تاریخی و تاریخ ساز خورد .

یک ماه و اندی پس از صدور بیانیه و پیش از آغاز سال جدید؛ استان های شمالی و با آغاز سال جدید استان های غربی و مناطق جنوبی از جمله خوزستان با سیل ویرانگری مواجه شد .

تصویر جهانی و خاصی که توجه همگان را به خود جلب نمود؛حضور حاج قاسم  و فراخوان عمومی برای امدادرسانی "عاشقان دفاع از حرم" بود که با حضور حشدالشعبی به فرماندهی ابومهدی مهندس با واکنش های تخریبی جریان لیبرال مواجه شد

در این فضای خط مقدم مقابله با سیل،  کانونهای ضدّ معنویّت و ضدّ اخلاق لیبرال داخلی و خارجی با بهره گیری از ابزارهای رسانه‌ای پیشرفته و فراگیر  این خط ائتلافی مدیریت جهادی ایران و عراق را تخریب کردند !

اما حاج قاسم و ابومهدی بدون وارد شدن به حاشیه ها ،خوزستان را از اشغال سیل آزاد کردند و بی سر و صدا رفتند. عینیت این فراز بیانیه گام دوم را همگان ملاحظه کردند که :" مدیریّتهای جهادی الهام‌گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل «ما میتوانیم» که امام بزرگوار به همه‌ی ما آموخت، ایران را به عزّت و پیشرفت در همه‌ی عرصه‌ها رسانید"  و قطعا دلیل آن پروپاگاندای لیبرال ها هم برای انحراف افکار عمومی از چنین مدیریتی بوده است که 

اولا همین مدیریت جهادی در منطقه غرب آسیا براساس بیانیه گام دوم "تقابل دوگانه‌ی جدید «اسلام و استکبار»؛[بعنوان] پدیده‌ی برجسته‌ی جهان معاصر " را تثبیت نمود و به تعبیر رهبری :"  کانون توجّه جهانیان شد"

ثانیا براساس بیانیه و اولین و مهمترین برکات بزرگ انقلاب اسلامی ؛ همین مدیریت و مصداق بارز آن یعنی سردار سلیمانی بعنوان عامل میدانی و جهانی :" ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران" معجزه‌ی پیروزی در جنگ جهانی در منطقه غرب آسیا را رقم زد

ثالثا سپاه بدون مرز قدس به فرماندهی حاج قاسم :" مشارکت مردمی و مسابقه‌ی خدمت‌رسانی جهانی در مقابله با فتنه‌ها [در امت اسلامی]، حضور در صحنه‌های ملّی و استکبارستیزی به اوج می رساند " و مصداق بارز آن همین :" مسابقه‌‌ی خدمت‌رسانی در حوادث طبیعی و کمبودهای اجتماعی " در اوایل سال ۹۸است.

حاج قاسم در نیمه سال و در آستانه اربعین حسینی با توجه به تحولات منطقه ای و فتنه انگیزی های داخلی و خارجی در کنار ابومهدی مهندس، با شکوه ترین مراسم اربعین حسینی را در کمال امنیت برگزار و تمامی توطئه ها را خنثی می نماید و آثار و برکات گسترده آن به داخل کشور باز می گردد.

اما مهمترین تصویری که در این چهل روز اخیر و در چهل سال آینده تمام جهانیان در مورد آن سخن گفته و خواهند گفت ؛شهادت مظلومانه سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس این سرداران قطب اسلام ناب در عراق توسط قطب استکباری و دولت تروریست آمریکاست.

شهادت فرماندهان میدانی تمدن سازی نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور براساس گام دوم این آثار عمده را بدنبال دارد:

اولا  :" بینش سیاسی آحاد مردم و نگاه آنان به مسائل بین‌المللی را به گونه‌ی شگفت‌آوری ارتقاء داد. تحلیل سیاسی و فهم مسائل بین‌المللی در موضوعاتی همچون جنایات غرب بخصوص آمریکا، مسئله‌ی فلسطین و ظلم تاریخی به ملّت آن، مسئله‌ی جنگ‌افروزی‌ها و رذالتها و دخالتهای قدرتهای قلدر در امور ملّتها و امثال آن... حتّی برای نوجوانان و نونهالان، روشن و قابل فهم گشت."

ثانیا :" نماد پُرابّهت و باشکوه و افتخارآمیز ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان و در رأس آنان آمریکای جهان‌خوار و جنایت‌کار، روزبه‌روز برجسته‌تر شد."

ثالثا :" عیار معنویّت و اخلاق را در فضای عمومی جامعه بگونه‌ای چشمگیر افزایش داد. " این پدیده‌ی بی نظیر مرهون پرورش این شاگرد عرفانی در مکتب امامین انقلاب است. او که :" در میدانهای سخت از جمله دفاع مقدّس، با ذکر و دعا و روحیه‌ی برادری و ایثار همراه شد " و با سیر اسفار اربعه جهاد و ایثار خود ؛خاصه در میدان آخرالزمانی  شام و عراق :"ماجراهای صدر اسلام را زنده و نمایان در برابر چشم همه نهاد. "

و اینگونه این سربازان جهانی ولایت و مکتب آنان به الگوی عملی پیشبرد گام دوم و ورود به مرحله دوم خودسازی ،جامعه پردازی و تمدن سازی و البته آمادگی برای ظهور مبدل شدند و بعد از این باید شاهد هجمه های گسترده به این مکتب و تحریف آن از سوی جریان لیبرال باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.