1396-04-22 15:34
1365
0
41401
به قلم فعال فرهنگی و اجتماعی استان گلستان؛

شیطنت و هجمه علیه سپاه پاسداران به چه قیمتی/ اگر سپاه نبود شما خواب راحت داشتید؟

فعال فرهنگی و اجتماعی استان گلستان در یاددشتی آورده است: همه ما می دانیم که می‌دانید و می‌دانند سپاه را به این راحتی نمی‌توان حذف کرد پس چرا اینقدر در کار این نهاد مقدس شیطنت می‌کنید؟

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین؛ "محسن رائجی" فعال فرهنگی و اجتماعی استان گلستان در یادداشتی آورده است: حضرت امام خامنه ای:سپاه، نهاد بسیار ارزشمندى است. من نمى‌‏خواهم بعد از این همه مطالبى که امام بزرگوار راجع به سپاه گفتند و خود ما متواضعانه عرض کرده‌‏ایم، باز راجع به سپاه مطلب بگوییم. اما بدانید که سپاه خیلى حائز اهمیت است. سپاه داراى شأن معنوى و انقلابى است؛ ولید و فرزند انقلاب است، تربیت‌‏شده دامان انقلاب است و به گردن انقلاب هم حق دارد، در عین حال رابطه متقابل است. سپاه نیروى‌ مسلح است، لیکن متکى به معنویت، به معرفت، به احساس تکلیف و بدون راه‌‏دادن انگیزه‌‏هاى دنیایى و مادى.

همه ما می دانیم که می‌دانید و می‌دانند سپاه را به این راحتی نمی‌توان حذف کرد پس چرا اینقدر در کار این نهاد مقدس شیطنت می‌کنید؟

چرا به او تهمت جنگ طلب و دیگر القاب ناروا می‌دهید؟

آیا نمی‌دانید اگر یک روز سپاه انصار برایتان تامین امنیت نکند خواب راحت ندارید؟

آیا نمی‌دانید اگر یک روز امنیت هوائی که برعهده یگان حفاظت فرودگاه است انجام نگیرد همه پروازها در معرض خطر قرار می‌گیرند؟

و هزاران آیا نمی‌دانیدهای دیگر....

در شرایط حساس و سرنوشت ساز منطقه و ایران متاسفانه برخی از مسئولان طراز اول و به تبع آنها تعدادی از رسانه های جمعی به جای انجام وظایف قانونی و اخلاقی برای پوشش خطاهای راهبردی خود در عرصه های داخلی و خارجی و ناکامی و ناتوانی در تحقق وعده ها، با فرار به جلو به حاشیه پردازی و تنش زایی و مساله سازی کاذب پرداخته و هر هفته با یک تعریض و گوشه کنایه زدن جهت دار، افکار عمومی را مدیریت و از پرداختن به مسائل اساسی بازداشته و به تبرئه و تطهیر خود پرداخته و زمینه را برای تحمیل برجام های دیگر فراهم کنند.

این سخنان دستمایه رسانه های داخلی و خارجی معاند به نظام شده و هر آنچه توانستند بر علیه نهاد مقدس سپاه پاسداران به تخطئه و تخریب پرداختند و چنان فضایی بر علیه سپاه راه انداختند که در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه هست. سکوت توام با رضایت برخی در برابر این ناجوانمردی نسبت به تشکیلات مردمی، مکتبی، جهادی و انقلابی سپاه با آن سابقه و کارنامه درخشان وقتی همزمان می شود با تحریم های هدفمند آمریکائیها نسبت به سپاه پاسداران و فرماندهای توانمند و شجاع آن و رجزخوانی های ولیعد تازه به دوران رسیده عربستان می تواند بسیار خطرناک باشد.

ما با تجربه آموخته ایم که دشمنان داخلی و خارجی با توجه به ماهیت شیطانی که دارند همیشه از آنچه که مانع تنحقق اهداف شوم و استعماری آنها باشد به شدت نگران و عصبانی شده و به هر طریق ممکن در صدد تضعیف و مهار و حذف آن اقدام می کنند. سپاه پاسداران با آن کارنامه درخشان در برهم زدن معادلات سلطه جهانی نقش اول را داشته و با تکیه به ایمان و علم و با تبعیت کامل از فرماندهی هوشمندانه ولی فقیه زمان همه طراحی ها و سناریو های پیچیده دشمنان را خنثی کرده و لذا به صورت شبانه روزی به اتهام زنی و شبهه افکنی و اهانت به این دژ مستحکم جهان اسلام پرداخته و همه مزدوران و ازناب خود را در فضای مجازی و واقعی به این تخریب برانگیخته است.
پس فاین تذهبون؟

بخود آیید و سفارش‌های امام بزرگوار را در مورد این نهاد مقدس باز مطالعه کنید شاید که هدایت شوید.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.