1393-12-24 06:00
2040
3
11914

سنگ ها را بستند و سگ ها را رها کردند!/ همه گزارشات راپورتچی، احمد شنیع!

آن چه احمد شهید (شنیع) در این کذب نامه تحویل دایه های دروغین حقوق بشری داد عاری از حقیقت و صرفا تامین کننده امیال و مقاصد استکبار و عقده گشایی از جایگاه راستین نظام جمهوری اسلامی در بین ملل آزاده جهان است زیرا مردم آزاد اندیش و افکار جهانیان احمد شهید (شنیع) و دیگر بلوفیست ها را در مقابل این سئوال بزرگ قرار می دهند که با وجود این همه حساسیت های جدی شما در قبال حقوق انسانها!!!.

به گزارش گللستان ما به نقل از رادکانا، اسلام دین رافت و همزیستی مسالمت آمیز و متضمن حقوق اجتماعی مردم است. از نگاه اسلام جامعه ای می تواند در سلامت به سر ببرد که ناهنجاریها و بزه کاریهایی از قبیل جنایت، تروریسم و قاچاق مواد مخدر، همجنس بازی و تعرض به انفاس و اموال و دیگر هنجارشکنی ها در آن جایگاهی نداشته باشد.

ایران اسلامی بعنوان ام القرای جهان اسلام با تدوین پیشرفته ترین قوانین مدنی در چارچوب احادیث و روایات معتبر، به شدت با ناهنجاری های مطروحه برخورد و هیچگونه مسامحه و ملاحظه را برنمی تابد.

این امر از وظایف ذاتی نظام در برخورد با متجاسرین و متجاوزین به حقوق شهروندان است.

این طبیعی است که استکبار جهانی که مدعی دروغین حمایت از حقوق بشر را در سربرگ کارهای خود دارد نمی تواند پذیرای حقیقتی به نام اسلام و ایران باشد لذا به انحاء مختلف با تهیه و ارائه گزارشات کاذب و فاقد وجاهت در مجامع حقوق بشری خودساخته، ایران را به نقض این حقوق متهم می کند.

گزارشاتی که توسط راپورتچی معروف ضدحقوق بشری، احمد شهید (شنیع) و به سفارش ارباب و اصحاب تعدی تهیه و تدوین گردید همانند گزارشات قبلی اش حاوی افتراهای غیر واقعی به مردمی ترین و انسانی ترین نظام ممکن در جهان می باشد.

وی در گزارشات جدید اما تکراری خود بار دیگر، ایران را به نقض حقوق زندانیان قاچاق مواد مخدر، قاتلین و مرتکبین به برخی جرائم دیگر ازجمله همجنس بازان متهم کرده است.

این اولین و آخرین بار هم نیست و نخواهد بود که ایران به دلیل ابرام و پافشاری در مبارزه جدی با ناقضین هنجارهای اجتماعی، از طرف مجامع وابسته به اردوگاه استکبار مورد هجمه قرار می گیرد.

می دانیم آمریکا و اسرائیل و دیگر اذناب همیشه و در همه حال در پی ایجاد نگرش منفی جهان نسبت به انقلاب اسلامی هستند و در این مسیر با بهره مندی از وجهه مجامع بین المللی که عنان و لجامشان در دستهای پنهان و آشکار آنهاست ناجوانمردانه ترین تهمت ها را به ایران اسلامی نسبت می دهند در حالی که خود همین کشورها به عیان ابتدایی ترین حقوق انسانها را زیر پای می گذارند اما دریغ از صدور حتی یک بیانیه هرچند ضعیف!

تمامی متون گزارشات سراسر کذب احمد شهید(شنیع) انباشته از ابهاماتی است که توسط مخالفین و معاندین نظام از منافقین تا سلطنت طلبان و عمله و اکله آمریکا و اسرائیل، باصطلاح مستند سازی شده است.

در کجای دنیای آزاد به قاچاقچیان مواد مخدر که بشریت را به فنا و نیستی می کشانند مدال افتخار می دهند؟

سالانه چندین میلیون انسان در جهان در اثر ابتلا به عواقب ناشی از مصرف مواد مخدر یا خود نابودی یا خانواده خود را به مرز فنا و از هم پاشیدگی می کشانند!

آیا نباید با این بلای جهان سوز مبارزه کرد؟

در حالی که بسیاری از سازمانهای مثلا مبارزه با مواد مخدر در جهان که متاسفانه تعداد کثیری از گردانندگان این سازمانها خود از عوامل فعال تهیه و توزیع مواد هستند بلوف مبارزه می زنند، این ایران اسلامی است که به جد با آن مبارزه و در این مسیر شهدای بی شماری را تقدیم کرده و می کند. حال این گزارشگر مزدور با وارونه نمایی، ایران را محکوم می کند .آیا این است معنای حقوق بشر؟!

در کجای دنیای آزاد به قاتلین نفوس که به تعمد حق حیات را از انسانی سلب می کند مدال افتخار می دهند؟

در قلمرو حاکمیت اسلامی، جان و مال و ناموس انسانها در پناه حکومت باید مصون از هرگونه تعرض و تجاوز باشد و متجاوزین حسب جرمی که در محاکم صالحه محرز گردید باید تنبیه و مجازات شوند.

البته اسلام نهایت تلاش را می کند که در قتل نفس اولیای دم حتی الامکان از قصاص گذشت نمایند. آیا در غرب هم این گونه هست؟

آیا در آمریکا پلیسی که جوان سیاه پوست را بیگناه به قتل رساند تبرئه نشد؟

آیا به کاپیتان ناو آمریکایی که به هواپیمای مسافربری ایران حمله و بیش از دویست نفر انسان بیگناه را به کام مرگ کشاند مدال افتخار ندادند آیا حقوق بشر یعنی این؟!

در کجای جهان آزاد به معنای واقعی اش (نه غربی) همجنس بازی با خصلت انسانی همخوانی دارد؟ حتی در عالم حیوانات نیز این پدیده شنیع و مشمئزکننده وجود ندارد چه رسد به انسان که اشرف مخلوقات عالم است.

چرا عده ای مستکبر ارزش انسان را پست تر از حیوان تنزل می دهند؟

خداوند ارضای تمایلات جنسی را از طرق صحیح و مجاری قانونی و شرعی و تشکیل خانواده و تولیدنسل حلال و طیب، مباح کرده و تخطی از آن و ارضاء از طریق همجنس را فعلی حرام و مستوجب مجازات می داند.

این چه قانون زشت و کریه است که پارلمان های بعضی از کشورهای به ظاهر متمدن که داعیه حقوق بشری دارند، ازدواج با همجنس را جایز می شمارد؟!

این نهایت توحش و بربریت است که به اسم مدنیت یا بهتر بگوییم جاهلیت مدرن حقوق بشر را به سخره می گیرند.

آن وقت کشوری مثل ایران را که کرامت انسانها را حفظ کرده و بنیان خانه و خانواده را با منسوخ کردن اعمال زشت همجنس بازی، مستحکم می کند محکوم می کنند! آیا این است معنای حقوق بشر؟!

آن چه احمد شهید (شنیع) در این کذب نامه تحویل دایه های دروغین حقوق بشری داد عاری از حقیقت و صرفا تامین کننده امیال و مقاصد استکبار و عقده گشایی از جایگاه راستین نظام جمهوری اسلامی در بین ملل آزاده جهان است زیرا مردم آزاد اندیش و افکار جهانیان احمد شهید (شنیع) و دیگر بلوفیست ها را در مقابل این سئوال بزرگ قرار می دهند که با وجود این همه حساسیت های جدی شما در قبال حقوق انسانها!!!

چرا در بیخ گوش سازمان ملل، حقوق سیاهان به راحتی پامال و معترضین به شدیدترین وضع ممکن سرکوب می شوند؟

چگونه است که اسرائیل کودک کش در بسط و گسترش قلمرو حاکمیت با تجاوز به سرزمین اجدادی فسطینیان بی محابا خون صاحبان اصلی این سرزمین را به زمین می ریزند آیا آنان بشر نیستند؟ و دهها و صدها سئوال بی جواب…

در  اصل احمد شهید (شنیع) در این چهار سالی که عنوان گزارشگر حقوق بشر در ایران را به یدک می کشد در حال تامین منافع اربابان غربی خود بوده و برای گزارش های جهت دار و دروغهای خود، همیشه مستظهر به شواهد واهی اپوزوسیون و معاندان نظام بوده است.

نویسنده : مسلم رستمانی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

احمد

نویسنده محترم آیا مطمئنی آنچه که آقای احمد شهید گفته کذب محض است یا خودتم داری بلوف میزنی. خوب بود با مدارک و مستندات صحبت میکردی. به مردم نمیشه دروغ گفت !

0
0
پاسخ
1393-12-24 10:19
ليلا از كردكوي

سلام . خطاب من به احمد است . آيا مگر اسلام اجازه فعاليت همجنس بازان را مي دهد كه ايشان در رد اراجيف اين مزدور مدرك ميخواد؟! آيا واقعا ايشان اين را نمي داند كه ايران با تمام توان با قاچاقچيان مبارزه ميكند آيا اين همه شهيد در راه مبارزه با قاچاقچيان موادمخدر ، گواه و مدرك در رد گزارش هاي كذب احمد ش نيست ؟ و ديگر گزارشات كذاب احمد- ش كه همه اش تهمت ناروا به ايران است. از نويسنده محترم پيام ميخوام قدري تفكر كنند .ضمنا از آقاي رستماني خيلي خيلي تشكر مي كنم كه جواب ياوه گويي هاي احمد-ش را به زيبايي دادند.

0
0
پاسخ
1393-12-24 16:51
حسيني از كردكوي

درود بر اصولگراي فعال غرب استان آقاي حاج مسلم رستماني . دستش درد نكنه ما كردكويي ها مخصوصا تيپ جوان و دانشگاهي از قلم روان و عالي او استفاده مي كنيم همچنين بسيجيان منطقه از اين هادي سياسي تحليلگر بهره كافي مي برند . از آقاي علي لياقي مدير سايت رادكانا و دوستان گلستان ما به خاطر انعكاس مقالات ارزشمند برادر رستماني قدرداني مي كنيم .

0
0
پاسخ
1393-12-25 06:46

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.