1398-07-03 12:43
1840
0
65630
گزارش؛

احمد باطبی؛ وطن فروشی که برای خود وطن جدیدی خرید!/ ضدانقلابی که تمام هویت خود را از سیاه نمایی علیه ایران می‌گیرد+عکس

یکی از ضدانقلابیون آمریکانشین که هویت خود را از سیاه نمایی علیه ایران گرفته است در حرکتی عجیب از فردی که آمار رسمی یک رسانه آمریکایی را نقل کرده بود انتقاد کرد و خواست که درباره کشورش سیاه نمایی نکند!

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ «احمد باطبی» یکی از ضدانقلابیون خارج نشینی است که نامش با فتنه سال 1378 گره خورده است. وی زمانی که عشق رفتن به آمریکا همه وجودش را لبریز کرده بود، با هماهنگی با عکاس همکار نشریه انگلیسی اکونومیست (که دبیر عکس روزنامه اصلاح طلب جامعه هم بود)، در جریان فتنه 18 تیر سال 78، با بالا بردن یک پیراهن ظاهرا خونی، اسم و رسمی در رسانه های غربی برای خود دست و پا کرد.

همین رسانه ها از او «نماد جنبش دانشجویی ایران» ساختند. کسی که حتی درباره دانشجو بودن او در آن برهه هم حرف و حدیث هایی وجود داشت.

باطبی بعدها به آمریکا رفت و دیداری هم با رئیس جمهور وقت این کشور یعنی جورج بوش پسر داشت. 
 
 
نام باطبی در نامه وطن فروشانه 30 ضدانقلاب که به «دونالد ترامپ» سیاهه‌ای نوشتند و خواستار تحریم بیشتر مردم ایران شدند، جلوه می کند.
 
۳۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب در نامه‌ای به دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب آمریکا، از وی خواستند ضمن تجدید نظر در توافق هسته‌ای، تحریم‌های تازه‌ای علیه ایران وضع کند.
 
 
در بخشی از این نامه ننگین آمده است: « در خلال رقابت‌های انتخاباتی، ما و میلیون‌ها ایرانی، دیدگاه‌های صریح شما در اعتراض به توافق اتمی رییس جمهور اوباما با حاکمان جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کردیم و امیدواریم با انتخاب شما، رییس‌جمهور منتخب و کنگره ایالات متحده برای نخستین بار فرصت بیابند که پیامدهای بین‌المللی و منطقه‌ای آن توافق فاجعه‌بار را، همان‌طور که به رای‌دهندگان وعده داده‌اند بدون ملاحظه و پرده‌پوشی بررسی کنند.» 
 
 
اما جالب اینجاست همانطور که ضدانقلابیونی مانند باطبی خوی وطن فروشی خود را هربار مانند همین نامه ننگین نشان می دهند، اما از سوی دیگر حس وطن دوستی خاصی هم نسبت به آمریکا دارند که بسیار جالب توجه است.
 
 
اخیرا توئیتی از احمد باطبی منتشر شده است که اوج رذالت و وطن فروشی این فرد و اینکه وی آمریکا را وطن واقعی خود بشمار می آورد را نشان می دهد.
 
در همین رابطه، کاربر فارسی زبانی از قول یک رسانه محلی آمریکایی از بی خانمان بودن 10 درصد دانش آموزان مدرسه های دولتی شهرش سخن می گوید و آماری جالب توجه در این حوزه می دهد. اما موضوع جالب اینجاست که احمد باطبی طی یک توئیتی در واکنش به این کاربر فارسی زبان او را به سیاه نمایی درباره کشور آمریکا متهم می کند و از او می خواهد که درباره کشورش اینطوری سخن نگوید.
 
این فرد ضدانقلاب در این توئیت که مکنونات قلبی خود نسبت به آمریکا را به وضوح نشان می دهد، با خطابی هشدارگونه به این کاربر می نویسد: « لطفا درباره شهر و کشورتان سیاه نمایی نکنید و به مخاطب فارسی زبان اطلاعات درست ارائه کنید.»
 
این درحالی است که این فرد ضدانقلاب هویت امروز خود را تماما ازسیاه نمایی علیه کشوری که در آن به دنیا آمده دارد. چه در موضوع پیراهن عثمانی که یک فیک نیوز و خبر جعلی برای سیاه نمایی علیه کشورمان بود و چه در سایر مواردی که این فرد ضدانقلاب با آن ویزای اقامت در آمریکا را گرفته است، باطبی مهر سیاه نمایی علیه ایران اسلامی را بر پیشانی دارد و در طنزی قابل تامل خبر رسانه رسمی آمریکا را سیاه نمایی قلمداد و از کاربر فارسی زبان نسبت به انتشار آن انتقاد می کند!
 
به هر جهت با این توئیت این فرد ضدانقلاب آمال و آرزوها و وطن واقعی خود را به مردم معرفی کرد. 
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.