1398-04-17 11:35
1151
0
64216
ادامه آشوب‎ها در سرزمین‎های اشغالی؛

آزار و اذیت کودکان در مدارس رژیمِ کودک‎کُش صهیونیستی/ از وادار کردن کودکان به خوردن استفراغ خود تا گرفتن بینی و دهان آنها در حد خفگی + عکس (+15)

ده ها هزار نفر از والدین به خیابان های سراسر اسرائیل آمدند و خواستار اصلاح سیستم مراقبت از کودکان از جمله جلوگیری از سوء استفاده از کودکان در مدارس و مراکز نگهداری روزانه شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتریک؛ پس از سوء استفاده مالک مهد کودک از 11 کودک، ده‎ها هزار نفر از والدین به خیابان های سراسر اسرائیل آمدند و خواستار اصلاح سیستم مراقبت از کودکان از جمله جلوگیری از سوء استفاده از کودکان در مدارس و مراکز نگهداری روزانه شدند.

شب گذشته در پی اتهام مالک و متصدی مهد کودک، ده هزار نفر از معترضان در تل‌آویو به همراه هزاران نفر از 24 تظاهرات دیگر در سراسر اسرائیل جاده‎های بیت المقدس، تل‌آویو و حیفا را بستند.

تظاهرکنندگان خواستار نظارت وزارت آموزش و پرورش بر مراکز پیش دبستانی، نگهداری و مراقبت روزانه شدند. سازمان دهندگان این اعتراضات از دولت خواستند تا مجازات متجاوزان به حقوق کودکان را افزایش دهد و دوربین های امنیتی در مراکز نگهداری کودکان نصب کند.

"کارمل مادا" 25 ساله، ساکن "راش هایین" شهر مرکزی اسرائیل، متهم به 18 مورد سوء استفاده و اقدامات بی رحمانه علیه کودکان 3 ماهه تا 3 ساله است.

طبق گزارش ها، "مادا" به شیوه های گوناگون از جمله؛ وادار کردن کودکان به خوردن استفراغ خود، پوشاندن سر کودکان با پتو و نشستن روی آنها، بستن دستان کودکان با طناب از چند دقیقه تا چند ساعت، شلاق زدن به کودکان، انداختن به هوا و پرت کردن آنها روی زمین، تکان دادن نوزادان، قرار دادن کودکان رو به دیوار برای چند ساعت، سیلی زدن به کودکان، نیشگون گرفتن و کشیدن پشت سر کودکان، گرفتن بینی و دهان کودکان تا جایی که تنفس آنها دشوار شود، مرتکب این سوء استفاده ها می شد.

معصومه میرحسینی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.