1399-09-06 09:16
1073
0
71785
یادداشت وارده؛

"خانه امن" گوشه ای از واقعیت ها

خانه امن فیلمی است که علیرغم بسیاری از هزینه های گزافی که برای ساخت برخی فیلم ها می شود و به ترویج رنگ و لعاب ، تجملات و بی بندوباری اخلاقی می پردازد؛ در یک موضوع حساس و در عین حال جذاب بخش کوچکی از واقعیت های جامعه را نشان می دهد.

به گزارش گلستان ما، مجموعه “خانه امن” روایتی جذاب و پر هیجان از یک پرونده جاسوسی، امنیتی است به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی حسین تراب نژاد که لایه هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را روایت می کند.

این فیلم بخش کوچکی از عملیات های خرابکارانه تروریست های داعش و تلاش و جانفشانی های ماموران امنیتی و بویژه سربازان گمنام امام زمان عج در مقابله با این عناصر متجاوز است.

خانه امن فیلمی است که علیرغم بسیاری از هزینه های گزافی که برای ساخت برخی فیلم ها می شود و به ترویج رنگ و لعاب ، تجملات و بی بندوباری اخلاقی می پردازد؛ اما در یک موضوع حساس و در عین حال جذاب بخش کوچکی از واقعیت های جامعه را نشان می دهد.

عناصر تروریستی داعش با نام مقدس اسلام و با عنوان اسلام واقعی ظهور کردند و غرب آسیا را سالها دچار بحران کردند. این گروه چندسال رعب و وحشت را در خاورمیانه گسترش دادند و تا نزدیک مرزهای ایران پیش آمدند و سودای امپراطوری در سر داشتند

و با پشتیبانی و کمک همه جانبه اسرائیل، آمریکا و سعودی سالها کشورهای کشورهای عربی را میدان تاخت و تاز خود کردند و با قتل و جنایت و تجاوز که زبان از بیان آن ها شرم دارد بسیاری از شهرهای آنها از سوریه تا عراق را تصرف کردند و مردمان را آواره کردند  و تا توانستند به نام غیر مسلمانان ناموس آنها را مورد تعرض قرار دادند و یا مانند هزاران سال پیش به عنوان برده در معرض فروش گذاشتند. 

این انسان های متوحش و متوهم با انتشار جنایات خود و تجاوز و بریدن سر کسانی که در مقابل آنها مبارزه می کردند نشان دادند نه تنها از اسلام که بویی از انسانیت نبرده اند.

این تروریست های دست نشانده بدون اینکه پایشان حتی به نزدیک مرزهای سرزمینمان برسد توسط دلاورمردان و سربازان گمنام شناسایی و چنان سرکوب شدند که آرزوهای کثیفشان را برای دست درازی به این آب و خاک برای همیشه به گور برده شد.

با وجود هراس و وحشتی که از جنایات داعش بوجود آمده بود و بر بخش هایی از عراق و سوریه مسلط شده بودند ، سربازان دلیر جمهوری اسلامی نه تنها باعث ایجاد امنیت در کشور شدند که خاک کشورهای همسایه را نیز از لوث آن تبهکاران بی ریشه پاک کردند و اغراق نیست بگوییم اگراکنون کشوری به نام عراق و سوریه وجود دارد و آرامش به آن بازگشته است مدیون قاسم سلیمانی ها و نیز سربازان گمنام امازمان عج است.

" خانه امن " تنها گوشه ای از واقعیت های تلخی است که وجود دارد . 

در طول سالها که همه در کنار هم خوش و خرم وآسوده و در کمال آرامش زندگی می کنیم مدیون کسانی هستیم که خود آرامش و آسایش را فدای ما کرده اند . 

بر خود می بالیم درکشوری زندگی می کنیم که در قلب خاورمیانه و در میان دشمنان قسم خورده با سرافرازی قد برافراشته و سربازان شرافتمندی داریم که تا پای جان از خاک و ناموس ما دفاع خواهند کرد و هیچگاه نخواهند گذاشت خانه امن مان ، ناامن شود.

به قلم: فریبا بهرامی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.