1399-09-04 15:42
1367
1
71742

شکایت دولت از نماینده گلستانی مجلس به خاطر «یک جمله»/ دهنوی: مستندات کافی برای اظهاراتم دارم

عضو هیأت رئیسه مجلس در پی شکایت دولت از وی خواستار این شد که دادگاه شکایت از وی برگزار شود.

به گزارش گلستان ما، سیدمحسن دهنوی نماینده گلستانی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به شکایت دولت از وی گفت:‌ در ابتدای کار مجلس یازدهم در یکی از جلسات، وزیر ارتباطات در مجلس حاضر شد و گزارشی را به نمایندگان ارائه کرد. من در آن جلسه طی نطقی اعلام کردم که آقای روحانی در طول ریاست جمهوری ابتدای صنعت هسته‌ای و بعد صنعت فضایی ما را تعطیل کرده است. 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: خانم جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور با استناد به این صحبت من،‌ علیه من طرح شکایت کرده که البته بنده از این موضوع استقبال می‌کنم. 

دهنوی خاطرنشان کرد: همانطور که من گفتم از برگزاری جلسه چنین دادگاهی استقبال می‌کنم و باید جلسه دادگاه هم به صورت علنی برگزار شود. 

وی افزود: بنده به عنوان عضو کوچیکی از خانواده دانشگاهیان، نگاهم به صنعت هسته‌ای و فضایی و به طورکل به برجام نگاه سیاسی نیست بلکه یک نگاه فنی است.

وی اظهار داشت: مستندات کافی برای اظهارنظرم مبنی بر تعطیلی صنعت هسته‌ای و فضایی کشور در طول ریاست جمهوری آقای روحانی دراختیار دارم در صورتی که رأی دادگاه به تبرئه بنده باشد آقای روحانی باید در همین دادگاه در قبال تعطیلی صنعت هسته‌ای و فضایی کشور پاسخگو باشد. 

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    مقصودلوراد

    احسنت بر شجاعتت دکتر

    0
    0
    پاسخ
    1399-09-05 12:43

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.