1399-05-19 12:59
780
0
69803
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛

استقلال- سپاهان/ نبرد مرگ و زندگی برای کسب جام

تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان از ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش گلستان ما، بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بین تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان روز دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

این بازی برای تیم‌های استقلال و سپاهان از اهمیت بالایی برخوردار است و به طور حتم هر ۲ تیم روز دوشنبه با تمام قوا روانه زمین مسابقه می‌شوند تا با پیروزی در این دیدار به مرحله بعدی جام حذفی راه یابند.

علاوه بر این تیم‌های استقلال و سپاهان هفته گذشته در لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که آبی پوشان پایتخت در یک بازی جنجالی توانستند از سد حریف اصفهانی خود عبور کنند و شانس خود را برای کسب سهمیه آسیایی افزایش بدهند.

به هر حال زردپوشان اصفهانی قصد دارند با پیروزی برابر استقلال جبران مافات کنند و از حریف خود انتقام شکست هفته بیست و هفتم را  بگیرند، اما کار سختی در ورزشگاه آزادی پیش رو دارند.

علاوه بر این بازی جام حذفی برای فرهاد مجیدی بسیار اهمیت دارد، به همین علت این مربی اردوی ۳ روزه برای استقلال در نظر گرفته است تا بازیکنان به آمادگی کامل دست یابند.

در آن طرف، تیم فوتبال سپاهان برابر تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال شکست خورد و همین موضوع باعث شد که هواداران ناراضی این تیم اصفهانی در محل باشگاه سپاهان تجمع کنند و خواستار برکناری قلعه نویی شدند.

سپاهانی‌ها به خاطر اعتراض هواداران روز شنبه به تهران آمدند تا تمرینات خود را بدون حاشیه پیگیری کنند و آماده بازی با استقلال شوند.

قلعه نویی به استقلال رسید 

امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان در بازی تیمش  برابر تیم استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به خاطر توصیه پزشکان مبنی بر دوری از استرس و فشار عصبی همراه طلایی پوشان به تهران نیامد و روی نیمکت فنی تیمش حضور نیافت، اما این مربی شرایط جسمانی اش بهتر شده است و در بازی روز دوشنبه می‌تواند تیمش را همراهی کند و مشکلی در این باره ندارد.

استقلال- سپاهان/ نبرد مرگ و زندگی برای کسب جام

به هر حال تقابل قلعه نویی با تیم سابقش استقلال جذاب و دیدنی خواهد بود و به طور حتم این مربی راهکاری در نظر می‌گیرد تا در جدال با فرهاد مجیدی بازنده نشود.

ارسلان مطهری مهاجم استقلال به احتمال زیاد به بازی با سپاهان نمی‌رسد و فرشاد اسماعیلی هم از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است و وضعیتش امروز مشخص می‌شود. محمد ایران پوریان و مرتضی منصوری بازیکنان سپاهان هم نمی‌توانند تیم خود را در بازی روز دوشنبه همراهی کنند.

مسیر راه یابی استقلال و سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی 

تیم فوتبال استقلال بعد از عبور از سد تیم‌های گل ریحان البرز و فجرشهید سپاسی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. تیم فوتبال سپاهان هم با پیروزی برابر تیم‌های فوتبال خبیر خرم آباد و پیکان به این مرحله از جام حذفی راه یافت.

تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان تاکنون در جام حذفی ۷ بار به مصاف هم رفتند که ۱ برد سهم استقلال، ۵ پیروزی سهم  سپاهان و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. در مجموع استقلال ۸ گل و سپاهان هم ۱۵ گل به ثمر رساندنده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.