1399-01-05 01:05
618
0
67898
گزارش

استقبال جهانی کاربران فضای مجازی از سخنان اخیر رهبر انقلاب

سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب و اشاره ایشان به توان کشور در مقابله با کرونا و اینکه «کشور ظرفیّت مقابله‌ی با مسائل و چالشها را در هر سطحی دارا است» با استقبال گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

به گزارش گلستان ما، سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب و اشاره ایشان به توان کشور در مقابله با کرونا و اینکه «کشور ظرفیّت مقابله‌ی با مسائل و چالشها را در هر سطحی دارا است» با استقبال گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

کاربران بسیار زیادی علیرغم همه ترورهای مجازی توئیتر، به استقبال این فرمایشات مقام معظم رهبری رفته و ذیل کلیدواژه «Khameneithegreat#» قسمت‌های مختلف سخنان نوروزی معظم‌له را بازتاب دادند.

تاکنون بیش از ١٠هزار کاربر نزدیک به یک میلیون محتوا ذیل این کلیدواژه تولید کرده اند؛ سطح مشارکت در این تولید محتوا نیز فراگیر است و علاوه بر تمام استانهای کشور، بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی را شامل میشود.

کاربران هند، پاکستان، یمن و فلسطین حضور چشمگیری در این زمینه داشته اند؛ این هشتگ هم‌اکنون جزو ترندهای برتر توییتر جهانی بوده و رتبه نهم این جدول را به خود اختصاص داده‌ است.

 

انتهای یپام/

  • منبع خبر : راه دانا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.