1398-11-11 17:00
1254
0
67345
همبرگر بدون کلسترول- چربی-مواد افزودنی!

همبرگرهایی که در آن به جای گوشت از گیاه استفاده می شود

این همبرگر با هدف تقلید از طعم و بافت گوشت گاو با فواید اضافی فیبر و مواد مغذی و همچنین سازگاری با محیط زیست تولید می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از شینهوا،  آژانس ملی علوم استرالیا با یک رستوران فست فود به منظور ایجاد یک جایگزین بر پایه گیاه برای همبرگرهای گوشت همکاری کرده است.
 
سازمان تحقیقات علمی و صنعتی مشترک المنافع (CSIRO) و Hungry Jack's، قرار است یک برگر بر پایه حبوبات را تحت یک سرمایه گذاری مشترک با نام v2food تهیه و به بازار عرضه کنند.
 
این همبرگر با هدف تقلید از طعم و بافت گوشت گاو با فواید اضافی فیبر و مواد مغذی و همچنین سازگاری با محیط زیست تولید می‌شود.
 
براساس تحقیقات موسسه جهانی بهداشت جورج، فروش محصولات همبرگر بدون گوشت در استرالیا بین سال‌های 2010 تا 2019، 289 درصد رشد داشته است.
 
نیک هازل ، مدیر اجرایی v2food گفت: این سرمایه گذاری به دلیل افزایش جهانی در مصرف گوشت ضروری به نظر می‌رسد.
 
هازل تأکید می‌کند: جمعیت  جهان به سمت 10 میلیارد نفر در حال رشد است و مصرف سرانه گوشت نیز در حال رشد است؛ اقدامات این چنینی برای حفظ کره زمین و محافظت از محیط ریست ضروری است.
 
کریستینا پولارد ، محقق تغذیه و بهداشت عمومی دانشگاه کورتین می‌گوید: نکته حائز اهمیت این است که در بسیاری از رستوران‌ها از گوشت بی‌کیفیت استفاده می‌شود. 

پولارد گفت: مشکل این است که اغلب محصولاتی نظیر همبرگر از محصولات اولیه سالم تهیه نمی‌شوند؛ آنها به شدت فرآوری می‌شوند و مملوء از چربی و نمک هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.