1398-09-11 16:23
1365
0
66513
گزارشی از فرار رو به جلوی اعضای فراکسیون امید؛

حرف های دشمن شاد کن به سبک نمایندگان اصلاح طلب

اصلاح طلبان طی سنت گذشته و نخ نما شده خود سعی می کنند با استفاده از مسائل امنیتی و سیاسی خود را مطرح کنند. از یکسو این افراد خوراک رسانه های ضدانقلاب را فراهم می کنند و ازسوی دیگر رسانه های ضدانقلاب سخنان آنان را پوشش می دهند.

به گزارش گلستان ما، پس از فروکش کردن اعتراضات و ناآرامی هایی که پس از اجرایی کردن طرح سهمیه بندی بنزین در کشور به وجود آمد، اصلاح طلبان سعی کردند از اتفاقاتی که رخ داده برای ترمیم وجهه خود استفاده کنند. این درحالی است که این جریان سیاسی به سبب حمایت های تام و تمام در 6 سال گذشته بسیار مورد انتقاد افکارعمومی قرار دارد. 

در این حوزه اصلاح طلبان در ابتدا سعی کردند با حمایت از وصل کردن اینترنت خود را حامی آزادی اطلاعات معرفی کنند. حالا اصلاح طلبان به ماجرای بازداشتی ها و کشته شدگان ناآرامی های اخیر علاقه مند شده اند و هر روز برای رسانه های خارجی خوراک خبری تهیه می کنند. 

در همین رابطه، سه تن از نمایندگان پرحاشیه اصلاح طلب مجلس دهم لب به سخن گشوده اند و مطرح می کنند حامی بازداشتی ها و خانوادگان کشته شدگان اخیر هستند.

«علی مطهری»، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاظرنشان کرد: « دولت باید تصمیمات را به طور شفاف برای مردم بیان کند. به طور مثال، تصمیمات در خصوص اصلاح قیمت بنزین باید به طور شفاف برای مردم روشن می‌شد که با چه مشکلاتی رو به رو هستیم.»

مطهری اظهار کرد: «بخشی از موانع تحقق حقوق شهروندی، چه بسا نهادهای امنیتی و اطلاعاتی هستند که اجازه نمی‌دهند این امر تحقق یابد. آنها می‌ترسند و فکر می‌کنند اگر با اعتراضات مقابله کنند، کشور بهتر اداره می‌شود.

همچنین «پروانه سلحشوری»، عضو فراکسیون امید که دو سه روز پیش اغتشاشگران مسلح را مردم معترض نامیده بود، در گفتگو با خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا گفته است: «شاید تا یک مدتی مردم خاموش شوند اما دل‌ها پر از کینه است که باید فکری کرد».

وی افزود: «سال‌هاست تصمیم گیران با مردم در ارتباط نیستند وظیفه حکم می‌کند به مردم احترام بگذاریم، زخمی که خنده‌های آقای روحانی به دل مردم زد یک زخم کاری است.»

«محمود صادقی» نماینده فراکسیون امید گفت: «تعدادی از  دانشجویانی که در تجمعات حضور نداشتند،  برای جلوگیری از اقدامات، پیشگیرانه دستگیر شده‌اند. این کار به هیچ عنوان قانونی نیست.»

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره لزوم تحقیق و تفحص ازحوادث اخیر مخصوصا پیگیری بازداشت دانشجویان بیان کرد: « باید یک تحقیق و تفحص همه جانبه درخصوص آنچه که اتفاق افتاده است صورت گیرد.باید بازداشت دانشجویانی که در تجمعات حضور نداشتند اما برای جلوگیری از اقدامات، پیشگیرانه دستگیر شده‌اند مورد بررسی قرار گیرد، این کار به هیچ عنوان محل قانونی ندارد و باید مشخص شود که چرا صورت گرفته است.»

به نظر می رسد اصلاح طلبان طی سنت گذشته و نخ نما شده خود سعی می کنند با استفاده از مسائل امنیتی و سیاسی خود را مطرح کنند. از یکسو این افراد خوراک رسانه های ضدانقلاب را فراهم می کنند و ازسوی دیگر رسانه های ضدانقلاب سخنان آنان را پوشش می دهند. جالب اینجاست که این نمایندگان عملکرد خود در مجلس را همواره در حمایت ازدولت بود، نادیده می گیرند و به دولت به طور شدید انتقاد می کنند. 

انتهای پیام/

  • منبع خبر : راه دانا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.