1398-09-10 16:23
904
0
66497
گزارش؛

پاسخ تلویحی لاریجانی به ادعای بنزینی حسن روحانی/ همه می دانستند به جز مجری طرح!

جای تعجب دارد که علی لاریجانی از زمان اجرای سهمیه بندی بنزین مطلع بوده، اما حسن روحانی به عنوان مجری طرح ادعای بی خبری می کند.

به گزارش گلستان ما، هفته گذشته اظهارات تأمل‌برانگیز روحانی مبنی بر اطلاع نداشتن از زمان آغاز سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین نقل محافل رسانه ها شد و تعجب همگان را برانگیخت.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور عصر روز چهارشنبه(6 آذرماه) در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی ادعا کرد: شبی که سهمیه‌بندی بنزین اجرا شد من خودم هم اطلاع نداشتم و نمی‌دانستم که اجرای این طرح این هفته است یا هفته آینده؛ چرا که به شورای امنیت کشور گفته بودم که زمان آن را به من هم حتی نگویید، چرا که به آنها گفته بودم در صداوسیما کارهای تبلیغاتی اجرای این طرح را انجام دهید و هر شبی که مناسب بود آن را اجرایی کند.

برخی از مسئولین و کارشناسان نسبت به این اظهارات رئیس جمهور واکنش نشان دادند که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره شده است:

نتیجه تصویری برای محسن رضایی

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: «کنار کشیدن آقای روحانی از پذیرش مسئولیت انتخاب زمان و چگونگی اجرای افزایش قیمت بنزین جای شگفتی دارد!».

مطهری: سخنان روحانی درباره بنزین عذر بدتر از گناه است

علی مطهری: عضو فراکسیون امید مجلس نیز در واکنش به اظهارات روحانی گفت: باید گفت سخن روحانی درباره بنزین عذر بدتر از گناه است.

نتیجه تصویری برای حاجی بابایی

حاجی بابایی نماینده مردم همدان نیز در واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره بی‌اطلاعی از زمان اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین گفت: این سخن اخیر رئیس‌جمهور انصافا در شأن رئیس‌جمهور ایران و ملت بزرگ ایران نبود.

نتیجه تصویری برای جعفری فرمانده

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیهًْ‌الله الاعظم‌(عج) نیز در گفتگویی در واکنش به ادعای حسن روحانی عنوان کرد: به‌نظرم دستگاه‌ قضایی در اینجا وظیفه مهمی ‌دارد. ضمن آنکه برخوردها با فساد، اختلاس و سواستفاده به‌صورت قاطعانه ادامه یابد، لازم است با سوءتدبیرها، بی‌توجهی‌ها و سوءمدیریت‌ها هم برخورد قانونی شود. این مسیر متأسفانه تاکنون در جمهوری اسلامی باز نشده و باید باز شود تا مسئولین نسبت به تصمیماتی که می‌گیرند و یا نحوه اجرای تصمیمات، در محاکم مربوطه پاسخگو باشند.

ادعای حسن روحانی در حالی صورت گرفته است که دیروز معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور گفت: «زمان بندی طرح افزایش قیمت بنزین هم روز سه شنبه و هم روز چهارشنبه به رئیس جمهور  اطلاع داده شده است».

لاریجانی: از زمان اجرای طرح مطلع بودم

برنامه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری ندارم/ از زمان اجرای سهمیه‌بندی بنزین مطلع بودم

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در پاسخ به سوالی مبنی بر این که "آیا شما از زمان اجرای این طرح مطلع بودید؟" گفت: من از زمان اجرای طرح مطلع بودم و راجع به مشکلات این مسئله با آقای رحمانی نیز صحبت کردم.  بنده سه شنبه در جلسه غیرعلنی مجلس به نمایندگان گفته بودم که چنین طرحی در روزهای آینده در حال اجراست.

جای تعجب دارد که علی لاریجانی از زمان اجرای این طرح مطلع بوده، اما حسن روحانی به عنوان مجری طرح ادعای بی خبری می کند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : راه دانا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.