1398-08-01 16:15
1400
0
66031
حسین شمس:

اقدام ترابی قابل انتقاد نیست/ هجمه ها و انتقادات علیه ترابی درست نیست

حسین شمس در رابطه با اقدام مهدی ترابی گفت: هر کسی زیر پیراهن ورزشی خود می تواند یک شعاری را انتخاب کند، ترابی هم به عنوان کسی که اعتقاداتی دارد، اعتقاداتش را زیر پیراهنش نوشته است که نمی توان به اقدام او ایراد گرفت.

به گزارش گلستان ما، «حسین شمس» سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال کشور با اشاره به حرکت پسندیده مهدی ترابی بعد از گل زنی در مقابل تیم پیکان اظهار داشت: مهدی ترابی با نشان دادن آن متن، حقیقتاً اعتقادات خودش را ابراز کرد؛ هر کسی زیر پیراهن ورزشی خود می تواند یک شعاری را انتخاب کند، ترابی هم به عنوان کسی که اعتقاداتی دارد، اعتقاداتش را زیر پیراهنش نوشته است.

وی هجمه ها و انتقاداتی که علیه ترابی مطرح می شود را نادرست خواند و گفت: هر کسی می تواند اعتقادی داشته باشد و مهدی ترابی پسر بسیار خوبی است.

شمس با اشاره به اینکه مهدی ترابی را از گذشته می شناسد بیان داشت: مهدی پسر بسیار خوبی است؛ او فوتسالی بود و بعد به رشته فوتبال ورود کرده است. شناخت کاملی نسبت به او دارم و او نقطه نظر خودش را اعلام کرده است.

وی در پایان گفت: مهدی ترابی هم مثل بقیه ورزشکاران که زیر پیراهنشان خیلی از شعارها را می نویسند که اکثرشان در خصوص ائمه اطهار علیهماالسلام است، او هم تنها راه نجات کشور را اطاعت از رهبری دانسته است که باید به نظرش احترام گذاشت و به هیچ وجه قابل انتقاد نیست.

انتهاي پيام/

  • منبع خبر : راه دانا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.