1398-07-29 15:41
2266
0
65994
گزارشی از واکنش توییتری به حرکت خاص بازیکن پرسپولیس؛

دسته گل مهدی ترابی در بین کاربران شبکه های اجتماعی دست به دست شد/ سلبریتی بودن به سبک جوان خوب فوتبال ایران

بازی دیروز دو تیم باشگاهی فوتبال پرسپولیس و پیکان در لیگ برتر فوتبال با حاشیه جالبی همراه بود که به سرعت با هشتگ #مهدی_ترابی مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما، بازی دیروز دو تیم باشگاهی فوتبال پرسپولیس و پیکان در لیگ برتر فوتبال با حاشیه جالبی همراه بود که به سرعت مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

مهدی ترابی، بازیکن پرسپولیس پس از گلزنی در این دیدار نوشته‌ پیراهن زیرین خود را در معرض دید رسانه‌ها و تماشاگران گذاشت؛ که روی عبارت "تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری" نقش بسته بود.

ترابی درخصوص شادی پس از گلش در این مسابقه عنوان کرد: این حرکت کاملاً دلی بود. می‌خواستم به بعضی از مسئولان و برخی از مردم گوشزد کنم که تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است. این کارم اصلاً سفارشی نبود، بلکه خواسته خودم و دلی بود. من آدم سیاسی نبوده و ورزشی هستم.

پرویز مظلومی بازیکن و مربی اسبق تیم استقلال هم ضمن تقدیر از حرکت مهدی ترابی گفت: هر بازیکنی اعتقادی دارد و می‌تواند آن را به جوانان دیگر منتقل کند. فکر نمی‌کردم ترابی اینقدر رفتار پخته داشته باشد و اینگونه پشت مملکت و رهبرش باشد ولی نشان داد در عین جوانی، بازیکنی با تجربه‌ است. انصافاً از حرکت او لذت بردم.

در ادامه بخشی از توئیت‌های کاربران فضای مجازی در تحسین این حرکت مهدی ترابی که در عرض چند دقیقه موجب ترند شدن هشتگ‌ #مهدی_ترابی شد را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

  • منبع خبر : راه دانا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.