1398-06-31 06:23
1497
0
65569

اعلام برائت دانشجویان اهل‌سنت از مجری-مفتی شبکه وهابی کلمه + سند

«ابراهیم احراری» ضمن حمله به علمای سنی حامی وحدت، آنان را به‌دلیل حضور در مراسم عزاداری سیدالشهدا آماج توهین قرار داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از خبرگزاری دانشجو، دانشجویان اهل سنت ایران توهین یکی از مجریان تلویزیون وهابی "کلمه" به علمای وحدت‌گرای اهل سنت کشورمان را محکوم کردند.

پایگاه اینترنتی "پرسشگران" ارگان رسانه‌ای دانشجویان اهل سنت ایران، در این باره نوشت: در پی حضور علمای اهل سنت در مراسمات برادران شیعه جهت گرامی‌داشت شهادت حضرت حسین رضی‌الله‌عنه در ماه محرم الحرام، این عملکرد به مذاق عوامل تندرو رسانه "کلمه" خوش نیامده و به این علمای وارسته از جمله «مولوی توکلی» امام جمعه اهل سنت تایباد توهین روا داشتند و این دسته از علما را "سنی‌نما" خطاب کردند.

اعلام برائت دانشجویان اهل‌سنت از مجری-مفتی شبکه وهابی کلمه + سند
این وب‌سایت خاطرنشان ساخت: پیش‌تر نیز علمای اهل سنت گلستان (آخوند میرزایی و آخوند سخندان از علمای برجسته ترکمن صحرا) به‌عنوان مهمان و سخنران در جلسات شیعیان حاضر و به ایراد سخنرانی پرداخته بودند.

منبع یادشده در پایان تصریح کرد: سایت پرسشگران و دانشجویان اهل‌سنت ایران این اقدام هتاکانه را به‌شدت محکوم کرده و از علمای اهل سنتی که در راستای وحدت قدم برمی‌دارند حمایت می‌نماید.

گفتنی است «ابراهیم احراری» از مجری-مفتی‌های افراطی تلویزیون وهابی کلمه، در اینستاگرام ضمن حمله به علمای سنی حامی وحدت، آنان را به‌دلیل حضور در مراسم عزاداری سیدالشهدا که نزد اکثریت قریب به اتفاق اهل سنت «امام مظلوم» شناخته می‌شود، آماج توهین قرار داد.

اعلام برائت دانشجویان اهل‌سنت از مجری-مفتی شبکه وهابی کلمه + سند

منبع: جام نیوز

 انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.