1398-05-22 15:32
967
0
64933
جانشین فرمانده کل سپاه :

تعرض دشمن به دوستان انقلاب، رویارویی غیرمستقیم با ایران است/ وضعیت اقتصادی کشور در شأن مردم نیست

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره استیصال و درماندگی دشمنان طی چهل سال گذشته در برابر ملت ایران گفت: دشمن امروز با تعرض به دوستان انقلاب به رویارویی غیرمستقیم با ایران می پردازد.

به گزارش گلستان ما به نقل از عصر اترک، دریادار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی اظهار کرد: امروز دشمنان نیز به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعتراف می کنند و به همین دلیل بعد از گذشت سی و یک سال از جنگ تحمیلی جرائت یک شلیک به سمت ایران را ندارند.

سردار فدوی افزود: آمریکا که در دشمنی اش با مردم ایران شکی وجود ندارد و بارها به تلاش برای نابودی جمهوری اسلامی را به زبان آورده به اقتدار نظام و تحول قدرت دفاعی و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی اعتراف می کند.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز نظام مرهون خون 200 هزار شهیدی است که تقدیم نظام شده تصریح کرد: وقتی دشمنان می بییند توان رویایی مستقیم با جمهوری اسلامی ایران را ندارند با تعرض به دوستان انقلاب که تحت تاثیر انقلاب اسلامی هستند در واقع به رویارویی غیرمستقیم با ایران می پردازند.

وی تاکید کرد: در همین راستا استکبار جهانی به سراغ حزب‌الله، یمنی‌ها، عراقی‌ها و گروه‌های فلسطینی رفته و در همه این نبردها بدون استثنا شکست خورده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رئیس جمهور آمریکا امروز اعتراف می کند نتوانسته حتی با همراهی یک صد کشور سوریه را شکست دهد و همچنین در کشور یمن که گمان می کردند ظرف یک هفته مردم یمن را شکست می‌دهند 5 سال است که در باتلاق گیر کرده اند.

 سردار فدوی تمام این پیروزی ها را نص صریح وعده الهی و نتیجه عمل ملت ایران به تکلیف خود اعلام کرد و افزود: طی این چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هرجا که مردم به وظیفه خود عمل کردند وعده خداوند نیز محقق شد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه گفت: وضعیت اقتصادی فعلی جامعه در شان مردم نیست و نشان دهنده آن است که در مسائل اقتصادی پای کار نبوده ایم. اگر در مسائل اقتصادی هم پای کار بودیم وضعیت کشور باید بهتر از شرایط فعلی می بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای پای کار بودن اساسی ترین نیاز نیروی انسانی است، افزود: همه دنیا تاکید می کند که نیروی انسانی به بالاترین وجه در کشور وجود دارد. ما نه تنها در داخل کشور نیروی انسانی کم نداریم بلکه ایرانی های خارج از کشور نیز منشا علم، فناوری و پیشرفت هستند.

وی ادامه داد: اما مشکلی که در این حوزه وجود دارد این است که نتوانسته ایم از این نیروهای استفاده بکنیم و در راستای حل معضلات از آنان بهره مند شویم.

سردار فدوی گفت: طی چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی موضوعی وجود نداشته که پای کار باشیم ولی حل نشود و هم اکنون نیز یکی از مسائل گرفتاری های کشور مشکلات اقتصادی است که باید تصمیم بگیریم و پای کار بیاییم.

وی تاکید کرد: از روزهای اول انقلاب، دولت ها با گرایش های سیاسی مختلف به خام فروشی نفت اشاره کرده اند و به اینکه باید به اقتصاد وابسته به نفت پایان داد، تاکید کرده اند اما تاکنون این موضوع محقق نشده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قرائن و شواهد نشان دهنده آن است که به برکت انقلاب اسلامی، پشتوانه مردم و وعده ها و اشارت های رهبری به یک توفیق بزرگ در بعد اقتصادی خواهیم رسید.

سردار فدوی با بیان اینکه معضلات اقتصادی در شان مردم نیست، گفت: اراده جمعی در کشور بر این این است که معضلات اقتصادی حل شود.

وی خاطر نشان کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی نه موضوع می شناسد و نه جغرافیا، هرجا که لازم باشد با اخلاص پای کار خواهیم رفت.

به گزارش عصر اترک، در این آیین سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی تکریم و سرهنگ ابوالقاسم چمن به عنوان فرمانده جدید سپاه جوادالائمه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی منصوب شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.