1398-03-27 18:56
659
0
63932

کمک موسسه خیریه ثامن‌الحجج (ع) تهران برای ساخت مسکن سیل‌زدگان

موسسه خیریه ثامن‌الحجج (ع) تهران برای ساخت و بازسازی مسکن مددجویان سیل‌زده گلستانی کمک کرد.

به گزارش گلستان ما، اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: موسسه خیریه ثامن‌الحجج (ع) تهران، ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت مسکن سیل‌زدگان گلستانی کمک کرد.

وی افزود: با توجه به تخریب منازل مسکونی در سیل اخیر استان گلستان، موسسه خیریه ثامن‌الحجج (ع) کمک در ساخت ۱۴ منزل مسکونی مددجویان شهرستان آق‌قلا و گمیشان را بر عهده گرفت.

اسکندری یادآور شد: کلنگ زنی ساخت این منازل مسکونی با حضور خیران این موسسه در شهرستان‌های سیل‌زده آق‌قلا و گمیشان انجام و مقرر شد تا سه ماه آینده این منازل به مددجویان گلستانی تحویل داده شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان بابیان اینکه تاکنون منزل مسکونی بیش از ۴۴۰۰ مددجوی کمیته امداد در سیل اخیر خسارت‌دیده و نیاز به بهسازی و بازسازی دارد گفت: منزل مسکونی ۲۱۴۰ مددجوی کمیته امداد در گلستان نیازمند به ساخت و همچنین ۲۳۰۰ منزل مسکونی نیاز به بهسازی دارند.

وی بابیان اینکه سطح خسارت به سیل‎زدگان گسترده است، تصریح کرد: مردم نوع‎دوست می‎توانند کمک‎های خود به خانواده‌های سیل‎زده گلستانی را از طریق کد #۰۱۷*۸۸۷۷* و یا به شماره‌حساب‌ ۰۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ کمیته امداد نزد بانک ملی واریز کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.