1394-09-18 19:33
8990
9
24128

خاطره چطور شد چادری شدم (2)

حجاب برتر همانند کمانی است که تیر شیطان از آن کمانه می‏ کند و به هدف نمی ‏رسد و در نهایت سلامت جامعه و خانواده حفظ خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، حجاب برتر همانند کمانی است که تیر شیطان از آن کمانه می‏ کند و به هدف نمی ‏رسد و در نهایت سلامت جامعه و خانواده حفظ خواهد شد.

هر اندازه بدن زن برهنه تر باشد، نیرهای شیطانی را بیشتر متوجه خود ساخته و آسیب خواهد دید.

بدون شک لباس‏های نازک و تنگ و بدن نما فرودگاه پیکان مسموم شیطان و موجب خیره شدن چشم‏ های هرزه و آلوده است.

این بار هم خاطره چادری شدن دختری پاک از این سرزمین پاک و مقدس یعنی ایران اسلامی را باهم می خوانیم.

81

بانوان محترم با دقت بیشتری بخوانند:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام  من در یک خانواده مذهبی به دنیا آمدم، همه در خانواده و فامیل چادری بودن مادر، عمه، خاله، زن دایی و٠٠٠ ( در واقع همه دختران بالای ٢۵سال سن) من ٢ خواهر بزرگتر از خودم داشتم و دختر دایی هام و دختر خاله هام هم مثل خواهرام بودن ما هیچکدوم چادر نمی زدیم و مانتویی بودیم، البته با همان مانتو حجابمون کامل بود و پدر و مادرم با اینکه دوست داشتند ما چادر سرمون کنیم اما چون نگران بودند تو آب و هوای گرم اهواز اذیت بشیم بهمون اصرار نمی کردند و از اینکه ما بدون چادر هم حجابمون کامل بود راضی بودند. گذشت تا ماه محرم رسید و رفتن به حسینیه …

من چادر نداشتم، دختر داییم یکی از چادراش رو به من داد چون ما هیچ کدوممون مانتو مشکی نداشتیم همه چادر میزدیم؛ وای خدا عاشق اون لحظه بودم هر ٧ دختر (دختر دایی ها خواهرا و دختر خاله ها) به همراه مامان خاله زن دایی و… که حدود ٢٠ نفر بودیم سر تا پا مشکی پوشیده و به سمت حسینیه می رفتیم از اون روزا عاشق حجاب و چادر شدم اما هیچ وقت واقعا فکر نکردم چادری بشم.

از قضا اون سال یک معلم قرآن برا مدرسمون آوردن که مثل فرشته ها بود … یک لحظه چادر و ساق دستش رو تو اون گرمای شدید در نمی آورد همه اون خانم رو که خیلی هم جوان بود و حدود ٢٢ سال سن داشت رو فوق العاده دوست داشتن؛واقعا گل بود و حافظ کل قرآن ٠

من هم سعی کردم خودم رو مثل ایشون بکنم و از اون به بعد هد سر میزدم اما چادر نه…

تا این که یکی از همین روزهای ماه محرم یکی از دوستام دعوتم کرد حسینیه ی پیش خونشون ما هم رفتیم؛ خانواده دوستم بسیار مذهبی بودن و پدر ایشون هم روحانی بودن وقتی تو حسینیه خواهر دوستم رو دیدم که ٣ سال داشت و چادر زده بود کمی خجالت کشیدم

دوستم که از دیدن من با چادر تعجب کرده بود گفت: مریم پس چرا تو مدرسه هم چادر نمی زنی؟ من هم واقعیت رو گفتم: آخه ممکنه بچه ها فکر کنن به خاطر جایزه چادر زدم! اون هم گفت اهمیت نده بذار هر طور می خوان فکر کنن. دیدم راست میگه من نگران چی بودم و به خاطر چه چیزی چادر که می دونستم حجاب برتره، رو سرم نمی کردم؟!

Capture

از همون لحظه تصمیم گرفتم چادری بشم و تا الان هم هستم نمی دونم چه طور از دوست مهربان و معلم فوق العاده که تاثیر زیادی داشتن تشکر کنم

اما بگم از فامیل : پدر و مادر از چادری شدنم خخخیییلللییی خوشحال شدن و مادرم همون روز برام یک چادر مدل دانشجویی خرید دایی ها و زن دایی ها عمو ها و عمه ها بی وقفه تعریف میکردن و من رو خجالت میدادن مادر بزرگم اون قدر خوشحال شد که به پدرم گفت برام بلیت سفر حج بگیره( و پدر هم فعلا پاسپورت گرفته و به زودی اسمم رو برا حج مینویسه) دختر داییم هم که کلاس سوم دبستان هم بود از من یاد گرفت چادری شد واقعا از همه کسانی که بهم کمک کردن تشویقم کردن و از دوست خیرخواه و معلم دلسوز قرآن بسیار بسیار ممنونم.

راستش رو بخواهید یک دلیل دیگه ای که اون موقع به خاطرش فکر نمی کردم چادری بشم این بود که خیال میکردم با چادر زشت میشم (اشتباه می کردم چون خیلی ها بهم گفتن با چادر خیلی زیبایی) اما الان همیشه به خودم میگم مهم تر از همه چیز اینه که در نزد امام زمان(عج) و خدا با چادر زیبایی.

hejab (7)

امیدوارم روزی ریشه بی حجابی و جهالت ها کنده بشه و دیگه خاطره ای نباشه که کسی بگه به خاطر حجاب مسخره اش کردن.

برای شفا بیماران و ظهور امام مهدی( عج) صلوات.

در پایان از کلیه دوستان و خوانندگان عزیز تقاضا داریم که حتما نظرات خود را درباره این خاطره بیان کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

عیسی شفایی

احسنت به این خواهر با این دید زیباشون

0
0
پاسخ
1394-09-19 06:56
بختیاری

آفرین به دختر گلم انشاالله حضرت زهرا شفاعت خواه شما باشه

0
0
پاسخ
1394-10-06 11:39
علی نصیری

ایکاش همه زنان و دختران کشورمون که به حجاب اهمیت نمی دهند به این باور برسند که در چادر زیباتر و با ابهت هستند و از همه مهمتر خداوند و امام زمان (عج) از دستشان راضی هستند

0
0
پاسخ
1394-10-25 08:13
علی

بدن زن باید پوشیده باشه. مانتو شلوار هم می پوشونه. پس دیگه چادر معنا نداره. خواهشا دلیل هم نتراشین. یک دست سیاه. مگه ماتمکده هس. یک مانتو از بالا تا پانین با یک رنگ شاد هم پوشش رو داری هم رنگ شاد که واسه خودتم خوبه.

0
0
پاسخ
1394-12-11 14:00
یاسر

{{بدن زن باید پوشیده باشه. مانتو شلوار هم می پوشونه. پس دیگه چادر معنا نداره. خواهشا دلیل هم نتراشین. یک دست سیاه. مگه ماتمکده هس. یک مانتو از بالا تا پانین با یک رنگ شاد هم پوشش رو داری هم رنگ شاد که واسه خودتم خوبه}}....با سلام خدمت شمایی که نظر بالا را دادی!من نمیدونم فکر کردی و نظر دادی یا دست و رو نشسته نشستی پای سیستم و این نظرات را دادی.من بر می گردم به دو تا سه دهه قبل (منظور اوایل انقلاب) اگه به لباس ها و مانتوهای خانم ها نگاه کنید و سال به سال این مورد را با تصاویر موجود در آرشیو صدا و سیما و حتی خانم های اطراف خودت برسی کنی متوجه خواهی شد که وقتی چادر رفت مقداری حیا خواهد رفت و خیلی آهسته بدون اینکه شخص متوجه بشه مانتو ها ، روسری ها ، مقنعه ها ، آستین ها و غیره کوتاه و تنگ می شود. اما به هیچ عنوان یک چادر کوتاه یا تنگ نخواهد شد. ولی باید خانم های مکرمه این مورد را در نظر بگیرند که اگر همین چادر را خوب سرشان نکنند ، همان هم جلوه گر است و یادمان باشد که حجاب زن برای طراوت و زیبایی اش مفیدتر می باشد!

0
0
پاسخ
1395-01-13 08:02
مهدی

انشاالله خانم های این سرزمین خودشون رو در میدان جنگ فرهنگی دشمن پیدا کنند تا هنوز نیرو برای مقابله مانده باید کاری کرد .انها (دشمنان) مادران این سرزمین را نشانه رفتند تا آنها را فاسد کنند تا خانواده وجامعه فاسد بشه وتا دیگه کسی برای مقابله با دشمن بچشو نفرسته به جنگ تا هیچ کس نمونه تا امام زمان رو یاری کنه پس زودتر بیدار بشید واونهایی که بیدارند وظیفه دارند دیگران رو هم بیدار کنند.

0
0
پاسخ
1395-01-26 03:45

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.