1394-03-30 11:33
1438
1
16381
بینش بالای ملت ایران در ساخت پیامک های طنز پس از بازی دیشب ؛

سعید معروف و کواچ به لیست بازجویی های 5+1 اضافه شدند ! / کنگره آمریکا خواستار بازرسی از مراکز ورزشی ایران شد !

از انجا که آمریکا در برابر هر شکستی که درمقابل ایران می خورد شروع به تحریم های ظالمانه با بهانه های خنده دار از جمله حقوق بشر و ساخت سلاح هسته ای می نماید، کاربران فضای مجازی بعد از برد قدرتمنداته تیم ملی والیبال در واکنش به این پیروزی و برای نشان دادن بهانه های مسخره آمریکایی برای افزایش تحریم ها و زیاده خواهی در مذاکرات هسته ای به فاصله کوتاهی شروع به ارسال پیامک های طنز کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قم فردا، این پیام ها تنها حاوی نکات طنز و خنده دارنیست بلکه نشان از درک و بینش بالای ملت ایران دارد که به صورت کامل به خوی استکباری آمریکا پی برده اند و هیچ تلاشی چه در داخل و چه در خارج نمی تواند خوی زیاده خواهی و استکباری آمریکا را تطهیر کند.

پیروزی ایران در میدان والیبال با توجه به قاعده بازی بود ارسال این نوع پیامک ها نشان از این مسئله دارد که مردم ایران به این مسئله واقف هستند که عمل نظام جمهوری اسلامی ایران در همه صحنه ها از جمله هسته ای بر اساس قوانین بین المللی است و بقیه حرف ها بهانه ای بیش نیست.

این پیام های به ظاهر طنز بیشتر از صدها مقاله سیاسی نشان داد درخواست های عجیب و غریب  آمریکا در مذاکرات به بهانه  نگرانی برای جهان داد فریبی بیش نیست و تنها دلیل آن ترس از قدرت ایران است و به هر روش می خواهدجلوی پیروزی های به حق ایران را در صحنه های داخلی و بین المللی بگیرد و در این زمینه کنگره آمریکا هم همراه دولت آمریکا است و اختلافات ظاهری ان ها تنها برای فریب فکار عمومی است.

بخشی از این پیامک ها که حاوی مسائلی فراتر از یک طنز است:

تیم والیبال ایران به دلیل برد در برابر آمریکا به مدت 15سال از تمرین و حضور در میادین بین المللی تعلیق می شود.

 خرید و فروش و ساخت و طراحی توپ والیبال در ایران ممنوع است اجازه بازرسی و دسترسی به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی والیبال بر اساس پروتکل الحاقی جدید امکان پذیر است، تخریب استادیوم آزادی و باز طراحی آن توسط آمریکایی ها به طوری که فقط20نفر ظرفیت تماشاچی داشته باشد!

سعید معروف وکواچ به لیست بازجویی های 5+1اضافه شدند!

گزارشگر والیبال گفت :
آمریکایها اجازه ندادند کسی بازی تمرینی شون رو ببینه!
حالا ما سر بازدید از مراکز نظامی جر و بحث می کنیم!!!!!
خودتون قضاوت کنید.

وزارت خزانه دارى امریکا دقایقى پیش در راستای نقض توافق ژنو و لوزان، واردات بوق به ایران را تحریم کرد.

ناظر حقوق بشر: ایرانی ها با خشونت به توپ ضربه می زدند

ایران 3آمریکا0،پس از برد تیم ملی والیبال ایران مقابل امریکا، کنگره تحریم های جدید در زمینه ورود وسایل ورزشی از جمله توپ والیبال به ایران را تصویب کرد

کنگره آمریکا خواستار بازرسی از مراکز ورزشی ایران شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

معبر سایبری فندرسک

تازه میگن رئیس جمهور محترم بیانیه داده :این ها مهمان بودند از طرفی از سمت کشور کدخدا اومده بودند چرا این هارو بردین؟ باید بازی برد برد می شد.برین به جهنم همتون.نمیدونیم مسئولین که فعلا کل کشور رو جهنمی میدونن حتی مردمی که در تشیع شهدای غواص اومده بودند . احتمالا اونایی که چیزی نمیگن ا زکشور های دیگه اومدن تو ایران و براشون این مسائل مهم نیست.

0
0
پاسخ
1394-03-30 16:35

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.