1394-02-29 08:24
1074
0
14872
در اینستاگرام منتشر شد؛

پیغام مهم فرهاد مجیدی برای آبی ها؛ از حمله به قلعه نویی تا بازگشت به استقلال

اسطوره باشگاه استقلال اعلام کرد: «دوباره به کمک و حمایت شما "عدد و نماد" جدیدی را برای همه استقلالی های عزیز در سراسر جهان خلق خواهیم کرد.»  

به گزارش گلستان ما به نقل از جام نیوز، فرهاد مجیدی شب گذشته در صفحه اجتماعی خود متنی را برای هوادارانش منتشر کرده که در آن علاوه بر امیر قلعه نویی و سایر اعضای کادر فنی، به هیات مدیره استقلال نیز حمله کرده است.

وی همچنین وعده داده است که در کنار هواداران استقلال خواهد بود که برخی گمانه زنی ها از این جمله وی حاکی از آن است که مجیدی خریدار باشگاه استقلال خواهد بود.

مجیدی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هوادار عزیز و دوست داشتنی، روزهای روشن استقلال نزدیک است. به زودی بی کفایت ترین هیات مدیره و کادر فنی تاریخ باشگاه استقلال کنار خواهند رفت و دوباره به کمک و حمایت شما "عدد و نماد" جدیدی را برای همه استقلالی های عزیز در سراسر جهان خلق خواهیم کرد.»

مجیدی در ادامه اعلام کرد: «نتایج ضعیف استقلال و ایجاد مشقت های روحی برای هواداران در سراسر ایران زمین طی دو فصل گذشته، برای همیشه در کارنامه سیاه آقایان پرمدعا ثبت خواهد شد.»

شماره 7 تاریخی استقلال در پایان نوشت: «بی شک در کنار شما خواهم بود و سرود پرافتخار قهرمانی استقلال را در کنار همه هواداران دوست داشتنی خواهیم سرود.»

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.