1398-08-19 11:49
2510
0
66214
در آستانه هفته وحدت صورت گرفت :

بازدید استاندار گلستان از دفتر پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما

استاندار گلستان در آغازین روز هفته وحدت از دفتر پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما بازدید کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ هادی حق شناس استاندار گلستان صبح امروز یکشنبه 19 آبان ماه در آغازین روز هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت (ص) از دفتر پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما بازدید کرد.

 

در این بازدید دکتر حق شناس ضمن تقدیر از تلاش های رسانه ای سایت گلستان ما اظهار کرد : اولین رسانه ای که قبل از استاندار شدنم در گلستان اد کردم و عضو آن شدم گلستان ما بود .

 

حق شناس افزود : با توجه به سمتهایی که در استانهای مختلفی نظیر مازندران، خوزستان ، گیلان و هرمزگان داشتم عضو بیش از 300 کانال شدم و اخبار را دنبال می کنم و بیش از 20 هزار کامنت نخوانده دارم که باید وقت بگذارم ببینم .

 

 

در ادامه جواد عموزاد مدیر پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما نیز ضمن خیر مقدم به استاندار گفت : بعد از راه اندازی این سایت در سال 91 سعی کردیم در مباحث کلان ارزشهای نظام و منویات مقام معظم رهبری را دنبال کنیم و در مقیاس بومی به دنبال جبران عقب ماندگی ها و توسعه استان باشیم .

 

عموزاد افزود : جناب آقای حق شناس در دولت تدبیر و امید سه استاندار به گلستان آمدند ولی شما اولین استانداری بودید که به این پایگاه خبری تحلیلی برای بازدید و عرض خسته نباشید آمدید و ما از این جهت از شما تشکر می کنیم.

 

وی خطاب به استاندار تصریح کرد : این رسانه آمادگی دارد در جهت جبران خسارتهای و عقب ماندگی ها و توسعه استان به عنوان بازوی استاندار عمل کند .

 

 

مدیر پایگاه خبری گلستان ما همچنین ضمن تقدیر از عملکرد روابط عمومی استانداری گفت : بعد از سال 92 با راه اندازی سایت اطلاع رسانی استانداری اخبارها به روز به رسانه ها می رسد ضمن اینکه روابط عمومی در برخی مواقع هنگامی که نیاز به هم افزایی و کمک رسانه ای وجود دارد با این پایگاه خبری هماهنگ عمل کرده است و این همکاری در ادامه نیز می تواند وجود داشته باشد.

 

در پایان این دیدار استاندار با بازدید از سایت گلستان ما و قالب جدید این سایت از خدمات ارزنده فعالین این رسانه تشکر کرد.

 

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.