1394-12-25 17:37
1130
0
29056

کلیپ/ سخنان حاج سید احمد خمینی درباره رهبری آیت الله خامنه ای

۲۵ اسفند ماه بیست و یکمین سالگرد رحلت سید احمد آقا خمینی ، یادگار امام است. فردی که بارها به طرق مختلف پشتیبان ولایت بودن خود را بر زبان آورده است.

به گزارش گلستان ما، در بازخوانی تاریخ پس از رحلت امام خمینی(ره) و انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر از سوی مجلس خبرگان، به موارد مختلفی از اذعان حاج سید احمد آقا به تعهد نسبت به رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای برمی خورید که می توان به عنوان نمونه به این جمله که فرموده اند :” هر کس بین اطاعت از مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) تفاوت قائل باشد، در خط آمریکاست “

این اظهارات نقلی است از زبان مرحوم ” آیت‌الله خزعلی” که در سال ۶۹ بی واسطه نظر سید احمد آقا را در رابطه با این جمله می پرسند و سیداحمد آقا خمینی با تائید دوباره این جمله در پاسخ به مرحوم خزعلی می فرمایند: ” بنده از روی اعتقاد این حرف را زده‌ام. بعد ایشان فرمودند: برخی از این افراد دور من را گرفته‌اند که بنده را در مقابل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار دهند که من متوجه شدم و توی دهن‌شان زدم.”

این اعتقاد در بدو انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر نیز به طرق مختلف بر زبان مرحوم سید احمد آقا جاری می شود که در ادامه فیلمی که حاوی سخنان حاج سید احمد خمینی درباره رهبری آیت الله خامنه ای است را می بینید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.