1396-04-15 08:52
1294
0
41091
با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان برگزار شد؛

تصاویر/ آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه گمیشان

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان از زحمات حجه الاسلام علی نصیری تجلیل و حجت الاسلام سلمان پور به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه گمیشان معرفی شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، حجه الاسلام جعفر رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در این مراسم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجموعه ای است که برای دین کار می کند.

وی افزود: پیروزی و غلبه مستضعفین عالم بر مستکبران وعده الهی است و در قرآن به آن اشاره شده است و ما این اراده الهی را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در کشورمان شاهد بودیم.

رعایتی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی مان خود اعتماد و اتحاد مسلمانان در کشور را به ارمغان آورد و تا هر زمان که ما این اتحاد را حفظ کنیم دشمنان نمی توانند به ما آسیبی وارد کنند.

نماینده ولی فقیه اظهار کرد: آمریکا و شوروی به فرموده امام ببرهای کاغذی هستند و تنها حرف می زنند و تهدید می کنند همچنان که امروز می بینیم مردم ما پشتیبان ولایت و حامی انقلاب هستند و از دستشان هیچ کاری بر نمی آید.

در پایان از زحمات حجت الاسلام علی نصیری تجلیل و حجت الاسلام سلمان پور به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه گمیشان معرفی شد.

a3

a4

a6

a7

a8

a9

a10

a11

a12

a14

a1

a2

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.