1395-11-14 11:03
1279
0
34642
با حضور معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور برگزار شد؛

تصاویر/ افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری اولنگ رامیان

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر پایگاه امداد و نجات بین شهری اولنگ در روستای شش آب شهرستان رامیان با حضور معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان رامیان و استانی افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، در دومین روز از دهه مبارک فجر، پایگاه امداد و نجات بین شهری اولنگ در روستای شش آب شهرستان رامیان، با حضور معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور، فرماندار شهرستان رامیان، مدیرعامل جمعیت هلال احمرگلستان، مسول نماینده ولی فقیه در هلال احمر گلستان، مدیرکل بحران گلستان، معاون فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

این پایگاه امداد و نجات بین جاده ای و بین شهری برای اولین بار در شهرستان رامیان در زمینی به مساحت دو هزار و 500 مترمربع و اهدایی از طرف ورثه حاج ملاجامعلی رجنی و با اعتبار 350 میلیون تومان در مدت 15 ماه احداث شده است.  

حسین احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: امداد و نجات بین شهری خصوصا محور رامیان به شاهرود، سایت پروازی رامیان، روستاهای کشکک و شش آب و توابع و کنترل محورهای مواصلاتی از وظایف و اهداف این پایگاه است.

جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان در این مراسم، ست نجات را برای تجهیز این پایگاه از معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور، در جهت ارائه خدمات دهی مطلوب در خواست کرد.

 در این مراسم بیاد مرحوم سید ستار حسینی یکی از امدادگران جوان و کوشا جمعیت هلال احمر که به تازگی براثر گازگرفتگی فوت شدند با نثار فاتحه یادش گرامی داشته شد.

helalahmarjade1

helalahmarjade2

helalahmarjade3

helalahmarjade4

helalahmarjade5

helalahmarjade16

helalahmarjade6

helalahmarjade7

helalahmarjade8

helalahmarjade9

helalahmarjade10

helalahmarjade11

helalahmarjade12

helalahmarjade13

helalahmarjade14

helalahmarjade15

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.