1395-03-19 11:17
899
0
33261

تصاویر/ اجرای زنده موسیقی ملی، آئینی و ارزشی توسط جوان کردکویی

یازده اثر ارزشی، ملی و آئینی با موضوعات شهدای مدافع حرم، ایران، شهدای گمنام، جوانِ انقلابی، امام رضا (ع) و … توسط سیدعلی بنی عقیل در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اجرا شد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، سید علی بنی عقیل یکی از جوانان کردکوی به همراه گروه موسیقی خود در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در میان استقبال مردم گرگان به روی صحنه رفت.

این برنامه با اجرای زنده یازده اثر ارزشی، ملی، آیینی با موضوعات شهدای مدافع حرم، ایران، شهدای گمنام، جوانِ انقلابی، امام رضا (ع) و ... اجرا شد.

در لابه لای برنامه قبل از اجرایِ هر آهنگ علی بنی عقیل به محتوایِ اثر اشاره می کرد و با یاد و گرامیداشت شهدای مدافع حرم، مقاومت اسلامی و دفاع از ارزشها به سراغ اجرای اثر بعدی میرفت.

بنی عقیل نیز ضمن تقدیر از حضور کم نظیر مردم در حمایت از موسیقی ارزشی آیینی تشکر کرد.

وی از حجت الاسلام فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، قندهاری معاونت هنری، رحمانی رییس اداره هنری استان، غریب آزادی حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، قلندری مشاور امور ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامی مدیریت تالار فخرالدین و همچنین از حمایت تیپ مهندسی 45 جوادالائمه استان گلستان و فرماندهی محترم ناجایِ استان سردار میرفیضی، و مجتمع فرهنگی دیجیتال قائم سرکارخانم لطفی زاده که در هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه حمایت و همکاری داشتند قدردانی کرد .

همچنین میرصادقی مشاور این پروژه بودند که از سوی بنی عقیل به حضار معرفی و مورد تشویق قرار گرفت.

در دفاع از ارزشها در قالب موسیقی زنده اجرایی با محتوایِ تماماً ارزشی ملی آیینی در استان گلستان برگزار گردید.

تصاویری از این مراسم:

3

 

6

7

16

20

25

26

30

37

4

عکاس: علی دهقان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.