1396-06-18 09:34
3494
1
43819
پس از تشییع پیکر شهید منتشر شد؛

وصیت نامه شهید جنجگو با دستخط خودش + تصاویر

به مناسبت رجعت پیکر مطهر شهید حسن جنگجو بعد از ۳۴ سال به تبریز، وصیت نامه این شهید با دستخط خودش در اختیار مخاطبان عزیز قرار می گیرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ائل ،  به مناسبت رجعت پیکر مطهر شهید حسن جنگجو بعد از ۳۴ سال به تبریز، وصیت نامه این شهید با دستخط خودش در اختیار مخاطبان عزیز قرار می گیرد.

 

متن وصیت نامه بشرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

انّا لله و انّا الیه راجعون .

ما از آن خداییم و بسوی او باز میگردیم (قرآن مجید)

ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد (امام خمینی)

شهید نظر می کند به وجه الله (امام خمینی)

اینجانب حسن جنگجو فرزند محمد برای لبیک گفتن به فرمان امام زمان و نائب بر حقش امام خمینی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدم و از خداوند متعال میخواهم که به همه رزمندگان جمهوری اسلامی ایران پیروزی نصیب کند و برای تمام مسلمین جهان و مخصوصا مسلمانان ایران زیارت حرم با صفای امام حسین(علیه السلام) را نصیب کند و از خداوند می خواهم که در راه اسلام برای من شهادت هم نصیب کند.

"از پدر ومادرم میخواهم که مرا حلال کنند و اگر شهادت نصیبم شد برایم گریه نکنند ولباس سیاه نپوشند و اگر جنازه من به دست نیامد ناراحت نشوند و به عوض سر قبرشهدای دیگر بروند."

از پدر ومادرم ، برادرانم ، خواهرانم می خواهم که تا آخرین لحظه عمرشان از فرمان امام خمینی که نائب برحق امام زمان است اطاعت کنند و از این خط خمینی که خط سرخ و شهادت امام حسین (علیه السلام) است پشتیبانی کنند و از برادران حزب الهی تقاضا دارم وقتی که خداوند برایم شهادت نصیب کرد سنگرهای خالی ما را پر کنند و از برادران پشت جبهه هم می خواهم که به گروهکهای منحرف و غیر اسلامی امکان فعالیت ندهند و هر کجا آنها را مشاهده کردند سرکوب کنند.

از همه دوستان و آشنایان مخصوصا از برادران که در مسجد فعالیت می کنند می خواهم که مرا حلال بکنند و من از برادران جهادگر که در جهاد سازندگی تبریز فعالیت در راه خدا می کنند مرا حلال کنند والسلام ودر آخر هم این دعای همیشگی ملت حزب ا... را تکرار کنند خدایا،خدایا، تورا به جان مهدی تا انقلاب مهدی ، خمینی را نگهدار.

۲/۷/۱۳۶۱

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسن

ای شهید بزرگ کارت درست بوده

0
0
پاسخ
1396-07-01 12:50

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.