1403-07-22 12:46
70
0
91733
به میزبانی سمنان برگزار شد؛

پرش بلند سوارکاران گلستانی در شاهرود

مسابقات پرش با اسب در استان سمنان که به میزبانی باشگاه مهر شهرستان شاهرود برگزار شد، با حضور چشمگیر و موفق سوارکاران گرگانی همراه بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ مسابقات پرش با اسب استان سمنان که به میزبانی باشگاه مهر شهرستان شاهرود برگزار شد، شاهد حضور چشمگیر و موفق سوارکاران گرگانی بود.

در این رویداد که در سه رده تمرینی، مبتدی و E برگزار شذ، محمدمهدی حسین‌پور با اسب سنتکس و کوثر غریب با اسب سزار، هر دو از باشگاه سوارکاری هیرکان گرگان، توانستند در رده مبتدی مسیر مسابقه را بدون خطا به پایان برسانند و افتخارآفرین شوند.

این مسابقات با حضور جمعی از سوارکاران حرفه‌ای و مبتدی از سراسر استان‌های مختلف کشور همراه بود و سوارکاران توانمند از گرگان با نمایش مهارت‌های خود، توجه بسیاری از علاقمندان به این رشته ورزشی را به خود جلب کردند. حسین‌پور و غریب با تسلط بر اسب‌های خود و هماهنگی بی‌نظیر، توانستند یکی از دشوارترین مسیرهای مسابقه را با دقت و بدون هیچ خطایی طی کنند.

در پایان این رویداد، به تمامی سوارکارانی که موفق شدند مسیر مسابقه را بدون خطا طی کنند، گواهی اهدا شد. همچنین، مربیان و کارشناسان حاضر در این مسابقات از پیشرفت و مهارت‌های سوارکاران گرگانی تقدیر کرده و این موفقیت را گامی مهم در ارتقای سطح ورزش پرش با اسب در استان گلستان برشمردند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.